8 .bölüm

59 7 14
                                    

Berk'in içinden

Ben onun ilk okul arkadaşıdyım. Can içeri girdiğinde birbirlerine sıkı sıkı sarıldılar. Ben de vakit kaybetmeden odanın içine girdim ve Can'a dönerek "acaba tanışsak mi diyorum?" Dedim. Can bana dönerek "kapıda konuştuk ya" dedi bağırarak. Niye bağırdı ki bu adam ben ne dedim şimdi , ama yok eğer karışımdaki sertse bende ona yanı
( Can) a
karşı sert davranmalıydım. Çünkü benim adımmm Berk. Ben kimseden korkmam dadadadadadaaaaaaa. :)

Ne ne diyordum ben , allahtan içimdeki düşünceleri kimse duymuyor yada okuyamıyor. Kafamı iki yana  sallayıp Can ın üzerine yürüdüm ve suratına yumruk attım. Oda vuuiiyy uçtu. Ama yanlış yere uçtu ! Gizem in kucağına uçtu yahu ! Sinirlenip Can ı Gizem in üzerinden kaldırıp yere attım. O sırada Gizem de " Aaa manyak vaarr ! Can ! İyi misin kuzeenn !? " diye bağırıyordu. Gizem e döndüğümde susup kaldı bende derin bir nefes aldım. Emin  " Lan Berk napıyon manyak msın ? " diye söylenmeye başlamıştı ama ben tabii ki dinlemedim. Arkamı dönüp gidiyordum ki arkadan bir " ah ! " sesi duyuldu. Korkup başımı hemen Gizem ve Damla ya çevirdim. Gizem başını vurmuştu. Hemen yanına koşup " Gizem. İyi misin ? Bişey oldu mu ? Doktor çağırıyım mı ? " Diye sormaya başlamıştım ki Gizem " Berk. Hatırlıyoruuum sen Berk sin " dediği zaman sevinçle Gizeme sarıldım. Gizem biraz durduktan sonra bana sarıldı. Ya ben bu kızı cidden seviyorum. Gizem bir anda kollarını benden çekip yanına baktı ve " Damla. İyi misin ? " diye sordu. Damla Gizeme baktı ve " Evet ama sen bu çocukları nerden tanıyorsun ? " diye sordu. Gizem tam cevap verecekti ki Emin " Gizem kafasını vurunca hafızası yerine geldi belki Damla da da olur " diyip Damla nın yanına gitti. Sonra özür dileyip kafasını tuttu ve şaakk duvara vurduu. Ben o arada şok oldum. Gizem de benimle aynı tepkideydi. Birden Damla nın bağlı olduğu o şey ötmeye başladı. Aman Tinrim Didim diyip doktoru çağırmaya gittim ben giderken arkamdan Emin " Ya ben ne yaptım !? Off gitti güzelim kız! "  diye bağırıyordu. Ben hemen doktoru bulup Damla nın öbür tarafa gittiğini söyledim. Doktor koşarak odaya girdi ve şok aletlerini birbirine sürtüp Damla yı diriltmeye çalıştı. O sırada Gizem ağlıyor Emin Damla ya gözleri dolu dolu bakıyordu. Ben de yaşadığımız durumun farkına varıp korkuyla Damla ya baktım. İnanamıyorum. Damla ya benim canım ilk okul arkadaşım. Benim de gözlerim dolmuştu. Doktor derin bir nefes aldığında Damla nın durumunu gösteren alete baktım. Ohh. Damla nın durumu düzelmişti.

EMİN'İN İÇİNDEN

Hala inanamıyorum ya bildiğin aşık olduğum kızı öldürüyordum ! Manyak mıyım neyim ben ya !? Doktor derin bir nefes aldığında hemen ayağı kalktım ve Damla nın durumunu gösteren alete baktım. Çok şükür Damla iyiydi. Bende derin bir nefes aldım. Neyse ki Damla yı öldürmemiştim. Yani öldürseydim bende ölürdü- Ben neden bunu konuşuyorum !? Damla iyi ! Doktor " Bunun nasıl olduğunu sormaya korkuyorum bu yüzden sormayacağım. Neyse yeniden geçmiş olsun " diyip yanımızdan ayrıldı. Berk de doktorun arkasından Gizem in durumunu söylemek için gitti. Bende Damlanın yanına gittim elinden tutup offf ladım. Gizem in ağlaması durmuş çaktırmadan benim ne yapacağıma bakıyordu. Ben Gizeme bakınca of layarak yerinden kalktı ve " Ben hava alıcam nasıl olsa iyiyim " dedi ve odadan çıktı. Bende Damla ya dönerek içimi dökmeye başladım. Laaann cidden döktüm içimdeki herşeyi. Kustum ! Allaah kızın üstüne kustuum ! Beni  geberticek ya ! Off. Ben neden bu kadar mal bir çocuğum?   Kafamı iki yana sallarken Damla nın gözleri açılmaya başladı. Hemen dibine girip " Damla iyi misin ? " dedim. Damla gözlerini tamamen açtığında kocaman gözlerle bana bakmaya başladı ve çığlık atacakken elimle ağzını kapattım. " Ne bağırıyosun kızım ya !? " diye sessizce bağırdım. Damla hala gözleri kocaman bana bakıyordu. Bende onun bana neden böyle baktığını anlayıp geri çekildim. Eh yani kızın dibindeyim tabi korkacak. Ben dibinden ayrılınca daha sakinleşti ama " Ben nerdeyim ya ! " Diye bağırdığında gözlerimi fal taşı gibi açıp " Damla " dedim. Ama Damla nın tepkisi intihar etmeme neden oldu. Tepkisi ise " Damla mı ? Damla da kim ? Sen kimsin ? Ben nerdeyim ?  Ve en önemlisi ben kimim ? " idi...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 30, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Gizemli HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin