Ayrılma saatlerinin olduğu dakikalar..O bir günde öylesine güzel şeyler yaşamışız ki anlatamam.. Zaten herşeyi de anlatmadım çünkü hepinizin sevgilisi var laf kalabalığı yapmak istemedim.. Kamil Koçtan bilet almış arkadaşları sağolsunlar.. Akşam saat 7'de otobüsüm var.. Gece 2 gibi okulda olcam tabi.. Bu arda saat 3 ve gitmeme 4 saat var.. Kara saatler amk.. Ağlamamak için kendimi zor tutuyorum. O zaten ağlıyor onu susturmya uğraşıyorum. Arkadaşları bizi o halde foto çekiyo " hahaha sümüklüker sizi" diye dalga geçiyorlar.. Ve saat 6 oldu.. Servisim geldi.. Bırakıcam bırakamıyorum.. Aşkım gitme nolur gitme diye yapıştı.. Size yemin ediyorum servis şöförü bile girdi olaya.. Benim kızı aldı kenara sigara uzattı. Bak güzelim bu çocuk gitmek zorunda ama yine gelir.. 10 dakikadır sizi izliyorum ve bu kadar seven bir çift görmedim birbirini.. Daha gençsiniz alışacaksınız bunlara falan filan adam saydırıyo.. Arkadaşları ağlıyor.
Ben dayanamıcam heralde diye bakmıyorum bile yüzüne.. Neyse son bi sarılış... Bana bi tişört almış onu verdi.. Bilekliğini aldım.. Ben de bi kaç bişey bıraktım ona tabi ve bindim otobuse.. Gece 2 ye kadar telefonda konustuk.. 3 bataryam vardı amına koyim değiştirip arıyordum.. En arkada tek gidiyodum bide fazlada yolcu yoktu..
İşin en güzeli servis şöförü durumu kaptana anlatmış.. Varmamıza 1 saaat kala genç gel bakalım dedi herkes uyudu az muhabbet edek falan filan.. Adamla dertleştik.. Neyse vardık okula.. Asıl olaylar şimdi başlıyor.. Yakın sigaraları.. Açın en kederli müzikleri..