5.Bölüm Erkekler'in oyunu

110 30 20
                                    

Berk ve Emin bir cafe de buluştular .

Emin : eeee kanka planlar işliyor mu barı:)

Berk: valla Gizem inandı gibi de ben sana bir şey sorcam . Gizem in bana aşık olduğundan emin misin ?

Emin : ya daha kaç kere diyicem evet eminin kendi kulaklarımla duydum. Gizem sana âşık Damla da bana aşık .

Berk : iyi ,son bir sorum daha olacak şimdi sen Damla ya aşıksın  e bende Gizem'e aşığım biz senle niye böyle bir oyun kurduk onu çözmüş değilim.

Emin : ya ben sadece gülmek , eğlenmek istemiştim suç mu yani !

Berk : ya oğlum , ya kızlar bizi affetmezse hem biliyorsun Gizem ve Damla atarlı kızlardır . Bence bu oyunu uzatmadan yarın kızlara açık açık açık söyleyelim de işler karışmasın . 

Emin Berk'i onaylar...

Emin ,Berk,Gizem ve Damla  okuldaki bir bankta oturuyorlardı . Ama Berk ve Emin ayaktaydı çünkü sıkışmak istemediler . 

Emin '' eeeee kızlar naber , nasılsınız, iyi misiniz , mutlu musunuz , gözünüzü seveyim mutlu olun '' diyerek ortamı yumuşatmaya çalıştı , ama  başaramadı bu yüzden devreye Berk girdi . 

Berk : eee kızlar siz onun lafına hiç bakmayın . O saçmalıyor bildiğin . Neyse şimdi bizim size dememiz gereken çok önemli bir şey var . hani Gizem biz senle doğruluk mu cesaretlilik mi oyununda bana bir soru sormuştun . o sorunun cevabı Damla değil , maalesef  şu anda sevdiğim bir kız yok , Emin 'e  gelince Emin 'in cevabı da Gizem değil. Emin de aynı benim gibi şimdilik kimseyi sevmiyor . 

Ben ve Damla , ikimizde onlara  kötü bir bakış attık ama ben hem üzgün hemde sinirliydim üzgün olmamın sebebi ise Berk kimseyi sevmiyormuş bu demek oluyor ki Berk beni de sevmiyor . Ama ben hala Berk i seviyordum bu yüzden aklıma bir fikir geldi. Berk ile kanka olmak istiyordum kanka dan sonra ise , işte onu zamanla görecektik . Berk'e sordum ' benimle kanka olur musun ' Berk biraz şaşırarak ama  istekli bir şekilde tabii neden olmasın ' dedi . Bu beni çok sevindirmiş idi. 

Damla'ya  tam kafamı çevirmişken Berk bana 'akşam müsait misin ? her akşam canım çok çok sıkılıyor  bu sefer sıkılmasın birlikte bir şeyler yaparız.' deyince ilk , romantik bir buluşma sanmıştım ama Berk' spor salonuna gidelim mi ?' dediği an bunun romantik bir gece olmadığını anladım , ama olsun ben sadece Berk'in yanında olmak istiyordum. bu yüzden olumlu cevap verdim. 

Berk : akşam sekiz buçukta kapının önünde ol !

Ben : tamam görüşürüz öptüm .ne ben az önce öptüm mü dedim !!!  bu konularda nedense böyleyim. burcum da koç olduğundan aklıma geleni hiç düşünmeden söyler geçerim . Eeee napıcan gardeş bende böyle bir insanım dedim ve gözlerim Damla yı aradı , ama bulamadım . acaba nereye gitmişti gene Damla yı aradım ama cevap vermemişti . Endişelenmedim çünkü genellikle hatta her zaman 2. arayışımda cevap veriyordu , bu yüzden tekrar aradım bu sefer de cevap vermedi . Emin e baktım ama Emin de burada değildi Emin'i aradım cevap vermiyordu . artık yavaş yavaş endişelenmeye başlıyordum .  Damla nın tuvalete gidebileceğini düşünüp kızlar tuvaletinin olduğu doğru yöneldim , ve buldum içeri girdiğimde tüm kapıları tıkladım hepside boştu . en sonuncusuna tıklamadan kapı açıldı ödüm kopmuştu kapının ardından Damla çıktı. Damla ya sorular sormaya başaldım

'nerdeydin?'

' iyi misin ? '

' niye aradığımda cevap vermiyorsun ? '

' he he he '

' niye ? ' 

Damla  gülümsedi 'tuvaletdeydim ' dedi . Bende 'iyi peki o zaman telefonun nerde?' oturduğumuz masanın üstünde değil miydi Gizem ? ben kafamı hayır anlamında salladım ve lavobodan çıkıp masaya doğru yürüdüğümüzde Damla beni durdurdu , Berk ve Emin nerede ? Berk gitti Emin nerede hiç bir fikrim yok ' dedim . 

Ben : Damla sen lavaboda iken neler oldu neler ? bak şimdi Berk ile  akşam dışarı çıkıyorummm !!! ama romantik bir yere değil spor yapmaya gideceğiz dediğimde onunda suratına büyük bir gülümseme yerleşmişti ...

akşam olmuştu ve saat sekiz idi . Berk ile buluşmama yarım saat daha vardı . Ben hiç vakit kaybetmeden ne giyeceğimi düşündüm eşofmanımı bu sefer giymeyecektim. Tayt giymeyi tercih ettim madem rahat bir şeyler giymem gerekiyor bende tayt giyerim . üstüme ise beyaz pullu bir tişört giydim ve tabi ki çilek kokulu parfümüm den iki fıs sıktım . Saat ne ara sekiz buçuk olmuştu bende anlamadım ama hemen aşağıya indim.










Gizemli HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin