3

417 46 16
                                    

Xiumin suho 'nun evinde uyuya kalmıştı uyandığında vücudunun acısını umursamamaya çalışarak suho 'nun odasına girip baktı uyuduğunu görünce hic bişey demeden çıkıp evine gitmişti. Yine morali bozuktu normal aileler çocukları eve gelmediğinden merak edip en az bir kerede olsa arardı ama ne arayan ne de merak eden bir ailesi yoktu.

Eve geldiğinde hizmetçi kadın kapıyı açıp Xiumin i içeri aldı. Odasına gelip hiç vakit kaybetmeden duşa girdi ve rahatlayıp çıktı. ÜZerini giyip saçını kurutmadan ıslak halde dışarı çıktı. Koşu yapacaktı kendince ama acısından sadece yürüyebilir durumdaydı. Uzun bir süre yürüdü ve sonunda bi banka oturup etrafındaki insanları incelemeye başladı. Aileler ne kadar da mutlu ve huzurlu görünüyorlardı. Xiumin in ailesinde hiç bir ailede olamayacak kadar çok para vardı ama huzur yoktu. Anne ve babası ona karşı büyüdükçe soğuk davranmaya başlamışlardı. Bir abisi vardı önceden kazada xiumin in yaptığı bir şeyden dolayı abisi ölmüştü aileside o kazadan sonra böyle olmuştu.

Parktaki insanlara bakarken aklına o geldi. Abisi ve kaza anı birden gözleri dolmuştu ama akmasına izin vermeden yaşı sildi. Derin bir nefes aldı ve kısık sesle.
Hepinizin canı cehenneme. Diyip eve geri döndü.

Eve geldiğinde odasinda tv 'nin karşısına geçip saçma bulduğu dizilerden birini açıp izledi, zil çalan karnının sesini duyup mutfağa gitti ve dolabı açıp içinde bir çok çeşit olan yemeklere bakıp geri kapattı kendine bir sandviç yapıp odasına geri çıktı.

Dizi bitmiş tv karşısında sıkıntıdan patlayan bir adet Xiumin kalmıştı. Dizi ye içinden söverken çalan telefonunu açtı. Arayan yixing di.

"Alo efendim yixing ?"

"Hadi gel kafedeyim beraber takılalım "

"Tamam geliyorum sıkıntıdan ölmek istemiyorum 10 dakikada ordayım "

Cevap vermesini beklemeden telefonu kapatıp arabasının anahtarını alıp evden çıktı. Hızla kafeye sürdü ve kısa sürede vardı. Gittiğinde suho ve yixing konuşup gülüyorlardı. Onları görünce şaşırarak yanlarına gidip ikilinin ortasına attı kendini .

Üçü birlikte takılırken akıllarına gelen bir fikir ile kalkıp alışverişe gittiler. Marketten koli şeklinde cips çerez içki içecek vs alıp eve geri gittiler. Daha sonra herkese mesaj atıp eve topladılar ve parti için ortamı kurdular.

Parti başlamış herkes etrafı dağıtıp dans edip evi biraz fazla kirletmişti. hizmetliler bile dayanamayarak kaçmıştı. Xiumin in ise tek yaptığı içip eğlenen arkadaşlarına gülmekti.

Aşırı içmiş ve artık sarhoşluğun bile sınırını geçmişti. Kavga eden baekhyun ve chanyeol un kavgasına uyuz olup elindeki bardağı onlara atmıştı.

"Yaa kapatın çenenizi"diye bağırdığı zaman cidden susmuşlardı.

Kimseye bir şey olmamış olsada xiumin bardakları kırıp etrafa içicek dökmüştü. Ailesi zengin olsada annesi evin dağıtılmasından nefret ederdi. Bunu görürse sonunun iyi olmayacağını bilsede umursamayıp devam etti.

Parti bitmiş herkez evine gitmişti.Suho ve lay koltuklarda uyuya kalmıştı. Xiumin 'e gelince o hala kendince iyiydi sarhoş falan değildi. Aklına gelen suho nun lafı ile ayağa kalktı. Suho ona " ne kadar kötü sarhoş da olsam eve gitmem gerek . Gerekirse sen götür" lafını hatırlayıp arabaya bindi. Ama unuttuğu birşey vardı suho yu almadan evine gitmişti. Kendine küfür edip eve kadar zorla yavaş yavaş gelmişti. Sarhoş olduğu için polis yakalayıp yolda ceza yazmıştı. Eve geldi arabayı garaja park ederken çarpmıştı ve biraz hasar oluşturdu ama umrunda değildi. Eve girip bir kenarda sızıp kaldı.

Ders çalışırken sıkıldım ve yazdım heheheh ^-^ oy ve yorum bekliyorum^-^ umarım beğenmişsinizdir.

Love With Caregiver (Bakıcı İle Aşk)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin