Det er næste dag, jeg er på vej hjem fra Kasper af. Jeg tænker tilbage på alt hvad der skete i går, det var magisk. Når jeg tænker tilbage på det kan jeg slet ikke lade vær med at smile.
Da jeg langt om længe er hjemme skynder jeg mig op på mit værelse. Det allerførste jeg gør er at ringe til Emilie, jeg skal fortælle hende ALT, og selvfølgelig også høre hvordan det gik med hende og Mads.
Vi snakker i telefon i flere timer, vi har begge så meget at fortælle. Emilie gik skridtet videre, altså, hende og Mads havde sex. Jeg kan ikk lade være med at fnise når hun fortæller det! Men jeg er nu ret glad for at jeg stoppede Kasper i går, min første gang skal være med en jeg kender bedre!
Lidt senere da jeg endelig er færdig med at tale i mobil, modtager jeg en sms fra Kasper: " Heey, tak for en fantastisk aften i går! Du er virkelig en dejlig person, og jeg har aldrig prøvet at blive så glad for en pige så hurtigt! Tænkte på om du ville være sammen en af de kommende dage?<3 Forresten ka du bare beholde min T-shirt<3:P"
Jeg begynder at smile, han er virkelig sød. Men jeg vil ikk kalde mig forelsket, ikk allerede, men har det på samme måde som ham. Er aldrig faldet for en så hurtigt. Jeg havde med vilje lagt hans T-shirt ned i min taske, den duftede så godt at jeg bare måtte have den med hjem. Den er faktisk også ret flot, den er sort, med hvide tal og bogstaver på, ved det ene bryst er der en lomme med et hvidt "T" på.
Jeg svarer ham med det samme: "Aaww tusind tak! Kan kun sige ilm! Du er en af de dejligste personer jeg noglesinde har mødt!<3 Jeg kan allerede i morgen, passer det dig?<3"
Jeg kan slet ikk tænke på andet end Kasper, når min mor snakker til mig, nikker jeg bare, men hører intet. Jeg kan ikk koncentrere mig om andre ting end ham, hvordan er det muligt at falde for en så hurtigt?!