Balul de Craciun

13 2 3
                                    

    Excursia a trecut. Eu si Dylan eram oficial un cuplu. Craciunul era peste doua zile iar eu si iubitul meu(ADOR SA SPUN ASTA) mergeam impreuna la balul organizat cu aceasta ocazie.
Eram foarte entuziasmați.Totul este absolut perfect!
    Nu ma mai pot concentra la nimic altceva inafara de bal. Asa ca următoarele 2 zile nici nu stiu cand trec. Dylan e si el foarte încântat! Si-a pregătit costumul si a pregătit si o masina cu care sa ajungem acolo!
*** Ziua balului ***
Eram gata! Mama avea lacrimi in ochi. Nu am mai fost de mult timp asa fericita. Poate ca balul nu era cine știe ce, dar pentru mine si Dylan era un moment perfect.
Se aude soneria.
- O doamne! A ajuns!
-Iiiiiiiii! Ma duc sa deschid!spune mama entuziasmata.
Arunc o ultima privire in oglinda, imi iau haina si ma duc la intrare!
-Buna pitico!spune el cu veșnicul lui șarm.
-Buna!spun eu cu veșnica mea stângăcie...sunt praf la asta...
Ma ia de mâna, urcam in masina si in scurt timp ajungem la restaurant.
El a fost mereu un tip popular, asa ca atunci cand am intrat, TOATA LUMEA se holba la noi! Bineînțeles ca eu probabil arătam ca o curca speriata de bombe, dar el nu. Zâmbea si saluta fara nici un stres.
    Le vad pe Kate si pe Maya care arata absolut minunat!
    Ne reformam grupul nostru( cele 3 grupuri) si începem sa dansam pe cele mai tari melodii. Dupa ceva timp se trece la un ritm lent...
   Dylan ma lipește de el si începem sa dansam. In acel moment...totul a dispărut. Eram doar noi doi. El se uita in ochii mei si imi spune cu toata dragostea ,,Te iubesc!" si ma săruta!
    Deabea cand s-a oprit melodia am refuzat ca doar noi eram pe ringul de dans si toti aplaudau.
    Ma întorc spre Dylan si ii spun ,,Si eu te iubesc!". Si ne sărutam din nou.
    Ma duce acasa si cand sa il iau in brate sa-i spun la revedere, ma oprește si imi spune:
   - Ok, hai sa luam bagajele!
   -Ce bagaje...pentru ce?il intreb confuza.
   -Pai, mama ta a spus ca nu e nici o problema daca sărbătorim Craciunul asta impreuna. Bineînțeles ca vin si fetele cu tot cu prietenii lor. Si nu. Mama ta nu o sa stea singura. O sa stea cu părinții si rudele mele.
-Mhm...mi-ai răspuns la toate întrebările!randem amundoi❤️
Luam bagajele mele si plecam spre cabana la care urmează sa stam.

The perks of being LostUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum