Kapı açıldığında gelen kişi.. Xiumin'in babasının menajeriydi.. garip şekilde telaşlı ve üzgün görünüyordu. İçeri geçmek için izin istemeden içeriye daldı ve xiumin'in yanına gidip konuşmaya başladı.
"Xiumin bey... aileniz...
uçakları düşmüş..."
Xiumin duydukları üzerine şok olmuşken Chen menajerin yanına gidip telaşla sorular yağdırmaya başlamıştı.
"Neredeler şimdi? İyiler dime?kayıp falan değiller!? Yada şuan hastanede tedavi oluyorlar değil mi!?"
Sorular üzerine menajer derin bir nefes alıp gözünü yere sabitledikten sonra konuşmaya başladı.
" onlar... bulundu... ama ölü bulundular..."
Duydukları ile Chen bir adım gerilemiş ve Xiumin aniden menajerin yakasına yapışmıştı.
"Yalan... inanmıyorum! Onlar yaşıyor! Beni onlara götür!"
Chen xiumin'i ayırmış sıkı sıkı sarılmış sakinleşmesi için bekliyordu.
~~~~~~~~~~~
Xiumin morg'un kapısına gelmişti... tek yapması gereken ailesinin olmadığını görüp odadan çıkmaktı. Ama içinde bir acı vardı... derin bir nefes aldı. Odaya girdi ve iki bedeni beyaz çarşaf altında gördü... Chen eli ile Xiumin'i tutmuş herşeye hazırlamıştı kendini.
Xiumin yavaşça yaklaşıp ikisininde çarşafını açtırdı... bu ailesiydi... annesi ve babası... şuan sanki biri kalbine ok saplamıştı canı acıyordu... hala inanamıyordu görsede .Kendini inandırmak için tokat atmıştı kendine.
Evet bu gerçekti... gerçek olan sadece ailesinin oluşu değildi ama , aslında onları sevdiğini anlamıştı birde. Ne kadar ailesi onunla ilgilenmeselerde,onlara kızsada ,nefret ettiğini söylese de seviyordu... yeni anlamıştı bunu..
~~~~~~~~~
Olayın üzerinden tam 3 gün geçmişti. xiumin bu 3 gün içinde ne gülmüş ne ağlamış nede konuşmuştu. Sadece ordan oraya gidiyordu .
Chen ise xiumin'in bu hallerinden korkmuş olsada bişey olmamış gibi gülümseyip onu konuşturmaya çalışıyordu.
Sabah olduğunda chen uyanıp xiumin'in odasına girdi. Xiumin uykusunda ağlıyordu. Gidip gözündeki yaşı nazikçe sildikten sonra derin bir nefes alıp yüzüne aptal bir gülümseme yerleştirdi ve yatağın üzerine çıkıp zıplayarak onu uyandırdı.
UYANN XİUMİN... PİS SİNCAP KILIKLI UYANSANA
Xiumin normalde olsa kızardı fakat kızmamıştı
~~~~~
Kahvaltı yaptıktan sonra chen xiumin'in yemediğini fark edip ayağa kalktı ve yanına oturduktan sonra ellerini tutup kendi bacakları arasına sıkıştırdı ayaklarınıda ayakları ile sıkıştırdı kaçmaması için.
Hazırlıklarıda tamamladıktan sonra xiumin'e zorla yemeği yedirdi. chen Tahmini olarak hatta %100 olarak kaçacağını bildiği için böyle yapsada aksine xiumin kaçmamış ne verdiyse tepkisizliğini bozmadan yemişti.
#############
Chen akşam olduktan sonra xiumin'i de alıp bar'a gitti. Onun hep ayrılmadığı yerdi burası. Eskisi olması gerekiyordu artık.
Chen xiumin'i oturttuktan sonra gidip içki alıp geri geldi ve normalde dediğinde havalara uyacağını düşündüğü izni verdi.
İstediğini yapabilirsin xiumin.
Xiumin derin bir nefes aldıktan sonra ayağa kalktı... tam karşıdaki adama doğru çok hızlı adımlarla ilerledi. Elini kaldırıp masaya vurdu ve....
Kısa oldu biliyorum. Bölümler de baya geç geliyo farkındayım. Üzgünüm beklettiğim için. Bundan sonra biraz daha erken yapmaya çalışacağım.
Oy ve yorum bekliyorum ^-^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love With Caregiver (Bakıcı İle Aşk)
Fiksi PenggemarXiumin zengin bir ailenin tek oğludur. Aşırı baş belası ve şımarıktır. Olay üzerine olay yaptığı için ailesi sonunda dayanamaz ve onunla ilgilenmesi için bir bakıcı tutar. Xiumin çocuk olmadığı halde bakıcıya olumlu bakar ve asıl macera bakıcının ge...