Da du kommer op på dit værelse efter at have spist, tænder du for din computer igen. Kasper har stadig ikke svaret... Jeg gider virkelig ikke at komme uden en partner, jeg bliver bare hjemme og ser film. Det bliver da også meget hyggeligt, med en rigtig afslapningsaften. Jeg kan tage ansigtsmaske på, tage et langt karbad, og bare forkæle mig selv. Det skal nok blive sjovt.
Jeg sidder på min pc i nogle timer, og laver ikke rigtig andet. Klokken er nu 23:00, jeg har lige lagt mig i min seng, og ligger bare på facebook. Jeg får et kæmpe chok da min mobil siger et højt "Pliiiiing!"
Det var en besked fra Kasper: "Hey, du må undskylde at jeg ikke har svaret.. Har været i Kbh og min mobil døde :( <3 Selvfølgelig kan vi da følges! Ser frem til at lære dig bedre at kende" Jeg begyndte at smile imens jeg læste. Yees, så synes han ikke at jeg er total mærkelig! Du svarer ham med det samme: "Det er helt i orden! Blev helt bange for at du synes jeg var mega kikset eller så noget.. <3" Han svarer lige efter: "Nej overhovedet ikk! Du virker rigtig sød!" Jeg begynder helt at smile igen, det skal sgu nok blive fedt at være til galla med Kasper. "Godt! Og ilm <3 Glæder mig<3!"
Du skriver til Emilie: "Jeg kommer i morgen! <3 Jeg skal følges med Kasper! Glæder mig helt vildt! <3" Emilie svarer dig hurtigt: "Ej hvor godt! Har kun hørt godt om ham, så det skal nok blive godt! Og så er han da heller ikke grim :P <3 <3"
"Ja, det skal nok blive fedt! Og nej, BESTEMT ikke!:P <3 <3 Sees i morgen!<3"
Du skynder dig op af sengen for at finde tøj til i morgen, du vælger en sort stram kjole, og et par flotte sko!