2

447 52 27
                                    

Xiumin uyanmış ve içkinin etkisi ile etrafa öylece bakıyordu . Sokağın ortasına atladı aniden sarhoşluğu sallanarak yürümesine neden oluyordu .

Etraftaki insanlara bakıp aniden bağırmaya başladı.

"Ya sen ne vuruyosun ayı "

Adam yanından gecerken bağırması ile durup xiumin e baktı be arkasına dönüp sertçe omuzlarından tuttu,

"Bana mı dedin cesur çocuk "

"EVET LAN SANA.DEDİM DEVE!"(büyük harf bagırma anlamında jsbeueJSBDJ)

"Vay çok fazla cesursun belliki ama uyarim kötü olur"

"HİÇBİR ZAMAN UYARILARI DİKKATE ALMAM "

"İyi küçük veled gel şöyle "

Adam xiumin'e fırsat vermeden bir köşeye çekip yumruk atmıştı bile.
Xiumin sarhoşluğuna da etkisi ile hem karşılık veremeyip hem deli gibi gülüyordu. Adam xiumin güldükce dahada sinirlenip vuruyordu. Xiumine vuruyo düştüğünde kaldırıp tekrar vuruyordu, xiumin gülmeye devam ediyordu. Adam pes etmeden defalarca arka arkaya vurdu ve Xiumin in ağzından ve burnundan kan gelmiş kalkamayacak duruma gelmişti, (ay manyadım jsbdjdbdj canileştim biyanhae hyunggg sbbshdvhs)

Adam geri cekilip xiumin e bakıp
"Kendin kaşındın velet"

"Aaaaa.... ama ... benim.kaşıntı geçmedi "

Diyince adam son kez karnına tekme atıp gitti.

Xiumin ise yerde biraz durup acısını azalttıktan sonra zorla suho yu arayıp çağırdı. Suho gelip xiumin i aldı ve evine götürüp pansuman yapıp hic bişey demeden odadan çıkıp gitti.

Kısa oldu*-* ama yazdım ^-^ sjbdjsbsu umarım olmuştur. Sık sık bölüm gelecek^-^ Vote ve yorumlarınızı bekliyorum^-^


Love With Caregiver (Bakıcı İle Aşk)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin