"What??"soal Mark..
Hyemi terus mencubit perut Mark tanpa belas kasihan.Walaupun sakit Mark tidak menunjukkan rasa sakitnya malah dia tersenyum luas..
"Kenapa kau senyum??"soal Hyemi sambil melepaskan Cubitannya..
"Terlepas rindu bila awak cubit saya.Tiba-tiba teringat pula bila awak cubit saya dekat taman belakang sekolah.Time tu awak benci gila dekat saya.."kata Mark sambil tersenyum kecil..
BUK!!
Hyemi terus menumbuk dada Mark pelan..
"Arhh!!appoyo chagia.."kata Mark manja..
"Saya nak balik.."kata Hyemi..
"Saya??mimpi ke ni??"perli Mark..
"Yah!!"Geram Hyemi..
"Bhahahahaha"pecah ketawa Mark apabila wajah Hyemi bertukar geram..
"Okey!okey!but call me oppa first.."kata Mark sambil memandang wajah Hyemi..
"Shireo.."ringkas Hyemi..
"Tak nak sudah.Kita tidur dekat sini je lah.."kata Mark lalu duduk di tempat kosong sambil melihat pemandangan malam di sungai han..
Dengan langkah yang malasnya Hyemi berjalan mendekati Mark dan duduk disebelahnya..
"Siapa yang merajuk sekarang ni??"soal Hyemi sambil berpeluk tubuh..
"Saya.."balas Mark sepatah..
"Mwo??haish jijja??"terkejut Hyemi seakan tidak percaya..
'Kena pujuk ke??'soal Hyemi dalam hati..
'Kau tunggu.Macam ni kalau nak pujuk bukan macam kau minta tolong orang..'sambung Hyemi..
"Oppa~~"panggil Hyemi lembut plus manja..
"Oppa..marajuk ke??"soal Hyemi..Mark diam.Bukan diam sebab malu tetapi jantung dia tengah berdegup dengan kencang.Hyemi terus memegang dada Mark seperti tahu keadaan jantung Mark sekarang ni..
"Lajunya berdegup..kenapa ehh??"soal Hyemi yang masih memegang dada Mark..
"Opp--"kata-kata Hyemi terhenti apabila dia merasakan bibirnya bersatu dengan bibir Mark.Memang hobi dia kiss secara mengejuk ke apa??
Dengan langkah yang cepat Hyemi menjauhkan bibirnya dan memandang sekeliling.Mana lah tahu ada orang memerhati..
"Takde siapa yang tengok pun lah.."kata Mark..
"kajja kita balik dah lewat dah ni.."sambung Mark lalu menarik Hyemi ikut bersamanya..
SKIP
"Yah!!Wang Jackson.."jerit Hara memecah kesunyian semasa mereka berdua sedang belajar..
"Wae??"soal Jackson malas..
"Dalam banyak-banyak soalan aku bagi,kau jawab 2 je??"geram Hara apabila melihat kertas soalan Jackson yang penuh dengan kekosongan..
"Susah lah soalan dia.."kata Jackson..
"Susah??apa kau belajar selama ni huh??"geram Hara kerana Jackson buat dengar tak dengar je soalan dari Hara..
"Kau--"
"Aku belajar macam mana aku nak pikat hati kau.."kata Jackson memotong ayat Hara.
Hara terdiam seketika.."mwo??"hairan Hara..
"Kau cakap apa ni??"soal Hara..
"Aku cakap apa yang sepatutnya aku cakap lah.."jawab Jackson..
Hara kembali berdiam malas nak melayan Jackson yang tak seberapa betul ni..
"Hara.."panggil Jackson pelan tetapi boleh didengari oleh Hara..
"Saranghaeyo..jeongmal saranghaeyo.."ucap Jackson sambil menatap mata Hara yang turut melihatnya kerana terkejut dengan pengakuan Jackson secara tiba-tiba..
"Will you be my girlfriend??"soal Jackson sambil memegang tangan Hara..
Hara terus melepaskan tangannya dari Jackson sebaik sahaja dia melihat V dengan Chanyeol sedang menuju kearah mereka berdua..
"Hey Hara.."ucap V sambil tersenyum.Hara hanya membalas dengan senyuman manisnya..
"Korang buat apa ni??"soal Chanyeol lalu mengambil kertas yang di pegang Hara tadi..
"Belajar.."jawab Jackson sepatah..
Hara tidak boleh diam.Dia terasa janggal apabila Hyemi dengan Krystal tidak ada di sisinya kerana hanya dia sahaja yeoja dikalangan mereka berempat..
"Aku masuk kelas dulu.."kata Hara sambil mengemas barangnya masuk kedalam beg..
Sebelum berlalu dari kawasan itu,dia sempat berbisik di telinga Jackson sehingga membuatkan Jackson tersenyum luas..
"Nado saranghae Wang Jackson"
Itulah perkataan yang membuatkan Jackson gembira sehinggakan Chanyeol dengan V yang berada di situ tidak dipuduli kan..
"Woi!!!"V memecahkan lamunan Jackson dengan menolak bahu kanan Jackson..
"Melamun pula budak wang ni.."kata Chanyeol..
Sementara di dalam kelas...
Hyemi dengan Krystal sibuk belajar didalam kelas dengan suasana cukup sunyi kerana pelajar yang berada di dalam kelas turut tidak mengeluarkan sebarang suara..
PAP!!
Kepala Hyemi terkedepan sedikit apabila dia merasakan sesuatu mengenai kepalanya.Dia melihat renyukkan kertas di bawah mejanya.Dengan perasaan geram dia memandang kebelakang melihat budak yang membaling kertas kearahnya.Tak lain tak bukan mestilah Mark..
Mark terus menunjuk kearah kertas itu supaya Hyemi membaca isi dalamnya.Hyemi pun mengutip bebola kertas itu lalu membacanya dengan teliti..
"Chagia~~ bogoshipeo.."
Selepas membaca ayat itu,Hyemi merenyuk semula kertas itu dan memandang kebelakang dengan senyuman manisnya..
PAP!!
Hyemi membaling semula kertas itu dan tepat terkena pada wajah Mark dan kembali semula mengulang kaji pelajarannya..
"You got 100 mark.."kata Krystal yang duduk di sebelahnya..
Hyemi tersenyum apabila Krystal mengatakan itu kerana Krystal tahu pasti terkena pada sasaran..
TBC
SORRY KALAU TAK BEST..
READ MY THIRD FF(JIMIN FF)
VOTE,COMMENT,THANKS ^^
YOU ARE READING
The WaterBoy | Mark.T
FanfictionDia kaya tapi bekerja sambil belajar dan menjadi budak air di sekolah.