Så er dagen kommet. Kl er 07:00, og jeg skal snart til at i skole, jeg har fri klokken 13:00 og så er det bare hjem og gøre sig klar! Jeg glæder mig helt vildt!
Skoledagen går langsomt, jeg glæder mig så sindssygt meget. Jeg ved ikke helt hvad der går af mig, for jeg kender jo slet ikk Kasper endnu... Men jeg kan bare ikke få ham ud af mit hovede. I frikvarteret sad han ude på gangen, og jeg sad og holdte lidt øje med ham. Jeg plejer ikke at ligge mærke til ham, men har fået øjnene op for hvor dejlig han ser ud..
I den sidste time har vi matematik, jeg hører slet ikke efter hvad min lærer siger. Istedet fyldte jeg en hel side med navnet "Kasper" jeg skrev det med 13 forskellige skrifte. Ved virkelig ikk hvad der sker!
Endelig fik jeg fri, og jeg skynder mig hjem, løb nærmest hele vejen.
Jeg skynder mig at tage kjolen på, og lægger en perfekt make-up, ikke for overdrevet og ikke for naturlig. Jeg synes selv det ser flot ud, og jeg føler mig tip top klar til i aften! Hvad mon Kasper tager på? Jeg forestiller ham i mit hovede, smoking, butterfly, hans perfekte lyse hår...
Jeg sætter Scarlet Pleasure på og danser foran spejlet. Jeg kan svagt hører et "Pliiiing" fra min mobil. Det var Kasper: "Skal vi mødes ved Sejergaardsvej? <3"
Tjoo det er vel fint, det er jo også tæt på skolen! "Ja! Lad os gøre det!<3"
Kasper ser beskeden med det samme og svarer: "Kl. 20:00?<3"
"Jepper <3"
Så blev klokken 19:45 og jeg går hjemmefra om lidt. Kan slet ikke vente mere!! Jeg kan slet ikke lade være med at smile, jeg har aldrig været mere glad!