TWB.13

1.5K 156 11
                                    

Pagi..

Hyemi pov..

Aku bangun diawal pagi dengan niat  nak hirup udara segar.Aku melihat Hara dengan Krystal masih lagi tidur mungkin penat sangat.Aku mencapai cermin mata segi empatku saja nak pakai lalu keluar menuju ke balkoni.

Udara yang sangat nyaman dengan angin sepoi-sepoi bahasa lagi-lagi pemandangan pantai biru yang boleh buat stress ni hilang.Aku melihat kebilik sebelah.Sunyi mungkin dorang masih tidur.Tidak lama kemudian pintu slaid di buka,aku melihat ketepi oh Mark rupanya awal pula dia bangun..

"Morning water boy.."ucap ku.Aku melihat kearahnya yang masih lagi mamai tu.Kenapa aku rasa macam dia lagi comel bila baru bangun tidur ehh??dengan rambut tak terurus,pakai baju tak berlengan arhh kiyeo!!

Ishh apa aku cakap ni??takkan aku dah mula suka kat dia??aku terus menampar-nampar pipi ku..

"Ohh morning.."jawabnya sepatah..

"Dorang tak bangun lagi ke??"soalku sambil memandang Mark yang sedang meregang-regangkan badan..

"Tak lagi.Awal kau bangun..."balasnya..

"Biasa lah..Aku bukan macam dorang tu tidur tak ingat dunia.."

mark berhenti dengan perbuatannya dan memandang aku lama.Dah kenapa mamat ni pandang aku??nak kata baju aku seksi tak juga.Ehh mamat ni kang ada juga kena marah pagi-pagi ni..

"Asal pandang aku macam tu??"kataku cuba menahan geram.Bukan apa lama gila kot dia pandang aku..

"Kau rabun ke??"soalnya terus..

"Tak..mana ada.Aku saja je nak pakai tak boleh??"kataku sambil memperbetulkan rambutku yang di tiup angin..

"Ani..cuma nampak lebih comel.."balasnya dengan mengukir senyuman..

Aku yang mendengar jadi blur.Betul ke apa dia cakap ni??merepek lah mamat ni..terasa pipi aku panas pula bila di puji.Pertama kali kot dia puji aku..

"Mwo??kau cakap apa??"soalku saja nak dengar dia puji untuk kali kedua..

"Aku cakap.."

"Morning.."sergah Chanyeol tiba-tiba.Ishh kacau line betul lah mamat capang ni.Baru nak dengar di puji..

"Morning Hyemi.."ucap Chanyeol dan tersenyum.Aku hanya senyum kepadanya.

"Aku masuk dulu lah..jumpa kat bawah..Bye.."aku terus masuk bilik..

End pov..

***skip***

Hyemi mencapai ranting kecil lalu mula mengukir di atas pantai..

Dia menulis sepatah demi sepatah"okey siap.."Hyemi terus memanggil rakan-rakannya jauh sedikit darinya..

"wae??"soal Jungkook yang baru sampai..

"happy holiday!!"Hara yang baru sampai terus membaca perkataan yang di tulis oleh Hyemi tadi..

"Jom selfie sebelum mandi.."kata Hyemi teruja..

"Yah!!palli.."jerit Hyemi sebab yang lain masih lagi kedek-kedek menuju kearahnya..

Selepas semua berkumpul,Hyemi menarik batang monopodnya"say chesee.."

Mereka mula mengambil gambar.Macam-macam gaya boleh di lihat.Dalam seumur hidup ini pertama kali Hyemi bercuti dengan kawan-kawan lelakinya selalunya dia bercuti bertiga je dengan Hara dan Krystal..

"Jom kita mandi.."jerit Jackson teruja lalu menarik Hara ke laut..

'Jackson suka dekat Hara ke??'Hyemi melihat Jackson menarik Hara..

The WaterBoy | Mark.TWhere stories live. Discover now