Η ΜΑΓΙΣΣΑ - Κεφάλαιο 2

478 35 4
                                    

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2ο

Δαίμονες στο σπίτι

Μετά από μισή ώρα, αφού είχα κάνει ντουζ και είχα ντυθεί, έκλεισα τις βαριές κουρτίνες και βγήκα από το δωμάτιο μου. Κλείνοντας την πόρτα πίσω μου, κοίταξα ασυναίσθητα τη μοκέτα στο πάτωμα. Ήξερα πως ότι είχα ζήσει ήταν ένα όνειρο. Μου το είχε αποδείξει έτσι κι αλλιώς ο Άλεξ αφ' ότου ξύπνησα.

Πέρασα μπροστά από την πόρτα του Άλεξ και σκεπτόμενη αυτών που συνέβησαν, μια γλυκιά αναστάτωση κατέλαβε το κορμί μου. Συνέχισα προς τη σκάλα και κατέβηκα σχεδόν χοροπηδώντας. Ένιωθα πολύ χαρούμενη και αποφασισμένη. Φτάνοντας στο πλατύσκαλο έστριψα δεξιά και κατευθύνθηκα προς την κουζίνα.

Άνοιξα διάπλατα την δίφυλλη πόρτα και μπήκα στη κουζίνα. Πλησίασα το ψυγείο και έβγαλα από την κατάψυξη ένα μπολ με παγωτό. Μετά πήρα και ένα κουταλάκι από το συρτάρι με τα μαχαιροπίρουνα και έκατσα στον ψήλο πάγκο στη μέση της κουζίνας.

Καθώς έτρωγα το παγωτό καραμέλα, κοιτούσα τον πινάκα ζωγραφικής που υπήρχε απέναντι από τον πάγκο οπού καθόμουν. Ξαφνικά θυμήθηκα τι είχα δει στο όνειρο μου.Θυμήθηκα ότι κάτι με είχε οδηγήσει στην τραπεζαρία και κάτι είχα βρει εκεί, μόνο που δεν μπορούσα να θυμηθώ τι ήταν αυτό.

Βούτηξα το κουταλάκι μέσα στο παγωτό όσο πιο βαθιά μπορούσα και πήρα μια γερή δόση παγωτού. Σηκώθηκα από τον πάγκο κρατώντας το κουταλάκι στο χέρι και βγήκα από την πόρτα απ' οπού είχα μπει λίγα λεπτά νωρίτερα.

Δίπλα από την κουζίνα βρισκόταν η τραπεζαρία. Στάθηκα μπροστά στην πόρτα γλείφοντας το κουταλάκι με το παγωτό και άπλωσα το δεξί μου χέρι προς το πόμολο.Καθώς τύλιγα τα δάχτυλα μου γύρω του, στο μυαλό μου τριγύριζε η ιδέα ότι ήταν κλειδωμένη. «Όπως πάντα». Μουρμούρισα. Ακούγοντας τα λόγια μου ξαφνιάστηκα. Ένιωθα να ονειρεύομαι ενώ ήμουν ξύπνια.

Γύρισα το πόμολο προς τα κάτω και έσπρωξα ελαφρά την πόρτα. Παρόλα αυτάόμως δεν κουνήθηκε από τη θέση της ούτε χιλιοστό.Ήτανκλειδωμένη.«Όπως πάντα. Μα τι στο καλό σκέφτομαι. Ποτέ δεν την αφήνει ξεκλείδωτη. Το κλειδί... Χρειάζομαι το κλειδί. »

Έκανα μεταβολή και διέσχισα το μεγάλο χολ.Προσπέρασα τις σκάλες και μετά το στρογγυλό τραπέζι και το επιδαπέδιο ρολόι. Μόλις έφτασα μπροστά στην πόρτα του γραφείου, που βρισκόταν ακριβώς απέναντι από την τραπεζαρία.Άνοιξα την πόρτα και μπήκα. Πλησίασατο γραφείο και άνοιξα το πρώτο συρτάρι.Βρήκα αμέσως την αρμαθιά με τα κλειδιά του Αρχοντικού και την πήρα. Αφού έκλεισα το συρτάρι, βγήκα από το γραφείο και επέστρεψα και πάλι στην τραπεζαρία.

Η ΜΑΓΙΣΣΑTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon