4

395 38 39
                                    

Sabah olmuştu. Hatta sabah olur olmaz suho acele ile toparlanıp evine gitmişti. O telaş ile Xiumin i uyandırmayı unutmuştu, Xiumin uyandığında karşısında gözlerinden alev püsküren bir adet anne ile karşılaşmıştı . Hemen ayağa kalktı ve gereken azarını 1 saat boyunca yedikten sonra odasına çıkıp yattı. 1 saat sonra geri uyanıp duşa girdi, Duştan çıkıp odasında oyalandı saatlerce suho ile mesajlaştı ve annesinin azarını ona anlattı Alay edip güldüler. Onu önemsemeyen bir anneyi neden ciddiye alsın ki. Umrunda bile değildi.

~~~~~~~

Odasından çıkıp salona gitti, anne ve babası bir şeyler konuşuyorlardı. Xiumin i yanlarına çağırıp dik dik baktıktan sonra babası konuşmaya başlamıştı.
Oğlum biz bi karar aldık annen ile
Sana birini bulduk

Xiumin anlamamıştı biri derken ne demek istediğini.

Birini bulduk derken o ne demek dedi anlamamış bakışlar ile. Annesi atladı hemen ortaya ve açıkladı.

Birini bulduk derken sana bakacak biri. Bundan sonra hergün yanında olacak ve eğer bir daha bi sorun çıkarırsanız ikinizde çekeceksiniz. Onunla iyi anlaşmaya bak oğlum uzun süre seninle olacak. Bugün akşam biz dışarı çıkınca o gelecek .

Ne saçmalıyordu ailesi. Ne yani 20 yaşındaki birine bakıcı mı bulmuşlardı. Hemde hergün onunla olacaktı. İlk başta aklında olmaz dedi fakat biraz düşününce olumlu gelmişti. Çok eğlenecekti. O yüzden ailesinin dediği şeylere hiç birşey demeyip odasına geri çıktı. Belkide kızdıkları için ceza olsun diye yapıyorlardı ama xiumin için bu bi ceza değil ödül . Odasına geri çıkınca akşam olması için tv açtı ve film izledi, vakit geçmiyordu.

Merakından ölecekti . Filmi bitirince çizim yapmaya başladı. Çizimi harikaydı ve üniversitede iç mimarlık okuyordu. Okulunda çok başarılıydı ama okulun en haylazıda oydu. Çok rahatdı . Hiçbirşey umrunda değildi.

Çizimini de bitirmişti uzunca uğraşmadan sonra . Hava kararmıştı artık ,ailesi gittiklerinde geleceğini söylemişlerdi. Artık onun gelmesini ailesinin gitmesini istiyordu.

Acaba nasıl biriydi. Yada kız mı yoksa erkek miydi. Vakit geçmesi için yan odaya gidip spor yaptı koşu yaptı ve terlediği için tekrar duşa girdi.

Çıkana kadar ancak gelir diye düşünüp rahatlıkla onaylanarak duş aldı ve çıktı belinde havlu ile odasina geçti ve karşısında hiç beklemediği biri vardı. Karşısında tanımadığı ama bakıcısı tahmin ettiği kişi onu baştan aşağı süzüp ayağa kalkmıştı xiumin üzeri giyinik olmadığı için hic bişey demeden eşyalarını alıp tekrar banyoda giyinip çıkmıştı.

Çıktığında bakıcısı yatakta oturmuş onu bekliyordu . Xiumin i görünce selam verdi ve konuşmaya başladı .
Selam ben yeni bakıcı chen. Bunu derken hafif gülümsemişti.

Xiumin onu sevmişti. Tam uğraşmak için uygun duruyordu, içinden düşünmeyi kesip oda kendini tanıttı.

Bende Xiumin ama xiu de ayrıca bakıcı olmak için fazla gençsin.

Sende bakıcı tutulmak için fazla büyüksün.

Bu düşünceden düşünceye değişir. Ben bakıcı değil eğlence istiyorum

Bende eglence ve para istiyorum .

Ne güzel ikimizde istediğimizi alalım.

Bncede

Bu arada yaşın kaç?

Oooo bakıcının yaşını merak ettin demek...22 yaşındayım seni biliyorum 20 yaşındasın.

Demek beni biliyosun. Madem 20 olduğumu biliyosun neden kabul ettin bu işi ... kendin kaşındın sonunda kaçacaksın.

Gülerek söylemişti bunu. Çünkü kendi arkadaşları bile yapıyordu bunu. Sadece bi bakıcı bozuntusu dayanamazdı ona.

Görücez bakalım küçük

Bana küçük deme 2 yaş var sadece ayrıca görücez bakalım.

Evet yazdım sonunda. Çok sevdiğim canım bnm o kadae baskı yaptın yazdım bak vhvhv. Oku ve yorum yap hehehe^-^ mvhvhc.

Love With Caregiver (Bakıcı İle Aşk)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin