Akşam olmuştu bu yaşananları Damla ya söylesem mi bilemedim ,ama söylemem lazımdı.
Damla'nın içinden
off acaba gizeme söylesem mi? ya hala içim içime sığmıyor nasıl olurda benim sevdiğim adam giderde en yakın arkadaşıma aşık olur hala kafama bir türlü ermiyor. Ama en mantıklısı söylemek gizem'in bunu bilmeye hakkı var.
Damla ve Gizem aynı anda birbirlerine bakıp 'sana önemli bir şey demem lazım' der.
Damla : iyi ilk önce sen söyle.
Gizem : yok yok sen söyle.
Damla : iyi peki madem , uzatmanın bir anlamı yok . Söylüyorum. şimdi olaya en baştan giriş yapıyorum . biliyorsun bu gün beden dersi vardı . Beden dersinde gerçekte kime aşık olduğunu öğrenmek için Emin ile doğrulu,cesaretlilik oynadık . ben Emin'e 'gerçekte kime aşıksın ' diye bir soru sordum . Emin ilk önce' bu seni niye ilgilendiriyor' dedi .
Aslında doğru dedi ama ne yapayım öğrenmek istiyordum. neyse bende 'hadi hadi kaytarma' dedim ve Emin de cevabı kulağıma söyledi cevap sensin . Emin seni seviyor. ilk önce bu olanlara bende inanamadım ama gerçek . Emin seni se_vi_yor. bende 'Emin bana yalan söyleme seni barda Aslıyla öpüşürken gördüm' dedim . Emin de ben sadece Aslı'yla eğleniyordum dedi. ben bir an şokluk geçirdim ama kısa sürdü .
Ben Aslıyı sevmesemde bir insanla eğlenmek ne demek yani. Bu hangi kafayı yaşıyor . Neyse Emin e son bir sözüm oldu 'yani şimdi sen Gizem'i seviyorsun. bana bak eğer Gizemle eğlenme gibi bir derdin olursa var ya seni maf ederim Emin ' dedim .Emin bana sakin olmamı söyledi ve ben oradan uzaklaştım. işte böyle Gizem . Senin anlayacağın Emin seni seviyor...
ben bir anlık öyle kala kaldım . Ne yani şimdi Damla nın sevdiği adam bana aşık, benim sevdiğim adamda Damla ya aşık . ya kırk yıl düşünsem böyle şey aklıma gelmezdi . Neyse benimde Damla ya anlatmam gereken bir şey vardı Damla da benim söylediğim şeylerden öyle kala kalcak ama artık yapıcak bir şey yoktu.
Gizem : evet Damla şimdi benim dediklerimi duyduktan sonra büyük bir ŞOK geçireceksin. beden dersindeydik. ben bacağımı zorladım ve düştüm. Berk beni kucağına aldı ve ben çok mutlu olmuştum .niye bilmiyorum. biz bir banka oturduk ben berk 'in gitme korkusuyla ona doğruluk mu cesaretlilik mi oynayalım dedim . berk olumlu cevap verdi . çevirmek için bir şişe bulamadığımız için biribrimize sıra sıra sormaya başladık . İlk Berk bana 'doğruluk mu cesartelilik mi diye sordu . ben cesaretlilik dedim . Berk de yerden bir taş alıp bana öptürdü. Soru sorma sırası bendeydi ben Berk'e bir kaç tane saçma soru sordum ama onları ikimizde duymadık gibi yaptık en sonunda adam akıllı bir soru buldum. 'kime aşıksın' Berk ilk önce kara kara düşündü ve cevabı yapıştırdı DAMLA dedi... Damla , berk sana aşık.
Damla da aynı benim gibi bir şok geçirdi . Sonra ikimiz de ne yapacağımızı düşündük . ama bir şey bulamadık . En sonunda Damla nın aklına bir fikir geldi ben damlaymışım gibi davranıcam Damla da ben miş gibi davranıcak . bu öyle muhteşem bir fikir olmasada denemekte fayda vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizemli Hayat
AléatoireGizem , Berk , Emin ve Damla 'nin aşk dolu meceralarından sonra hepsini güzel bir hayat bekliyordu. Bu hayatta erkeklerin oyunları , kızların planları olacak ama hepsinden aşk galibiyet alacaktı. Gizem , Berk , Emin ve Damla'nın maceralarına tanık...