7. bölüm HAFIZA KAYBI

73 12 17
                                    

Hemen yanına koştum. Yanına eğildim ve kekeleyerek konuştum " be-berk i-iyimisin " dedim. " Bomba gibiyim " dedi. Noluyo la. " Berk noluyo be " dedim. Birden kahkaha atmaya başladı. Şimdi anladıım beni kandırdı ! Ah ben sana bunu ödetmezmiyim... Ayağı kalktım ve bi tane karnına tekmeyi geçirdim ve " Mal ! " dedim. Yerde inledi. Yanından geçip giderken arkamdan geliyordu ve özür diliyordu. Ama ben kabul edermiyiiiiimm. ASLA ! Hıh banane ! Kolumdan tutup beni kendine çevirdi ama tekme attım. Galiba çok sert attım şu an yerde kıvranıyor. Yanımdan geçip spor salonuna Damla nın yanına gittim.
Damla yanıma gelip " ne oldu " dedi. Damla ya olan biten herşeyi anlattım. Şu an çok kızgındı " ya inanamıyorum onlar bizim ilk okul arkadaşlarımız bizim bu konularda hassas olduğumuzu bilmiyorlar mı"!?. Kafamı salladım," hadi buradan gidelim "dedim. Damla ile beraber eve gittik. Damla nın anne ve babası yurt dışına gittiği için ben Damlalar da kalacaktım. Damla nın evine gittik. İkimizde acıkmıştık. Damla " Gizeeeeemm ben acıktııım " dedi. Güldüm ve " Tamam annecim hazırlarım ben sana " dedim. Damla ile gülüyorduk. Mutfağa gidip yemek yapmak için ekmek çıkarttım demek isterdim ama ekmek yoooookkk ! " Damlaaaaaaa ekmek yooookk " dedim. " Tamam alırız gel . " dedi. Kafamı salladım. Beraber dışarı çıktık. Caddeden karşıya geçerken birden bir ışık gördük ve gerisi... Karanlık.

BERKİN İÇİNDEN

Eminle oturmuş konuşuyorduk. " Of ya kesin şimdi bizi kandırmak için plan yapıyorlardır " dedim Emin kafasını salladı " Onlara inanmamalıyız ya " dedi. Kafamı salladım bu sırada telefonum çaldı. Gizem arıyordu Emine gösterdim. " Aç hopörlöre al " dedi. Kafammı salladım telefonu açıp hopörlere aldım. Gizem " Merhaba. Iıı son aramalarda siz vardınız. " dedi. Bir dakika ya bu Gizem değil " Sen kimsin Gizem nerede lan ! " dedim bağırarak Emin de telefona kaşları çatık bakıyordu. " Sakin olun beyefendi ama... Gizem hanım ve..... Damla hanım trafik kazası geçirdi ambulans şu an yolda " dedi. Emine baktım. Endişeli gözlerle bana bakıyordu. " Hangi hastane " dedim. " ............... hastanesi " dedi. " tamam " dedim ve telefonu kapattım. Emin "Sence gerçek mi ? " dedi. " Biz her ihtimale karşı gidelim " dedim. Arabaya bindik ve hastaneye geldik. Hastanede karşıma bir görevli çıktı. Ben hemen görevliye " Gizem Yıldırım ve Damla Tuna nerede" dedim. Görevli " siz neyleri oluyorsunuz" Emin oflayarak "arkadaşları " dedi. " 3. Katta ameliyathane deler. " dedi. Emine baktığımda koşarak yukarı çıkıyordu. Bende peşinden çıktım. 3. Kata çıktığımızda Gizem in anne babası vardı Damlanın anne ve babası yurt dışında olduğu için buraya gelememişlerdi. Büyük ihtimalle yoldalardı. Hemen Gizem in anne babasının yanına gidip " Gizemin durumu ne " diye sordum Gizem'in annesi" hala ameliyat da " dedi. Offf burada hiç doktor yok mu acaba diye bağırırken ameliyathane nin kapısı açıldı ve doktor bizim yanımıza geldi ben hiç beklemeden " durumları nasıl " dedim . Doktor ilk önce bizim sakin olmamızı söyledi. Offf bu durumdayken nasıl sakin olabilmemizi bekler ki"

Doktor: şimdi bu söyliyeceklerim Gizem için sakin olun şimdilik net bir şey söyleyemiyorum ama hayatı tehlikesi var çünkü beyinde büyük bir hasar oluşmuş.

Emin: peki Damla nasıl ?

Doktor: Damla hanım efendi nin de hayatı tehlikesi var . Damla nın da beyninde hasar görüldü ama Gizem kadar değil.

Hala inanamıyorum nasıl olur da Gizem'in hayatı tehlikesi olur ki. Bir köşeye geçtim ve oturdum.

1 saat sonra...

Gizem'in anne ve babası çok yorgun gözüküyorlardı. ben de Gizem'in anne ve babasına dönüp " isterseniz siz gidin gerçekten de çok yorgun gözüküyorsunuz. Eğer ben doktor dan bir haber alırsam size mutlaka söylerim". Dedim Gizem' in anne ve babası bu söylediğimi onayladılar ve gittiler. Hastane de sadece Emin ve ben vardık.

Emin: Berk yoruldun sen hadi gel de şu koltukta biraz kestirelim.

Ben: doğru diyorsun Emin dedim ve gözlerimi kapatıp Gizem i ne kadar çok sevdiğimi düşünerek uyudum...

Uyandığımda saat 9:00 idi. Hemen gözün doktoru aradı ve buldu.

Doktor: iki kızlarımızın da durumları gayet iyi hayati tehlikeyi atlattılar yalnız bu kızlarımız da geçici unutkanlık olabilir.

Ben : ne geçici unutkanlık mı?

Hemen Emin 'i uyandırdım ve durumu Emin e anlattım daha sonra da Gizem in anne ve babasını arayıp doktorun dediklerini dedim.
Ben: doktor bey odaya girebilir miyiz?

Doktor: tabi ama en fazla 10 dakika durabilirsiniz .

Emin ile ben teşekkür edip hemen odaya girdik. Odaya girdiğimizde Gizem ve Damla uyuyorlar idi. Birkaç dakika Gizem i izledikten sonra Damla hafif hafif gözlerini açıyordu. Emin ile Damla nın başına gidip "Damla iyi misin" dedi Emin. Damla " noluyo be siz de kimsiniz , ne işiniz var burada".
Ne ne yani şimdi Damla bizi hatırlamıyor muydu?

Emin: Damla benim ben Emin hatırlamadın mı ?

Damla: ya gidin başımdan siz kimsiniz ya!!!

O sırada Gizemin o masmavi gözleri yavaş yavaş açılmaya başladı hemen Gizem' in yanına gidip" Gizem nasılsın iyi misin? Beni hatırlıyor musun?".

Gizem: siz kimsiniz ya ?! Siz de nerden çıktınız?!.

Demesi ile ben biter ben şok nasıl
olurda Gizem beni hatırlamaz.

Ben: Gizem ,Damla hatırlasanıza bizi, ben Berk yanında duran kişi de Emin ilkokul arkadaşınız. Hatırladınız mı bizi?

Gizem: of ne diyorsun sen be. Bak eğer gitmezseniz bağırırım.

Emin üzgün bir sesle " Berk gel biz gidip kızların uyandığını doktora söyleyelim. Ben kafamı iki yana sallayıp odadan çıktık. Ben doktoru buldum ve kızların uyandıklarını söyledim. Doktor birşey demedi. Ben ve Emin ne yapacağımızı bilmez iken Yanıma kaslı ve yakışıklı bi erkek geldi ve " Gizem Yıldırım bu odada mı acaba" dedi . Ben ilk önce " siz kimsiniz" dedim. Adam bana " Gizem in kuzeniyim Avrupa dan geldim" dedi. Şaşırmıştım Gizem benim ilkokul arkadaşım ama bu adamla daha önce hiç karşılaşmamış idim. Adam kapıyı açar açmaz Gizem " Cannnn" diye bağırdı nasıl olurda Avrupa daki kuzenini hatırlarda beni hatırlamaz ki. Ben onun ilk okul arkadaşıyım...

Gizemli HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin