Afbeelding=Amal (Zo zie ik haar voor me lool)
Pov Grace
Ik word wakker door mijn wekker. Ik kijk naar Kaj die naast me ligt. Ik schud hem wakker. "hmm."kreunt hij. "Je hebt zo school word wakker."Zeg ik lachend. Ik sta op en rek me uit. Het is pas 06:04 dus ik heb nog de tijd. Ik loop naar mijn tas aangezien ik bij Kaj logeer en pak een high waisted lichtblauwe broek en een gele croptop. Kaj zit nog steeds te slapen. Ik schud hem weer wakker en hij kreunt weer. "Laat me slapen."Kreunt hij. "Dan kom jij te laat."Zeg ik en geef hem een stomp. Ik stijl mijn haar en spuit wat parfum op. Ik doe heel snel mijn make-up en loop de trap af naar beneden. Ik maak een tosti en eet hem op. Ik doe mijn lage nike air force aan en pak mijn jas en doe hem aan. Ik pak mijn tas die ik gisterenavond klaar heb gezet. "Ik ga."Roep ik en loop het huis uit. Ik pak mijn scooter en rij naar school.
"GRACE!"Roept Amal als ik de school binnenloop. Ze rent naar me toe een geeft me een knuffel. "Hi babe."Zeg ik lachend. "Je moet raden wat ik gisteren heb gedaan maar je vertelt het niemand!"Roept ze. "I swear i will tell it to nobody vertel nou."Zeg ik nieuwsgierig. "Oke....Ik en Samuel hebben het gedaan."Fluistert ze. "Oh my.."Zeg ik. Ze bloost. Josje komt ook naar ons toe lopen en geeft ons een knuffel. "Wat zaten jullie te fluisteren?"Vraagt Josje nieuwsgierig, "Ik en Samuel hebben het gedaan."Fluistert Amal weer. Josje kijkt ongemakkelijk. "Wat is er?"Vraag ik. Ze rent naar de wc. Amal en ik rennen achter haar aan. Amal en ik lopen de wc binnen. "Oh my...Josje waarom kots je op mijn schoenen!"Roept Amal met een vies gezicht. "Sorry was te laat om het uit te kotsen in de wc." Grinnikt Josje. "Ze waren toch oud."Zucht Amal. Amal trekt haar schoenen uit en gooit ze weg."Ik heb nog mijn Adidas ZX Flux bij me die mag je wel dragen."Zeg ik en lopen naar mijn kluisje. Ik geef haar de schoenen aan en ze trekt ze aan. "Shit de les is al 5 minuten geleden begonnen."Zegt Josje. We pakken onze tas en lopen snel naar onze lokaal.
"Dat werd tijd."Zegt mevrouw Dijkstra die ons bij Economie heeft. "Ho ho."zegt ze als we willen zitten. "Melden."Zegt ze streng. We zuchten en lopen het lokaal uit.
Pov Samuel
We zijn uit en ik zit te wachten op Amal. Ik zit nog even op mijn telefoon en leun tegen mijn auto. "Samuel."Roept Josje. Ik kijk op en zeg:"Ja?". "Waarom heb je het Amal niet verteld?"Vraagt Josje. "Wat verteld."Zeg ik. "Dat je hebt geneukt met die ene meid."Zegt Josje. "Je hebt fucking Amal's maagdelijkheid genomen!". "Kunnen we dit een andere keer bespreken."Zeg ik geérgerd. "Nee ik moet nu antwoord." Zegt Josje. "Ik dacht dat jij Amal niet mocht?" Zeg ik. "Daar gaat het niet om." Zegt Josje. "Hey ik ben er." Zegt Amal en komt naar ons toe lopen en geeft me een kus. "Oh hey Jos." Zegt ze en knuffelt Josje. "Zullen we naar de Starbucks om 7 uur?" Vraagt Josje aan Amal. "Oh oke is goed." Zegt Amal en Josje loopt weg.
Ik en Amal gaan naar de ziekenhuis om mijn ouders te zien. "Amal ben je klaar." Roep ik. "Jaaahaaaa." Roept ze terug. Ze loopt de trap af. "Hehe."Zeg ik. Ze grinnikt en doet haar jas aan. We lopen het huis uit. Ik doe de deur opslot en stap de auto in. Amal stapt ook de auto in en ik begin te rijden naar de ziekenhuis.
We lopen de ziekenhuis in. We weten inmiddels waar ze liggen. We lopen naar de lift en drukken op nummer 5. We zoeken kamer nummer 856. Uiteindelijk hebben we het gevonden en lopen we de kamer in. "Mam pap?" Zeg ik. "Er ligt hier helemaal niemand?" Zegt Amal verbaasd. "Misschien zitten ze in een andere kamer." Zeg ik. We lopen de kamer uit en gaan met de lift weer terug naar beneden. We lopen naar de balie. "Uhm mevrouw we kwamen voor Meneer en Mevrouw Leijten?" Zeg ik. "Oh die zijn alletwee overleden gisterenavond." Zegt de vrouw. "G-gisteravond?"Stotter ik ."O my god." Zegt Amal. Ik wil huilen maar ik hou me sterk. "K-kom Amal we gaan." Zeg ik en trek haar mee naar buiten. We stappen de auto in.
"Verdomme." Roep ik en sla op het stuur. "Samuel doe normaal straks hebben we een ongeluk." Zegt Amal. "Het spijt me." Zeg ik. "Maakt niet uit ik weet precies hoe je je voelt." Zegt ze en wrijft over mijn knie. Dit is het meisje van mijn dromen. Meisje die echt van me houd. Alleen ik ben een idioot geweest om met een andere te gaan neuken. Een jongen vraagt om een meisje als haar. Ik parkeer de auto en stap uit. Amal stapt ook uit en doet de voordeur open. Amal slaapt heel vaak bij mij dat ze ook een sleutel heeft zodat ze kan komen wanneer ze maar wilt. Ik trek mijn schoenen uit en laat me vallen op de bank. "Het verbaasd me dat je niet huilt." Zegt Amal. "Ik snap ook niet waarom ik niet huil." Zucht ik. Ik pak mijn telefoon en bel Gaya.
G: Met Gaya Leijten?
S: Waarom heb je me niet verteld dat mam en pap zijn overleden?
G: Ik belde je de heletijd gisterenavond maar je nam niet op. Snikt ze.
S: O my god het spijt me.
G: Het geeft niet.
S: Wanneer worden ze begraven.
G: Morgen om 10.00.
S: Is goed ik zie je morgen.En ik klik weg. Ik kijk op mijn telefoon hoelaat het is. 18:28.
"Sam." Roept Amal. "Ja?". "Ik ga met Josje naar de Starbucks vind je dat goed?". "Ja oke.". Ze komt naar beneden. "For who are u looking sexy." Zeg ik met een grijns. Ze giechelt en doet haar zwarte nike huarache aan. Ze komt naar me toe en geeft een kus. Ze pakt haar sleutel van de scooter en loopt de deur uit.Pov Amal
Ik loop de Starbucks in. Ik zoek Josje. Ze is er dus nog niet. Ik bestel alvast en zoek een plekje. Na paar minuten loopt Josje de Starbucks in. Ze komt naar me toe en geeft me een knuffel. Ik geef haar koffie aan en ze pakt het aan. Ik neem een slokje van mijn latte. "Maar oke waarom wou je opeens met mij naar de Starbucks?" Vraag ik nieuwsgierig. "Oh uhm gewoon." Antwoord ze ongemakkelijk. "Ik ken je al heel lang Josje er is iets.". "Dit kan ik niet zomaar vertellen." Zegt ze. Ik zucht. "Is het zo erg?" Zeg ik. "Euh eigenlijk wel ja.". "Vertel me nou." Zeur ik als een 5 jarige kind. "Hij moet het jezelf vertellen." Antwoord ze en neemt een slok van haar koffie. "Wie is hij?". "Samuel.". "Nu wil ik het helemaal weten." . "Vraag het hem." . "We gaan nu naar Samuel." Zeg ik beslist en trek haar uit de Starbucks.
Ik doe de deur open en ga naar de woonkamer. "Samuel Laurens Leijten." Zeg ik. "Ja?". "Je hebt me veel dingen te vertellen." Zeg ik. Hij kijkt eerst naar Josje en slikt. Hij staat op en pakt mijn hand. "Nou eh het eh ligt eh." Hakkelt hij. "Komt er nog wat van?" Zeg ik ongelduldig. "Hij heeft gewoon met een fucking andere wijf geneukt." Roept Josje.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Enjoy x!
JE LEEST
Be My Baby//S.Leijten
FanfictionHet gaat over een meisje genaamd Amal. Het is haar eerste schooldag. Maar dan ziet ze de liefde van haar leven. Justin Drew Bieber. Maar of het goed afloopt?