Jeg er nu på Tølløsevej, og jeg kan se Kasper stå og vente ved en lygte pæl. Han ser mega dejlig ud, selv langt fra. Vi får øjenkontakt og han smiler med det dejligste smil i hele verden! Jeg smiler med et kæmpe smil tilbage. Jeg giver ham et blidt knus, jeg vil ikke virke for overvældende. Vi går sammen ind på skolen, Kasper får øje på Villads: "Jeg smutter lige over og siger hej, er tilbage om 2 minutter" siger han og smiler.
Jeg får øje på Emilie og giver hende et kæmpe knus! "Når, hvad så? Er han sød?" siger Emilie.
"Vi har ikke snakket så meget endnu, men han ville komme hen til mig igen om 2 minutters tid, men altså synes han virker rigtig sød! Det hjælper nok når vi får lidt at drikke til after-party, men lad os nu se"
Emilie griner:"Jeg tror ikke at jeg tager til after-party, jeg skal sove sammen med Mads, såå vi vil nok gerne bare hjem :P"
Jeg kan mærke der bliver lagt en arm om min skulder, det var Kasper. Jeg får en helt fantastisk følelse!
Kasper, Emilie og jeg står og snakker lidt tid. Emilie laver et tegn til mig, et tegn der viser at hun går så vi kan være alene. Jeg smiler til hende.
Kasper og jeg står og snakker alene, faktisk i ret lang tid. Han er fantastisk! Han har den bedste humor! Han er bare virkelig dejlig!
Vi bliver afbrudt da en af vores lærere siger at vi skal sætte os til bords. Der er bordkort, håber virkelig ikke at jeg skal sidde tæt på min eks! Jeg skal selvfølgelig sidde ved siden af Kasper, da vi jo er partnere, men heldigvis sidder Emilie overfor mig! Pyha, jeg var meget nervøs for hvem der skulle sidde omkring mig!