İtfaiye sireni gibi gelen alarma vurmamla yere düşüp kırıldı. Ah tekrar almak zorundaydım ve bu 10.alışımdı...
Yatak'dan zar zor kalktım..Yatağımın tam karşısında Aynadaki yansımam nedense beni şaşırtmamıştı..Her gün saçı iki yana ayrılıp örülmüş,Donunun bir bacağı yukarı doğru sıyrılmış,Ezik,Ve inek bir kız..İnek gibi görünüyorum ama zeki değilim bu da ayrı ironi...
Bir bulaşık dağı olan mutfağıma girdim..Ne güzeldim,Ne zeki..Ne de hamarat...Öleyim ben yaa..
Ketıla su koyup düğmesine bastım...Allah'tan bunu doğru dürüst yapıyordum..Perdeyi açmamla evimin karşısındaki bank'da yiyişen çiftleri görmem bir oldu...Moralim iyi olsaydı yumurta atardım ama hiç mi hiç yapasım yoktu...Kafamı başka yere çevirdiğimde yaşlı bir amca bana doğru bakıyordu..Bende ona ne bakon yaprağım der gibi bakınca kafasını çevirip başka yere bakmaya çalıştı..Boşvererek saate baktım...Okula geç kalıyordum..Kahveyi bırakıp odama koştum..Odama girerken kapıya ne zaman astığımı dahi unuttuğum sütyenimi aldım..Dolaba baktığımda aradığım hiç bir şeyi bulamıyordum..Dolap ve oda bir çamaşır dağı olmuştu..En sonunda bir kot etek,Bir tişört,bir hırka buldum...Aceleyle üstümü giyinip Babetlerimi de elime alıp asansöre koştum ve sıfıra bastım. Asansör zemin katta durunca hemen durağa koşmaya başladım.Metrobüs denen o illet,Geç kalanları affetmiyordu..Arabaya yetişmek için kısa yoldan gitmeye karar verdim ve ıssız bir caddeye girdim.
İn cin, ortada sıçan oynuyor burada..Arkamda tıkırtı seslerini duyduğumda arkamı döndüm...Bu o yaşlı adamdı...Ve beni takip ediyordu..Belki bir sapık.Belki bir seri katil.Belki bir organ mafyası..Adımlarımı biraz daha hızlandırdım..Ama o da hızlanmıştı..Caddeyi bitirip durağa geldiğimde metrobüsü görünce zaferle gülümsedim..İnsanları yara yara hemen bindim ve etrafa baktım..Ortalarda yoktu sonunda peşimi bırakmıştı..Allahım ya,şeytan diyor git kafasını duvara sürt,ama ben şeytana uymam elbet şeytana uyan biri kafasını duvara sürter..Boş verip direk'den tuttum ve etrafı izlemeye başladım..
Ödevini yapanlar,Dört gözle boş koltuk kollayanlar,Binip inenler, ve İlk aşkım cenk..
Ne! Kafamı sağa çevirip tam yanımda olan ve telefonuyla biriyle mesajlaşan Cenk'e baktım..Kurduğum bütün hayallerimin baş kahramanı.Bir deli cesareti ile "selam"dedim..
Ne cevap verecek diye merakla beklerken ilk önce yüzüme sonrada vücuduma baktı..Ve göz devirdi..Bu beni üzmüştü...Halbuki onu yürekten seviyordum.O lanet okula gitme sebeplerimden biriydi o benim..İneceğim yere geldiğimi metro boşalınca anladım..Arabadan inip kampüse doğru yürüdüm..Ama ayaklarım geri geri gidiyordu..Bu okula oldum olası gelmek istemiyordum..Hangi salak dışlandığı,ezildiği,itilip kakıldığı,Başından aşağı meyve suyu dökülüp,çelme takılarak yere kapaklandığı bir okula gelmek ister ki.. Cevap veriyorum..Yosun salağı..
Kampüsün ortasına doğru gelirken, karşıda çökelek tipli kaşar Beyza'yı gördüm..Ve sırırtarak üzerime doğru geliyordu...
"İşte başlıyoruz".dedim..Bayan kaltak'da yanıma ulaşmıştı..Bakalım ne kevaşelik yapacaktı..
"Millet"dedi bütün dikkatleri üzerimize toplamak için...Ne de olsa ben ne kadar rezil olursam o o kadar mutlu olacaktı..
"Bizim inek Cenk'e selam demiş..Ah be canım söyleseydin sana bir dana bulurduk.."dedi beni küçümseyerek..
Kampüs'de ki herkes dediği şey ile gülmeye başladı..Kahkaha atarak..Yakın arkadaşlarıma baktığımda kıkırdadıklarını gördüm..Diğerlerinin gülmesi değil de..Onların bile yanımda değil karşımda oluşu çok koymuştu..Gözümden inmek için inat eden göz yaşını elimin tersi ile sildim..Onların karşısında güçsüz olmayacaktım..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Robot Sevgilim
HumorBir robot hayatınızı ne kadar değiştirebilir..Belki yemeklerinizde ve evinizde hayatınızı kolaylaştırır..Peki ya robot bir insan hayatınızı ne kadar değiştirir..Birde bu robotu sevgiliniz olarak düşünün..Bir cevabınız var mı? Varsa yanlış..Yoksa Hik...