S-a micit lumea?

45 13 2
                                    

                                                      *

,,-  Ce ciudat ma simt. Parca sunt mai inalta. Nu cred, ca am crescut, asa peste noapte. In fine, sa vad, unde e Nil, da mai precis unde ma aflu eu? Unde-au disparut ciupercile? Dar resul ,,gunoaielor''? Oare visez?! Bine-ar fi, da, nu cred. Ma doare mana, unde m-am muscat, asta inseamna ca, asta e realitatea... asta semnifica, ca...''

                                                     *

- Scuza-ma! Oare poti sa-mi spui daca ai vazut o fetita, cu parul blond, cu ochii albastri? Imi cer scuze, vad ca e un moment dureros pentru tine, de aia si plangi, dar sunt ingrijorat pentru ea. Cred ca are vreo zece ani...

- Nil! Mi-ai luat o piatra de pe inima, si m-am scutit de o problema: de-a te cauta...

- Nu-mi amintesc sa ma fi prezentat sau sa ne fi intalnit. Cu cine am onoarea?

- Cu mata! Nu-ti mai amintesti? Ai uitat cum arat, dar pentru asta ma cauti? Nu-mi spune, cand ai cazut, te-ai lovit la cap...

- Nu va suparati, dar cred ca e o neintelegere. Eu o caut pe...

- Nira?!

- Da. Daca ii stii numele, inseamna ca te-ai intalnit cu ea?!

- Cum sa ma intalnesc, cu mine?! Nil, ai innebunit?

- Pai, da tu nu poti sa fi Nira...

,,- De ce? Poate e de la cazatura, dupa ce-am cazut, m-am lovit atat de rau, incat mi-am deformat fata, si de-aia nu ma mai recunoaste... Grozav, acum, nici n-am unde sa ma mai ascund.''

- Nu va suparati, n-am dorit sa va jignesc. Sunteti frumoasa, chiar sunteti, genul meu as putea spune, dar eu o caut pe Nira.

- Sper s-o gasesti...

- Nu sti pe unde a luat-o?

- Ba, da! M-a rugat, daca te intalnesc, sa te tin putin de povesti. Cica e suparata pe tine.

- Stiam eu. Cine nu s-ar supara, daca i-as ,,scapa ''o piatra in cap. Era o pietricica, dar totusi, la copii, nu stii la ce sa te astepti...

,,- Nu trebuia sa-i zic, c-am intalit-o, acum ma va cauta.''

- Ce-ai sa faci daca, n-are sa te ierte?

- Nu se poate, mi-a promis ca nu va fi mereu langa mine, orice s-ar intampla.

- Si daca s-a razgandit?

- O voi razgandi la loc!

- Atunci, iti doresc succes! Dar, daca n-o mai gasesti, poate ca asa a vrut ea... poate ca e mai bine asa...

- Ce prosti vorbesti. Nira, nu are cum sa ma paraseasca, steau ei e la mine. Si pe langa asta, am sa astept sa creasca mare, ca ma pot insura cu ea. Devreme ce-am scapat...

- A luat-o spre zona unde dispare soarele...

- Multumesc!

- Cu placere!

                                                *

,,- Imi pare rau, chiar imi pare. Stiu ca te-am mintit, dar e mai bine asa...''

- Si cu asta basta! Am inmormantat si prietenia noastra...

,,- Daca ne vom reintalni vreodata, atunci iti voi spune ce s-a intamplat. Ce s-a intamplat, cu adevarat...''

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~P.S. Nira e in imagine.~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Doar eu?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum