In scurt timp bunicii mei au apărut in sala de așteptare. Eram bucuroasa ca îi vad. Nu ne-am mai întâlnit de un an. Nu pot sa cred ca au venit tocmai din Scoția, aici in Beacon Hills. Ca sa ma vada pe mine.
Bunicul intra in salonul meu si spune:
-Lala, cum te simti?!? O doamne...
Si ma strânge cu toata dragostea la piept. Imi facea bine, pentru ca imi amintea de tata si rau...pentru ca imi amintea de tata...
Aproape imediat dupa el, intra mama strângând-o pe bunica de mâna...
-Hei bunico ce...
-MONSTRULE...ESTI UN MONTRU...DIN CAUZA TA A MURIT...TU L-AI OMORÂT, TREBUIA SA TE LASE ACOLO!!!!!
Am înlemnit! Bunicul a sărit si a scos-o din salon...mama fara sa spună nimic...iese.
Ma simțeam groaznic. Avea dreptate. Daca nu eram eu...tata ar fi trăit...in următoarele zile, nu a mai venit nimeni sa ma viziteze...nici macar mama...
Dupa o săptămana m-am întors acasa.
Si atunci a început...
Eram in apa...încercam sa ies la suprafața dar nu puteam...încercam sa iau o gura de aer...nu puteam. In jurul meu apar fete care șoptesc lucruri.
Ma trezesc cu un țipat strident. Mama vine îngrozită si ma întreaba ce am pățit. Încerc sa-i explic, dar ea nu înțelege. Doar se uita la mine cu aceeași expresie speriata.
Zilele de vacanța trec groaznic de greu, dar toate la fel. Ma trezesc, stau in casa încercând sa nu înnebunesc, ma culc, ma înec și ma trezesc din nou. Tot asa pana cand încep liceul.
Prima mea zi la liceu...a fost groaznica. Fiecare elev care trecea pe langa mine trebuia sa-mi spună ceva gen : ,, Uite, criminala!!!", ,,Fugiți nu cumva sa va strângă de gât...", ,,Doamne, dupa ce ca e turbata, e si urâta..". Si astea sunt doar câteva. Multi se uitau dupa mineînspăimântati, alții șopteau subtil.
Nici cu profesorii nu-mi mergea mai bine. Mai exact, fiecare persoana pe care o știam credea ca sunt o criminala...din cauza bunicii mele.
Mama nu mai vorbea...deloc...cu nimeni. Depresia punea încet încet stăpânire pe ea. Bunicul era ocupat cu bunica...
Nu aveam pe nimeni. Eram singura...si pierdută.
CITEȘTI
The perks of being Lost
Teen FictionDaca ar trebui sa faci alegerea decisivă. Care iti va defini atat viitorul cat si trecutul, care ar fi? Sa lupți...sau sa fugi departe de suferința. Cum ar putea Ella sa faca fata acestei dureri insuportabile... Daca ai putea...ce ai alege...? Daca...