Hoofdstuk 11

336 18 2
                                    

(Op de afbeelding zien je Cameron)

Pov Samuel

Josje: Uhm omdat jou vriendin is gekidnapt...

Wat? Even weet ik niet wat ik moet zeggen. Ik ben zo kwaad.

Josje: Hallo snel ik heb niet zoveel tijd.
Ik: Waar is ze nu?
Josje: Bij Cameron's huis.
Ik: Is goed ik kom.
Josje: Niet alleen neem paar jongens mee er zijn teveel mannen die Cameron helpen.
Ik: Jaja is goed.

En ik klik weg. Ik bel de jongens (Cassius,Dioni,Jai en Kaj dus). Ik pak mijn auto sleutels en haal meteen iedereen op.

Pov Amal

"En?" Vraag ik. "Hij komt eraan." Zegt Josje. Ik zucht en friemel aan mijn crop top. De deur gaat open. Cameron loopt naar me toe. "Weetje ik gaf Justin geld om jou pijn te doen." Zegt Cameron. "Maar eigenlijk had ik spijt en vond ik je een hele leuke knappe meid. Ik kijk hem geirriteerd aan. Hij heeft gewoon aan Justin geld gegeven zodat hij mij pijn kan doen. "Maar je bent eigenlijk gewoon een slet die andermans vriendje steelt." Zegt Cameron en kijkt Josje aan. "Jaja whatever krijg ik nog wat te eten." Zeg ik zonder hem aan te kijken. Cameron grijnst. "Nee." Zegt hij kort en gaat weg. "Wat een mafkees." Zeg ik. "Eigenlijk heeft Cameron wel gelijk je hebt mijn vriendje gestolen." Zegt ze zachtjes. "Wat? Wanneer hij me elke keer wou zoenen hield ik hem tegen omdat hij met jou had en nu het uit tussen jullie ie betekent het toch niet dat ik niet met hem mag." Zeg ik geërgerd. Ze zegt niks terug en zo blijft het stil. Josje staat op en gaat weg.

"Omg Amal." Zegt Josje als ze naar me toe komt rennen. "Ja?" Vraag ik. "Samuel is er met zijn vrienden ze zitten allemaal te vechten." Zegt Josje hijgend. "Wat." Zeg ik en trek Josje mee naar beneden. En ja hoor. Samuel en Cameron zitten te vechten. "Samuel!" Roep ik blij. Maar dan voel ik dat iemand me mee trekt. "Wtf laat me los Samuel help!"Schreeuw ik.

Uiteindelijk zit ik in een kamer maar het is donker dus ik zie niks. "Rustig ik ben het." Zegt een stem. De lamp vliegt aan en dan zie ik Jai. "Waarom trek je me op die manier." Zeg ik geërgerd. Jai grinnikt. "Ja weet ik veel.". "Maar blijf hier we komen je zo ophalen." Zegt Jai. "Nee ik wil naar Samuel." Zeg ik. "Dat kan niet hij is bezig." Zegt Jai. "Boeit me niet ik wil bij hem zijn." Zeg ik. "Je blijft hier bye." Zegt Jai en hij loopt de kamer uit en doet de deur op slot.

Na een tijdje word de deur open gedaan. Samuel staat voor de deur. "Samuel!" Roep ik en ren naar hem toe. Ik spring op hem hij kan net zijn evenwicht behouden. "Ik ben zo blij om je weer in mijn handen te hebben." Fluistert Samuel in mijn oor. Ik kijk hem aan en glimlach. Daarna voel ik mijn lippen op die van hem.

Na 1 maand....
Er is veel gebeurd in deze maand. Cameron is opgepakt. Josje heeft met Dioni. En met mijn moeder is weer helemaal goed. Het gaat nogsteeds goed tussen mij en Samuel. We hebben nogsteeds verkering. En we zijn er achtergekomen dat Cameron , Justin heeft opgegraven en naar de ziekenhuis gebracht. Dus tja ik en Samuel gaan gewoon effe bezoeken.

"Amaaaallll." Roept Samuel. "Jaaaaahaaa ik kom." Roep ik terug. We zijn bij Samuel's huis. Ik check mezelf nog in de spiegel en ga naar beneden. "Hehe dat werd tijd." Grijnst Samuel. Ik grinnik en sla hem speels op zijn borst. Hij pakt mijn hand en dan lopen we naar de auto en rijden naar het ziekenhuis.

Als we zijn aangekomen lopen we naar de balie. "Kan ik u helpen?" Vraagt de vrouw achter de balie. "Weet u waar Justin ligt." Vraag ik. "Achternaam?" Vraagt de vrouw. "Bieber." Antwoord ik. "3de verdieping kamer 407." Zegt ze en ik knik. We lopen naar de lift en drukken op nummer 3. De lift geeft een bel als een teken dat we zijn aangekomen. We lopen de lift uit en zoeken de kamer.

Als we de kamer hebben gevonden lopen we de kamer in. Daar ligt hij dan. De jongen die me hart brak. De jongen die mijn stiefvader heeft gedood. De jongen die me gebruikte. Ik pak Samuel's hand vast en knijp er zacht in. Justin begint rechtop te zitten. (Jaja ik weet dat hij niet kan leven maar in dit verhaal doen we effe dat het wel kan lool). "Amal wat doe jij hier?" Vraagt hij verbaasd. "Moet ik dan weggaan?" Zeg ik geërgerd. Justin grijnst. Ik en Samuel beginnen op een stoel te zitten."Duss.." Zegt hij. "Wat zijn je vragen?" Zegt hij verveeld. "Why the fuck schoot je mijn ouders neer." Roep ik kwaad. "Babe calm down." Fluistert Samuel. Justin grinnikt. "Oh vind je het zo grappig." Zeg ik kwaad. "Waarom moest je mij gebruiken ik gaf zoveel om jou en dan out of nowhere schiet je mijn ouders neer?" Zeg ik. Er komt geen geluid uit Justin's mond. "Luister het spijt me.." Zegt hij. "Voor wat je hebt mijn hele leven verpest." Zegt ik. "Kom we gaan." Zeg ik tegen Samuel. Hij knikt en ik pak zijn hand.

"Sorry." Zeg ik. "Voor wat." Grinnikt Samuel. Ik grijns en we lopen Samuel's huis binnen. Samuel trek me naar zich toe en begint mijn nek kleine kusjes te geven. Ik giechel en hij grijnst tegen mijn nek. Hij duwt me op bank en begint boven op me te liggen. Hij gaat verder waar hij mee bezig was en wilt mijn trui uitdoen maar ik hou hem tegen. "Not today." Grinnik ik en duw hem van me af. Samuel zucht. "Volgende keer beter." Zeg ik en geef hem een zoen.

Het is 23:14 ik heb besloten om te slapen wat er is iets zoals school morgen. Samuel is nog beneden alsof school hem wat boeit. Ik ga onder de dekens en begin te slapen.

En dan gaat mijn wekker af om
06:00. Ik zucht en sta op maar dat kan niet doordat Samuel een arm om mijn middel heeft. Ik probeer eruit te glippen en uiteindelijk werkt het.

Ik ga naar mijn tas. Wat ik ben nogsteeds bij Samuel. Ik pak een lichtblauwe broek en een trui. Ik trek ze aan want ik heb vandaag even geen zin om te douchen. Ik smeer mijn make-up op en doe mijn haar in een hoge staart.

Ik kijk naar Samuel en nogsteeds is hij niet wakker. Ik maak hem wakker maar hij wilt niet wakker worden. Ik loop naar beneden en pak een beker. Ik doe er een klein beetje water in en ga weer naar boven. Als ik eenmaal bij Samuel's kamer ben gooi ik het water over hem heen. "Wtf Amal." Zegt Samuel zuchtend. Ik grinnik en geef hem een kus. "Het is al 06:45 snel." Zeg ik en loop naar beneden.

Ik maak alvast ontbijt en na een tijdje komt Samuel ook naar beneden.

Na het ontbijt zet ik mijn boeken in mijn tas en pak mijn telefoon en doe hem in mijn zak. "Amal komm." Roept Samuel. "Ik kom al." Roep ik. Ik ren de trap af. Ik doe mijn nike huarache aan en doe mijn jas aan. "Schiet op." Zegt Samuel ongeduldig. "Ja hallo wacht gewoon even." Zeg ik. Ik pak mijn tas en dan gaan we de auto in en rijden we naar school.

Ik pak de laatste boeken die ik nodig heb en doe ik mijn kluisje dicht.Nog 2 uurtjes en dan ben ik uit.

Pov Josje

We zijn eindelijk uit. Ik rij samen met Dioni naar zijn huis. Als we zijn aan zijn gekomen tilt Dioni me op en brengt me naar boven. Als we eenmaal boven zijn gaan we naar Dioni's kamer. Hij duwt me op bed en gaat boven op me liggen. Hij geeft me kusjes op mijn nek en daarna doet hij mijn t-shirt uit. Hij gaat verder met kusjes geven. Als hij bij mijn bh is aangekomen doet hij hem uit en begint te zuigen. Ik kreun zachtjes en dan zuigt hij harder. Hij doet snel zijn shirt uit en ik doe mijn broek uit alvast. Hij doet ook gelijk zijn broek uit en dan bijt hij op mijn slip en haalt hem eruit. Hij doet zijn boxer uit en doet een condom om. "Ahh..Dioni." Kreun ik. "Wil je dat ik stop?" Zegt hij hijgend. "Ik wil juist dat je harder gaat." Kreun ik. En dan stoot hij harder. "Dioniiii.."Roep ik. "Josjeee." Roept Dioni als een teken dat het klaar is. "Zie je hoe hard je me maakt babe." Zegt hij en kijkt naar beneden. Ik grinnik. "Blowjob." Zegt hij. Ik giechel en begin te zuigen. Hij pakt mijn hoofd en begin het te doen op zijn tempo. "Ah ja zo Josje." Kreunt hij. Na een tijdje stop ik en doe mijn kleren aan. "Je bent zo geweldig in bed." Zegt hij en knipoogt.

-----------------------------------
Hi y'all
Als eerst HAPPY NEW YEAR 🎉
Maar oke ik hoop dat je deze hoofdstuk leuk vond vergeet niet te voten en te reageren thankyou 💜
Srry als er spellingsfouten zijn ofso die haal ik er later uit

Be My Baby//S.LeijtenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu