Hoofdstuk 15

244 18 0
                                    

Pov Amal

"Tja dat wist je nog ook niet maar ik ben hier dus verhuist." Zegt Sterre. "Sinds wanneer?" Vraagt Amal. "Een paar dagen geleden en toen ontmoette ik Jai en nu hebben we." Zegt Sterre.

Maar Jai zoende me nog? Dus ik heb met Jai gezoend die al iemand heeft?

"Wat leuk!" Zeg ik meteen. "En jij heb jij ook al iemand ontmoet?" Vraagt Sterre. "Jawel maar die is vreemdgegaan dus ja nu is het uit denk ik." Zeg ik en bijt op mijn lip. "Het spijt me." Zegt ze en geeft me een knuffel. "Geeft niet." Zeg ik en schenk haar een glimlach.

"Wie is de gene die vreemdging dan?" Vraagt Sterre. "Samuel ik weet niet of je hem kent." Zeg ik. " Ja ik ken hem ben heel goed bevriend met hem ik heb dit echt niet van hem verwacht." Zegt Sterre. Ik knik. "Wat heeft hij precies gedaan?" Vraagt Sterre. "Met een andere seks gehad." Zeg ik en bijt weer op mijn lip om mijn tranen tegen te houden.

"Misschien moet je met hem gaan praten?" Stelt Sterre voor. "Ik weet het niet. Ik heb eigenlijk geen zin in hem." Zeg ik. "Doe het nou maar het gaat zeker goedkomen." Zegt ze. Ik zit te twijfelen. "Oke dan." Zucht ik. Ik sta op en loop Jai's huis uit.

Pov Samuel

Er word op de deur gebeld. Ik loop naar de deur en doe hem open.

"Hey Samuel." Zegt Tiffany en geeft me 3 kussen. "Hey." Zeg ik. "What should we do?" Vraag ik. "Uitgaan ofzo." Zegt ze. "Is goed." Zeg ik en lopen naar de deur.

Als ik de deur open doe zie ik Amal. "A-Amal wat doe jij hier?" Hakkel ik. "Met je uitpraten maar volgens mij heb je mij al vergeten." Zegt ze bot en wilt weglopen. "Amal wacht." Zucht ik en pak haar bij haar arm. "We should talk." Zeg ik. "Nee laat maar have fun." Zegt ze en loopt weg. "Amal!" Roep ik.

"Wie is zij?" Vraagt Tiffany. "Vriendin." Antwoord ik. "Dus je hebt met haar?" Vraagt Tiffany. "Ik denk dat het uit is." Zucht ik.

Pov Sterre

Ik zit op de schoot van Jai. Hij geeft me allemaal kusjes op mijn nek. We worden onderbroken door de bel. Ik zie Jai een pruillip trekken. "We gaan zo verder." Zeg ik en loop naar de deur. "Hey Amal hoe w-". "Don't even ask." Zegt ze en loopt naar de woonkamer. "Wat is er nu gebeurd." Zegt Jai. "Hij was met die meisje waarmee hij vreemdging." Zegt ze. "Misschien w-". "Sterre bedankt voor alles wat je doet maar dit gaat niet werken." Zegt Amal.

"Ik kan niet naar huis ik kan niet naar Samuel." Zucht Amal. "Je hebt ons toch." Zeg ik op haar op te vrolijken. "Dat is waar..." Zegt ze en ik zie weer een glimlach tevoorschijn komen.

"Zullen we de jongens enzo uitnodigen?" Vraagt Jai. "Maar Samuel komt niet toch?" Vraagt Amal. "Nope." Antwoord Jai. "Oh oke." Zegt Amal opgelucht.

De bel gaat. Ik sta op en loop naar de deur. Ik begroet de jongens. Inmiddels kennen ze me al. Shit wat doet Samuel hier. Hij loopt snel de woonkamer in. Ik loop achter hem aan.

"Waar is Amal." Zegt hij. "Euh die is weg." Zegt Jai. "Ik ga naar boven." Zegt Samuel. "Nee stop." Zegt Jai. "Wat."." Je kan niet naar boven."." Waarom niet omdat Amal daar verstopt is." Zucht Samuel. "Euh ja." Zegt Jai. Samuel rent naar boven.

Pov Samuel

"Amal?" Roep ik. Geen antwoord. "Samuel ga weg." Hoor ik een stem. Ik volg de stem en zie Amal. "Ga gewoon weg." Zegt ze en de tranen beginnen al te komen bij Amal. "Amal alsjeblieft niet huilen." Zeg ik en loop naar haar toe. Ze gaat naar achter. "Raak me niet aan." Zegt Amal. "Amal alsjeblieft kunnen we praten." Smeek ik. "Ga gewoon weg ik wil niks met jou te maken hebben." Zegt ze en bijt op haar lip. "Je maakt het moeilijk voor jezelf." Zeg ik. "Waarom ben jij niet met die meid?" Vraagt ze dan. "Omdat ik jou wil." Zeg ik. "Leugens." Sist ze. "Amal je weet hoeveel ik van je hou." Zeg ik. "Ik geloof niet in een 2de kans." Zegt ze. "Amal...." Smeek ik. "Ga gewoon weg." Zegt ze. "Nee ik wil niet gaan." Zeg ik. "Nou dan ga ik weg." Zegt ze en loopt naar beneden.

"Amal je overdrijft." Zeg ik en trek aan haar arm. "Ja het is toch normaal om seks te hebben met een ander terwijl je in een relatie zit." Zegt Amal. "Wow dude." Zegt Kaj. "Kaj niet mengen." Zeg ik. Amal negeert me en loopt de gang in.

"Amalllll..." Zeg ik en loop de gang in. "Ik ga ik hoef jou stem nooit meer te horen." Zegt ze. Ze geeft me een kus op mijn lip en doet haar armen om mijn nek. "Dit is de laatste keer dat ik je spreek." Zegt ze dan. "Amal alsjeblieft." Smeek ik weer. Een traan verlaat. Ze veegt mijn traan weg. Ze zucht.

"Oke ik vergeef je."

-------------------------------------
Haaaaii ben ik weer. Nieuwe hoofdstuk. I hope u liked it! By the way ik ben bezig met een nieuw verhaal! Ik ga hem heel misschien bij de 1k plaatsen. En misschien geef ik rollen weg 😉💜 Stay Tuned💕
xMelin

Be My Baby//S.LeijtenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu