Berk sesimi duymuş olmalı ki yanıma geldi.
Berk: gizem , iyi misin ?
Ben: sence ! Berk dedim .
Berk: yürüyebiliyorsan gel şu banka oturalım
Ben : ahhh hayır kalkamıyorum .
Berk : iyi o zaman yapacak bir şey yok dedi ve beni kucağına aldı .
ben bir anlık şaşkınlık geçirdim ama gerçekten de Berk'in dediği gibi yapacak bir şey yoktu . banka oturduktan sonra Berk bacağımı tutup 'oynatabiliyor musun ? 'dedi. ben 'şimdi oynatırken biraz acıyor ama önemli bir şey değil trafik kazasından sonra koşamıyorum , ama bu beden dersinde biraz koşmak istedim ve gene aynı sonucu aldım. ben Berk 'e kibarlık olsun diye istersen sen git demiştim ama bunu sırf kibarlık için yaptım yoksa yanımdan ayrılmasını hiç ama hiç istemiyordum. zaten Berk de benim istediğim gibi yaptı ve yanımda kaldı . 8 dakika oldu ve Berk'in sıkılıp gideceğinden korktum bu yüzden Berk 'e doğruluk ve cesaretlik oynayalım mı ? dedim . Berk olumlu cevap verdi. şişe bulamadığımız için sıra sıra birbirimize soracaktık.ilk berk bana sordu . 'doğruluk mu cesaretlik mi ' ben eğer zor bir şey yaptırmazsan cesaretlik diyorum dedim . Berk yerden bir taş aldı ve bunu öp dedi. bende içimden seni öpseydim ya dedim . Berk bana tip tip bakmıştı ahh hayır lütfen bunu içimden demiş olayım ... gene mi dışımdan söyledim ya of offfff. nedir bende ki bu sıkıntı ya. neyse en iyisi bunları içimden dedim . Berk'in elindeki taşı aldım ve öptüm . şimdi soru sorma sırası bendeydi acaba ne sorsam ayyy ne sorsam acaba yaaa. heh ilk sorumu buldum 'doğruluk mu cesaretlilik mi ? ' Berk'in cevabı doğruluk oldu . ben de sordum beni seviyon mu ? ne nediyorum lan ben seviyon mu ne hatta bu soru ne ayy ne yaptım ben ya . Berk bana gene tip tip bakıyordu ben 'ağzımdan kaçtı ' dedim ... off ne oluyordu bana bu çocuğun yanında gene ağzımdan kaçırdım . Berk tamam duymadım ben zaten dedi. Bende içimden bir oh çektim. neyse sorunu soruyorum mm kimi seviyorsun ? bu soruyu sorarken biraz utanmıştım ama öğrenmem lazımdı .Berk kara kara düşünürken birden cevabı yapıştırdı ve Damla dedi . İşte ben orada o an ,o saniye bittim benim kankam olan Damla yı seviyordu. BEN _ben inanamıyordum yani şimdi benim sevdiğim adam benim en yakın arkadaşım Damla 'yı mı seviyordu?.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizemli Hayat
RandomGizem , Berk , Emin ve Damla 'nin aşk dolu meceralarından sonra hepsini güzel bir hayat bekliyordu. Bu hayatta erkeklerin oyunları , kızların planları olacak ama hepsinden aşk galibiyet alacaktı. Gizem , Berk , Emin ve Damla'nın maceralarına tanık...