🌼

28 4 0
                                    


  Görüntülü konuşma isteğini onayladıktan sonra bi sessizlik oldu.. Kocaman bi siyah ekran kapladı ekranı.. Orda mısın diyorum? Ses yok .. Konuş diyorum ses yok.. Neyse kapatayım bi karışıklık oldu heralde dedim.. ''Sakın'' diye mesaj attı.. Meğersem kendi kamerasını kapatmış beni izliyormuş.. O siyah ekranın nedeni de oymuş.. Neden kendi kamerasını kapattığını bilmiyorum ama ben de onu görmek istiyordum.. Beni izliyormuş onayladığımdan beri.. Yüzünde masumiyet gördüm dedi.. Böylesine tatlı bir çocuğun kötü birisi olması imkansız, buna inanmamı benden bekleme dedi.. Öyle mi dedim ben de.. Hani 17 yaşındayız ya illa bişeyler ispatlıycaz amk şimdiki ergenler gibi.. Ne yapalım biz de ergeniz daha.. Açtım amınakoduumun kolunu bak dedim kanca izi.. Bunu kim yaptı biliyo musun dedim, annem yaptı.. Açtım diğer kolumu da, iki üç faça izi vardı.. Askeri okulda bunalıma girdiğimde ben yapmıştım.. Bak dedim bunları da ben yaptım.. Attığı üzgün surat ifadeleriyle üzüldüğünü belirtti.. Sonra ben de kamera açsam mı ki ya diye triplere girdi.. Bi anda o anki kızgınlığım gitmiş o kızı görme heyecanına kapılmıştım ve onunda kamerasını açması için şöyle dua etmiştim.. '' Allah'ım; Bütün dua edenlerin ettiği duaların bin katı dua sana nolur açsın nolur "..
Kamerasını açması için dua ediyordum etmesine ama tipini görmediğim, sesini duymadığım birine ilgi duymuştum ben.. Ya gördükten sonra bu isteğim heyecanım giderse, ya beğenmezsem, ya haftalardan beridir yanıp tutuştuğum kız bumuymuş dersem, hadi bunları geçtim ya erkek çıkarsa..
Keşke öyle olsaydı amınakoyim...  


PapatyamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin