2. Bölüm

150 33 16
                                    

Multimed Yarın okula geç kalmak istemem... sabah olmuştu ve ben ilk defa tam zamanında uyunmıştım. bugün beden dersimiz olduğu için beyaz ,askılı bir t-shrt , altıma ise dar olan siyah kot şortumu giydim...beyaz t_shirt ümün kotla aynı mesafeye gelene kadar t_shirtimi kot şortumun içine soktum. böyle daha havalı gözüküyordu. giyindikten sonra makyaj masasına oturup,gözlerime hafif , rimel , yanaklarıma allık , dudaklarıma kırmızı ruj sürdükten sonra gül kokulu parfümümden 2 fıs sıkmayı unutmadım. aşşağı kahvaltı hazırlamaya inerken mutfağın önüne geldiğimde annem çoktan kahvaltı hazırlamaya koyulduğunu gördüm.

ANNEM : günaydın kızım.Ne duruyorsyun orda öyle, gelip yardım etsene bana

BEN : günaydın anne .geldim eeeeeee ne yapıyoruz anne

ANNEM : ben peynirli yumurta yapacağım sende kahvaltılıkları çıkar.

BEN : mmmmmm peynirli yumurta , bayılırım!!!

annemle ben kahvaltıyı hazırladık ve ben kahvaltı yapmaya başladım.

Babamın daha mesaisi gelmediği için o uyuyordu.Ben kahvaltımı yaptıktan sonra odama gittim. çantamı aldım ve aşşağıya benim en sevdiğim arkadaşım olaN Damlayı beklemeye indim.Ben aşağıda iki dakika bekledikten sonra ,Damla geldi. Arabasına bindim.

Damla : üzgün bir sesle günaydın fıstık.

BEN : günaydın damla

arabada yol boyu nedense hiç konuşmadık. okula geldik ve arabadan indiğimde Damla yı şöyle bir süzdükten sonra

BEN : Hayırdır Damla ne bu şıklık , yada tarzlık mı desem ? tarzlık biraz saçma ama şık değil tarzsın dedim.

Damla: yoooo ben gayet normalim bence dedi ve sustu.

sanki bugün Damla nın morali biraz bozuktu

BEN : Damla hayırdır niye bugün suratsızsın , dediğimde suratını daha çok astı

Damla : offff dün gece ne oldu anlatamam kızım yaaaa.

BEN : ne oldu Damla ???

Damla : bi durarsan anlatacağım Gizem . neyse dün bir bara gittim ve birde ne göreyim

BEN : ne gördün Damla.

Damla : of be güzelim bi susta anlatayım . nerde kalmıştım heh dün bara gittim ve birde ne göreyim Emin o pis , manyak , ve cadolaz olan Alev'le öpüşüyordu

BEN : neeeeeeeeeeee hemde o pis , manyak cadolazla mı yani. İnanamıyorum emin nasıl senle değilde o pis , cadolozla öpüştü ki . Neyse kardeşim ya boşver sen bunları. Sen Emin i çok seviyorsun inan bana bir gün EMİN 'de seni sevicek dedim. Damla bana ben pekde öyle sanmıyorum dermişcesine baktı.

zil çalmıştı ikimizde aynı anda birbirimize bakıp artık sınıfa gitsek iyi olur düşüncesiyle sınıfa doğru ilerledik ve bir kelime bile etmedik sınıfa geldiğimizde matematik hocası içerdeydi ben içimden işte şimdi sıçtık dedim . Herkes bana tip tip bakıyordu ve bu bakışlarla bana bir şey anlatmaya çalışıyorlardı ben birden düşündüm sanırım sıçtık kelimesini içimden değil dışımdan söyledim . ah bu benim sersemliğim neyse hoca bir sürü kelime etti ardından bir daha sakın geç kalmayın dedi ve bizi yerimize oturtdu . öğretmen" ben daha selam vermedim herkez ayağa kalksın " dedi ve herkez ayağa kalktı

Öğretmen : günaydın

Biz : sağol

Öğretmen : buyrun oturun

Biz : sağol

Öğretmen : yeter

Biz : sağol

öğretmen sınıfa şöyle bir bakış attı ve herkes susup oturdu. 'evet çocuklar şimdi adını okuduğum ödevleri ile birlikte yanıma gelsin evet ilk olarak Gizem sen gel çocuğum .

ne çocuğu beee ,olmuşum eşşek sıpası kadar ne çocuğu yaaa, tabi birazda hoca haklı nede olsa ona göre hala bir çocuğum ben .Neyse lafı daha fazla uzatmadan öğretmenin yanına geçtim . keşke geçmeseydim keşkeee ama Damla bana hep derdi ki HAYATIN KEŞKELERLE DEĞİL NEYSEKİLERLE GEÇSİN. iyi de bunun neysekisi yok ki ,hoca bana tüm ders söylenip durdu. haklı mıydı ?? yani , gibi, gibi , ama bu kadarda söylenmesine gerek yoktu ki alt tarafı bir daha sakın unutma diyecekti ama hocanın seçtiği yok neymiş bir daha bu kadar yanlış yaparsam artık benim normal bir insan olmadığıma inanacakmış da bir daha 8 sayfa ödevi unutursam beni derse almıycakmış mış da daha neler neler ama en sonunda zil çaldı bir dahaki ders bedendi beden dersini hep çok sevmişimdir ama her beden dersinde koşuyoruz bende bacağımı zorlamak zorunda kalıyordum ama bazen öğretmenim sen koşmaya bilirsin diyordu .... Ama ben koşmak istiyordum Damla ile birlikte kantine gittik Karam aldık ve yedik. Zil çalmıştı ve ders beden idi. Öğretmene koşmak istediğimi söyledim . öğretmende izin verdi . koşmaya başladık bacağımı zorluyordum . Ahhhhh galiba düşeceğim ve düştüm farkında olmadan bağırdım . Berk sesimi duymuş olmalı ki yanıma geldi.

Gizemli HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin