6

330 29 17
                                    

Xiumin tatlı uykusunda uyuyordu. Rüyasında ise ne görüyor ise gülümsüyordu.

O sırada hiç hesapta olmayan kişi bakıcısı chen geldi ve odasına çıktı. Uyuyaan xiumin i görünce tabikide uslu durup nazikçe uyandırmayacaktı . Hiç durmadan mutfağa indi ve eline iki tane buz alıp odaya geri çıktı.

Uyuyan xiumin'e pis bir bakış atıp uyurken yakasını açıp içine attı iki buzuda.

Xiumin uykusunda hissettiği soğukluk ile uyandı ve çığlık atarak ayağa kalktı ama buzlar düşmüyordu. Chen ona bakıp gülerken o yatakta tepinerek buzlardan kurtulmaya çalışıyordu.

En sonunda dayanamayıp üzerinde olan siyah t-shirt ü aniden çıkarıp buzlardan kurtuldu. Xiumin burnundan soluyarak chen e bakarken chen tek kaşı havada ne yapabileceğini tahmin etmeye çalışıyordu kendini bir yandan kaçmaya hazırlarken.

~~~~~~~~~~~

Hala kovalayan xiumin artık yorulmuş ve kendini koltuğa atmıştı.
Chen ise mutfağa gidip su alacakken xiumin bir şeyler istedi.

Heyy bana dondurma getir bay uyuz bakıcı

buzluğu açıp istediği dondurmaları aldı ve xiumin in yanına attı kendini elindeki dondurmalardan birini uzatıp alay etti.

Woahh cidden uyuşuksun ve çok yavaşsın bay uyuz bebek

Pehhh yavaşmış sensin yavaş burda değil dışarıda gösteririm asıl hızımı sana bay uyuz bakıcı.

Dil çıkartıp dondurmasına gömüldü.
Chen ise ilk başta alay eder gibi bakıp daha sonra da yemeğe başladı.

~~~~~~~~~

Bir süre sonra odaya çıktılar. chen hala xiumin e güvenemiyordu çünkü xiumin her dakika sanki intikam alacak gibi yaklaşıyordu. chen ve xiumin odada oturuyorlardı salonda ise xiumin in ailesi vardı. xiumin odasında mesajlaşırken chen ona bakıp neye kahkaha attığını merak ediyordu. aslında suho ile chen i konuşup alay ediyorlardı.

tabiki de chen merakına yenik düşüp sormuştu

"hey neye gülüyorsun ?"

"sanane!"

"Peki! Ama bak başına bir bela açacaksan deneme bile. Senin ile uğraşamam!

Woahhh bakıcıya bakk. Benimle uğraşmıyor...madem öyle neden bakıcı oldun bay uyuz bakıcı!

Oldum çünkü.... sanane...oldum işte

Hopp yarıda kesme tamamla o lafı bakim...!

Söylemem!

Söyle dedim!

Bay uyuz bebek sus ve şu kumandayı ver!

Vermem...söyle dedim sana!

Hayır dediysem hayır.... şimdi ver şunu Xiumin

Off iyi be!

Xiumin pes edip sormaktan vazgeçmişti. Kumandayı alıp sertçe eline verdikten sonra suho ile konuşmaya devam etti.

Tabikide uslu durmayacaktı. Suho ile konuşurken aklına bir şey geldi ve ayağa kalktı...

Plan başlamıştı bile ve chen i de alet edecekti.

Pişt. Bay uyuz bakıcı!

Ayağı ile dürtüp ona bakmasını sağladı. Chen konuşmak istemediği için sadece ne var gibi bi anlamda bakınca xiumin devam etti.

Ne bakıyorsun. Sıkıldım burda. Hadi bay uyuz bakıcı bi şeyler yapalım.

Bunu derken masumca gülümsemişti. Chen doğal olarak inanmış ve konuşmuştu.

Ne yapalım? Parka götürüp sallayayım mı seni?

İlla uyuzluk yapacaksın! -,- hmm...bi.düşündüm de olabilir aslında ama lunapark.

Emin misin? Ya yüksekten korkarsan küçük bebek !

Görücez bakalım kim korkacak bay uyuz bakıcı !

İkiside imalı bakışlar ile birbirine bakarken ayağa kalkmış hazırlanmış ve evden çıkıyorlardı.

~~~~~~~~~

lunapark a varmışlardı ve chen xiumin ile alay edip duruyordu. Lunapark çok sessiz ve boştu. Chen etrafına bakınırken xiumin suho ile gülüşüp chen in yanına iyice yaklaştı.

Zorla chen i ikna edip bazı şeylere bindirip ,eğlenip , iyi anlaştılar ... aslında xiumin in amacı bu değildi ve asıl amaca geçmişti artık... şimdi intikam vaktiydi...

Bu bölümü @Kimv-Taehyung 'a ithaf ediyorum. Kanka önceden yapacaktım bunu ama unuttum sorry. :*❤

Yine kısa oldu. Aslında uzun yazacaktım ama telefon ile ilgili bir sıkıntı olduğu için ancak bu kadar oldu. Herneyse umarım olmuştur
^-^ bu bölümü sabırsızlıkla bekleyen @AsudeYmnn msndjdn al oku. Güzel Olmamış olabilir onun için sorry:/


Love With Caregiver (Bakıcı İle Aşk)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin