Merhaba arkadaşlar ! Öncelikle kitabıma gösterdiğiniz ilgiden dolayı cidden çok teşekkür ederim.
Bu arada altını çizerek söylüyorum (daha doğrusu yazıyorum ) Kenan bey'e Sinan bey demişim ilk bölümde. Onun adı aslında Kenan. Yani partınun adı. Neyse anladınız siz onu.
Yeni yılınız kutlu olsun ! Umarım bu yıl istediğiniz her şey dilediğinizce olur kalın sağlıcakla ^*^
Herkes şok olmuş bir biçimde ekrana bakıyordu. Ben şimdi ne yapacaktım ya ? Dönüp çıldırmış gözler ile bizim kızlara bi baktım.
Şu an ki sakinliğimin sebebini bilmiyordum ama ayvayı yemiştim."Eeee , şey , Ayfercim , hayatım , biz kalkalım o zaman , haydi kızlar , sonra görüşürüz!!" diyen Nergis , birtarafı tutuşmuş bir biçimde yusuf yusuf atmaya başladı tabi ...
"Yok öyle , gel bakalım , şimdi şu an ki sakinliğimin sebebini bende bilemiyorum ama , yediğimiz , daha doğrusu yediğin , bu haltı beraber temizleyeceğiz! " dedim oldukça haklı olarak bence , yani , galiba , evet kesinlikle !
Hayır Ayfer senin neyine tuttun çocuğun fotoğrafını gösteriyorsun kızlara ?
Hayır senin sevgilin mi Yiğit , değil.
Peki seni seviyormu Yiğit , sevmiyor.
Peki Yiğit senin fotoğrafını arkadaşlarına gösteriyor mu ? Göstermiyor.
Hayır Yiğit senin fotoğrafını niye millete göstersin. Onu geç arkadaşlarına gösterse arkadaşları "Oğlum bu ne amk ?" Diye dalga geçer.
Ha tabi maymunun evrim teorise inan Darwinci arkadaşları varsa , kanıt olarak gösterebilir çocuk haklı olarak!
Cidden şu an ne yapacağımı bilemiyorum. Hayır yani Ayfer sende biliyorsun arkadaşlarının ne mal olduğunu !
Yani sen kim , Yiğit kim tutmuş birde arkadaşlarına gösteriyorsun. Bir kere hayatında senin hiç sevgilin oldumu kendine bir sor ? Oldumu ? Olmadı.
Gerçi bir kere , benimle çıkmak isteyen bir çocuğa "Benim neyimi sevdin?" dediydim. Sonra çocuk durdu düşündü "Hakkatten haa!" deyip gitmişti. O sayılmaz değil mi ?
"Amaan kızlar , sizde iyice büyüttünüz ha çözüm çok basit !" dedi Derya.
Bizde hayretler içinde ona baktık ve o konuşmaya devam etti.
"Yiğit derse sana neden beğendin , sende dersin ki güzel çıkmışsın !" Demesin mi ?
Biz hepimiz şok. Hayır bu kız görmeyeli daha bir gerizekalı olmuş ! Bizde ciddi ciddi durmuş Deryayı dinliyoruz.
"Alın bunu buradan ya ! Sokağın IQ seviyesini düşürüyor !" Dedi Sevilay. Sanki sorsan IQ ne demek biliyorda !
"Kızım sen tuvalette ekmek mi yedin ? Kim çarptı seni böyle?" Diye hislerime tercüman oldu Nergis. Onada kızgınım ya , neysem...
"Ayfer bence sen Instagram hesabını kapat ."
"Kanka bence sen direk tüm sosyal hesaplarını kapat , dahada sosyal hesap kullanma !"
"Canım bence sen direk telefonu yak ! "
"Kızım bence sen işi bırak. Bu rezillikle daha fazla yaşama !"
Tabi Ayfer insan değil ! Tabi Ayfer geceleri yemek yemiyor , aç kalsa sorun olmaz. Dimi canım ne olacak ki en fazla ölür ! Hepsinden nefret ediyorum ama tek kalınca da canım sıkılıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEDİKODUCU
HumorKendini dedikodu yapmakdan alıkoyamayan bir kızın hikayesi ! En başta her şey normaldi sedece ufak çapda eğleniyordu kendi hayal -daha doğrusu dedikodu - dünyasında. İnsanlara lakap takıyor , duyduğu en ufak şeyleri kocaman büyütüp , oturduğu tüm a...