TWB.20

1.4K 133 2
                                    

Hyemi pergi kesekolah seperti biasa.Dia baru turun dari kereta dan diikuti oleh Hara dengan Krystal.Tidak lama kemudian kereta milik Jackson parking di sebelah kereta Hyemi..

"Morning.."ucap Jackson ceria yang baru keluar dari keretanya..

"Morning.."serentak mereka bertiga..

"Ermm Hyemi,hari ni namja chingu kau tak datang.."kata Jackson..

"Wae??"soal Hyemi ringkas..

"Dia tak sihat.."balas Jackson..

"Ohh.Hara Krystal jom masuk kelas.."kata Hyemi dan mengatur langkah masuk ke kelas..

"Tunggu aku.."kata Jackson lalu mengejar mereka bertiga yang tidak jauh darinya..

"Hyemi pinjam Hara kejap.."kata Jackson dan terus menarik tangan Hara menuju kearah kantin..

"Yah!!Wang Jackson.."marah Hara sebab Jackson menariknya secara mengejut..Hyemi dengan Krystal menggeleng beberapa kali..

Dalam kelas..

Semasa dalam sesi pembelajaran,Hyemi tidak dapat fokus kerana terlalu risaukan keadaan Mark.Dia mencuri-curi chat Mark semasa Mr Lee sedang mengajar..

Semasa dia terleka berchat dengan Mark,dia di tegur oleh Hara sebab Mr Lee sedang memerhatinya.Dengan cepat dia menyimpan phone nya di bawah meja dan fokus untuk belajar..

********

Rehat...

Hyemi tidak berehat bersama Hara dengan Krystal kerana dia memilih untuk berehat di library.Setelah selesai mencari buku,dia mengambil tempat duduk di tepi tingkap.Dia memasang earphone di telinganya dan memutar lagu sambil membaca buku..

PAP!!

Hyemi terkejut apabila seseorang menghempas beberapa buku di atas meja..orang tu tidak berasa bersalah langsung..

"Yah!!Kookie.."marah Hyemi dan menarik kuat rambut Jungkook di sebelahnya..

"Yah!nuna appoyo.."adu Jungkook sambil tangannya cuba untuk menarik tangan Hyemi jauh dari rambutnya..

"Nuna jebal..lepaskan.."rayu Jungkook dan sepertinya matanya akan mengalirkan air mata sebab terlalu kuat Hyemi menarik rambutnya..

"Kau buat apa dekat sini??"soal Hyemi dan melepaskan tangannya dari rambut Jungkook.Kesian pula tengok dia..

"Belajarlah apa lagi.."balas Jungkook sambil memperbetulkan rambutnya yang tidak terurus..

"Banyak lagi meja kat library ni.Sana-sana pergi dari meja ni.."usir Hyemi sambil menolak tubuh Jungkook..

"Nuna..yah!!nuna jangan kacau Kookie lah.."geram Jungkook kerana Hyemi menganggunya..

Hyemi mengeluh kasar.Dia meletakkan kepalanya di atas meja untuk tidur.Baru je nak baca buku dah tak de mood sebab budak bunny ni menyibuk..

"Nuna.."panggil Jungkook tetapi Hyemi tidak dengar kerana lagu yang di putarnya terlalu kuat walaupun dia dah pakai earphone..

"Nuna.."

"Nuna.."

Jungkook mengeluh.Dia mengambil keputusan untuk mengoyakan tubuh Hyemi.Walaupun dia takut nak kejutkan Hyemi tapi dia beranikan diri juga untuk kejutkan..

"Nuna..ireona.."Jungkook mengoyangkan tubuh Hyemi perlahan..

"Nuna palli ireona.."suara Jungkook dikuatkan sedikit..

Hyemi terasa tubuhnya di goyangkan terus dia bangkit menatap Jungkook di sebelahnya..

"Wae??loceng dah bunyi ke??"soal Hyemi dan mencabut earphone..

The WaterBoy | Mark.TWhere stories live. Discover now