Xiumin chen ile birlikte korku tüneline bindi. İşte o korkunç planı başlamıştı. İkisinin oturacağı yere suho zamp(tutkalda olur ) sıkmıştı chen için belirledikleri yere.
Xiumin çok güleceğim diye düşünerek oturdu yerine chen yanında gülümseyerek bekliyordu. Suho oyuncağı çalıştırdı ve Xiumin in ona dediğini yapıp onları bırakıp gitti.
Hareket etmeye başlamışlardı. Hayaletler aniden karşısına çıkıp çığlık atıyordu. Xiumin biraz tırsmıştı açıkçası ama belli etmeyip yalandan chen e yaklaşmıştı.
~~~~~~~
Sona doğru yaklaşmışlardı. Artık ikiside gerçekten korkmuştu. Derken tam ikiside inip koşacaklar iken bi sorun oldu.
Xiumin'sn bileğine birden otomatik olarak kelepçe gibi garip bir şey sarmıştı. Demek ki Suho'nun dediği garip ek buydu.
Xiumin bileğini tutan şey ile geçde olsa anlamıştı yanlış yere oturduğunu. Chen in oturacağı yere kendi oturmuş yapıştığı için kalkamıyordu .
Chen Xiumin i arkasında sanıp gülerek ve koşarak dışarı çıkmıştı bile derken tam tünelin girişinde bi patlama sesi duyuldu. İşte şimdi neler olduğunu anlamasa da korkmuş ve tünele koşuyordu. Kapısına yani ilk girdikleri yere gelince gördüğü şey ile daha bi korkmuştu. Yangın çıkmıştı.
Ateş vardı ve chen giremiyordu. Xiumin ise içeride kurtulmak için deli gibi çırpınıp kendi kendine işte şimdi geberdim diye düşünürken çığlık atıyordu.
Chen aklına gelen diğer yol ile diğer yola yani çıktığı yere koştu. Gördüğü manzara ile nalet okudu. Burada fa ateş vardı. İşte şimdi s*çtım diye düşündü içinden ve etrafta birilerini aradı ama zaten görevliler ve,suho gitmişti. Tek kalmıştı. Peki şimdi ne yapmalıydı nasıl kurtaracaktı onu. Hiçbir fikri yoktu.
Xiumin içeride ateşin dumanından öksürmeye başlamıştı . Aslında bu ateş planda yoktu. Nasıl oldu yangın çıktı bi fikri de yokdu zaten. Ama burada ölmek istemiyordu. Son kez gücünü toparladı ve bağırmaya başladı.
Chen~ yardım et lütfen... ölmek istemiyorum... buradan kurtar beni. Söndür şunu nolur..
Dumandan dolayı kısılan sesi engel olmuştu daha fazla konuşmasına. Chen Xiumin'in konuşması üzerine iyice acele etmiş ve etrafta deli gibi koşuşturup yangın söndürme tüpü arıyordu. Bulamayınca
Nerde bu nalet olasıca şeyler
Diye bağırıp isyan etti.Xiumin iyice ümidini kaybetmiş hatta başı dönmeye başlamıştı. Artık hali tükenmiş durumdaydı çırpınmaktan.
En son sadecechen
Diye bağırdı. Sesini duyan chen. Tam yanda bir şey gördü. Dolap vardı. Yangın söndürücü işte o şeyin içindeydi. Onu almalıydı. Hemen alıp gitti oraya . Xiuminden artık hiç ses yoktu. Chen korkmuş şekilde Xiumin'e bağırıyordu
Dayan Xiumin. Geliyorum yanına. Dayan nolur.
Ateşi söndürmesine az kalmıştı...
Xiumin uzun süredir oradaydı ve yeni girebilmişti tünele. Hemen söndürdü ve orada kıpırdamadan bilinçsizce yatan bedene bakıp yanına koştu. Bileğindeki o şeyi çıkardı hemen ... nabzına ve nefesine baktı... kurtulmuştu Xiumin artık... ama geç kalmış da olabilirdi... ya ölmüşse diye düşündü... olamazdı.... (bencede olamazdı ama oluyor -_- jvgggh hayal gücüm neler yapıyo yaa-.- jbhcgcg)
Evet yine uzun süre beklettim onun için çok üzgünüm... biraz toparlandım sadece ama dönüşüm müko oldu heaa>.<
Kbhvhvhnj.Neyse umarım olmuştur oy ve yorum bekliyorum. Yazım yanlışları için pardonnnn *-* Tatlış okurlar. Öpüldünüz ^-^ jbhvgvh
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love With Caregiver (Bakıcı İle Aşk)
FanfictionXiumin zengin bir ailenin tek oğludur. Aşırı baş belası ve şımarıktır. Olay üzerine olay yaptığı için ailesi sonunda dayanamaz ve onunla ilgilenmesi için bir bakıcı tutar. Xiumin çocuk olmadığı halde bakıcıya olumlu bakar ve asıl macera bakıcının ge...