1.bölüm

198 35 14
                                    

Kişiler

Gizem : mavi gözlü açık kahverengi
saçlı ve Berke aşık tabi Berk de Gizem e aşık. Gizem koç burcu olduğundan sinirleince açar ağzını yumar gözünü aklına ilk geleni söyler.

Damla : Gizem in en yakın arkadaşıdır mavi gözlü sarı saçlı zayıf biridir. Emin e aşık olmuştur ama sadece şimdilik. Damla oğlak burcu olduğundan sinirlenince ilk sakin olmaya çalışır ama bunun intikamı çok ama çok acı okur.

Berk : mavi gözlü sarı saçlı Gizem i gerçekten çok ama çok seven bir çocuktur.Berk ikizler burcudur bu yüzden sinirlenince bambaşka bir insana dönüşür.

Emin : siyah saçlı mavi gözlü dur.Damlayı çok sever ama sevgili anlamında değil damlayi aynı bir kardeşi gibi sever ama bu heran değişebilir. Burcu terazi olduğundan sinirlenince biraz anlayışlı olmaya çalışır ama bu anı hiç unutmaz hatırlatınca da hemen sinirlenir.

İYİ OKUMALAR...


Daha on yedi yaşındayım,ve lise 2 ye gidiyorum. Normalde lise 3 e gitmem lazım ama sınıfta kaldım . Ne yapabilirdim ki okuldan, derslerden, sözlülerden , sınavlardan hepsinden nefret ediyordum .

Hee bu arada ben Gizem kahverengi saçlı mavi gözlü güzel bir kızın ben. Birde belki birazcık da huysuzumdur .Ailemle birlikte bir trafik kazası geçirmiştik,ve bu kazada sol bacağım kırılmıştı ama Allah tan ağır yaralanan yoktu bu yüzden şanslıydım . normalde şansım pek yoktu ama bu sefer şanslıydım . Annem ev kadını babam ise inşaat işçisiydi ...

Hayırrrrrrrrr!!! Yarın matematik dersi vardı ve ben matematik ödevimi yapmamıştım. Aslında böyle şeyleri pek kafama takmam ama bizim matematik hocası çok kızgın biri olduğu için kafaya takmamak imkânsız.Neyse en iyisi kendi kendime konuşmayı bırakıp dersin başına geciyim.offff bu kadar fazla odev verilir mi hiç , bunlar çok zor en iyisi ben 2 sayfa yapıyım diğerlerinde unutdum derim.

ohhh sonunda 2 sayfayı bititirdim ohaa tam 50 dakika olmuş tabi yanı çok uğraştım...en iyisi yatıp uyumak yarın okula geç kalmak istemem

Gizemli HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin