Under middagen går det super godt imellem Kasper og jeg. Er begyndt at kunne mærke at vi har kemi! Vi snakker super godt sammen, og vil nu også sige at vi er begyndt at flirte lidt!
Lidt senere på aftnen, da festen snart er slut, skal alle partnere danse sammen. I mikrofonen bliver der sagt at det er sidste sang, jeg kender ikke sangen men den er perfekt at danse til! Og Kasper danser VIRKELIG godt!
Festen er slut, og vi tager til after-party hos en fra Kaspers klasse. Jeg glæder mig virkelig, jeg håber at der kunne ske lidt mere når vi havde fået noget at drikke.
Vi sidder allesammen rundt om et bord, vi hører høj musik, drikker lidt forskelligt alkohol, og folk sidder og snakker lidt. Vi er allesammen små fulde, og nogle er begyndt at kysse. Villads og en pige jeg ikke kender begynder at danse, jeg ser det som et godt tidspunkt til også at danse med Kasper. Vi begynder at danse, vi danser ret tæt.
Vi står helt stille, vi kigger hinanden ind i øjenene. Hans øjne er smukke. Jeg tager min hånd rundt om hans nakke og han holder sine hænder rundt om mine hofter. Jeg kysser ham på halsen, derefter blidt på munden. Det udvikler sig til snav, og sådan står vi lidt tid. Vi bliver afbrudt af at det ringer på døren, endnu en gæst et kommet, og han har alkohol med! Det er Kaspers ven og Kasper går over og snakker lidt med ham, jeg stiller mig over ved siden af Kasper imens de snakker. Hans ven er godt fuld.
Hans ven blinker til mig: "Hey smukke"
Kasper tager sine arme rundt om mig: "Find din egen, det her er min" siger han og griner
Jeg læner mig ind til ham, og vi går ind på et værelse ved siden af det rum de andre er i. Vi sætter os i sengen.