Pov Amal
Hi ik ben Amal. Ik ben een half marokkaans en half Nederlands meisje. Ik heb krullend haar. Ik kan heel makkelijk vrienden maken. Ik ben heel vriendelijk en ik ben maar 18 jaar oud en woon in Amsterdam.
Ik loop mijn nieuwe school in. Ik ben niet nerveus. Ik loop het lokaal binnen. En ik zie een knappe jongen. Maar dan ook heel knap. Ik kijk of er plek is en het enige plek is naast hem. Ik zit naast hem en bloos een beetje. "Ben jij het nieuwe meisje?" vraagt hij. "J-Ja." zeg ik terug. "Cool ik ben Justin." zegt Justin. "Ik ben Amal." antwoord ik. Hij is best wel aardig. Maar hij lijkt ook wel op een player.
De les is voorbij en ik loop door de gangen om het school te verkennen. "Zal ik je de school laten zien?" hoor ik een stem. Ik kijk achter me en zie dat het Justin is. Ik schrik en antwoord:" Uhm okay..." . We lopen lokalen voorbij en ik wil wel eeuwig met hem zijn. "Uhm ik moet gaan." zeg ik. "Maar we zijn maar 5 minuten bezig." antwoord hij maar ik smeer hem.
Ik kom thuis aan en ziet dat mij moeder de afwas doet. "Moet ik je helpen?" vraag ik. "Nee hoor dankje schat." antwoord ze. "Hoe was je eerste schooldag." vraagt ze. "Maam ik ben 18." zeg ik met een zucht. "Dus..mag ik niet weten hoe je eerste schooldag was?". Ik zucht en loop naar mijn kamer heb geen zin in een discussie met mijn moeder.
JE LEEST
Be My Baby//S.Leijten
FanfictionHet gaat over een meisje genaamd Amal. Het is haar eerste schooldag. Maar dan ziet ze de liefde van haar leven. Justin Drew Bieber. Maar of het goed afloopt?