14#

106 2 1
                                    

Klokken er omkring 14:00, og jeg sidder og ser en tilfældig film med Kasper. 

Vi har været sammen en times tid, og der har ikke været akavet stemning en eneste gang! Men desværre har vi kun opført os som venner indtilvidere... Så han er sikkert ikk på nogle måde vild med mig..

Men jeg tør heller ikk læne mig ind til ham eller noget, er virkelig bange for at han ik vil have det.. og desuden er min mor hjemme, og hun ville gøre det akavet hvis hun så det..

Men på den anden side, måske burde jeg bare tage chancen? Han ser så dejlig ud og jeg har bare lyst til at læne mig helt ind til ham, jeg er bare for nervøs.

Jeg betragter ham længe imens vi ser film. Jeg ser faktisk nærmest ikk filmen.. 

Min mor råber at hun går, og er tilbage senere.. Yees, jeg håber at det måske får os begge til at slå os mere løs, men det ka jo også bare være at han ikk kan li mig... 

Da filmen er færdig kigger Kasper på mig og smiler, det begynder at kilde i maven, og jeg får det sygeste kick.

Jeg kigger ham dybt ind i øjnene og smiler tilbage.. 

Der er stille lidt tid, men så siger han noget

"Jeg havde altså gjort alt det der skete til after-party lige meget hvad" 

Jeg smiler og svarer.

"Det havde jeg også"

I rykker lidt tættere på hinanden og Kasper siger: " Jeg er vild med dig"

Mit hjerte banker vildt hurtigt, og jeg kan ikke andet end at smile. Det er en perfekt følelse, og jeg kan mærke at jeg lige så stille begynder at rødme..

"Jeg er også vild med dig, jeg turde bare ikk fortælle dig det" Får du endelig sagt

Kasper smiler, og i krammer hinanden, et langt og perfekt kram.



Love oh love (Afsluttet)Where stories live. Discover now