Pov Amal
"Oke wil je dan met me?" Vraagt Samuel.
Ik weet het niet. Ik ken hem maar een paar dagen en ik voel me veilig bij hem.
"Jaaaa!!" Roep ik blij en begin hem te zoenen.
Ik voel me nu best rot voor Josje. Ookal is ze niet de beste vriendin van me. Ik pak mijn spullen en loop de trap af. "Weest voorzichtig." Roept mijn ma. "Ja mam." Zeg ik en we lopen de deur uit en rijden naar Samuel's huis.
We lopen zijn huis in en ik loop naar boven om mijn spullen te leggen. Ik ga naar beneden en zie dat Samuel op de bank zit. Ik ga naast hem zitten en zit op mijn telefoon. Ik zie dat Dioni een snap heeft geplaatst. Ik druk erop. En dan zie ik een foto van Josje en Dioni. Ik zie dat Samuel meekijkt en druk hem gelijk weg. "Babe laat het..." Zeg ik maar kan mijn zin niet afmaken door Samuel. "Babe.. Het maakt me niet meer uit ik heb jou toch." Zegt hij en geeft me een kus op mijn hoofd. Ik grinnik.
Het is 06:14 we hebben niet eens kunnen slapen. We hebben een film gekeken en verder eigenlijk niks. Ik hoor geklop op de deur. "Ik ga wel." Zeg ik. Ik sta op en ga naar de deur. Ik doe hem open en tot mijn verbazing staat Cameron er.
"Uhm hooi?" Zeg ik."Jullie hebben Justin vermoord." Zegt Justin kwaad.
"Wat..ik euhh..ik?" Hakkel ik. "Ja jij en Samuel ik heb jullie zelf zien Justin begraven." Zegt hij kwaad. "Wie staat ervoor de deur..." Zegt Samuel. "Hey bro." Zegt Samuel. "Ik ben je bro niet jij en je slet vriendin hebben Justin vermoord." Zegt Cameron. "Slet.??!" Roept Samuel kwaad. Samuel duwt Cameron tegen de muur. "Let maar op je woorden." Fluister Samuel kwaad. "Samuel laat hem losss." Zeg ik. Maar hij luistert niet en duwt Samuel uit zijn huis. "Noem haar nog 1x een slet." Zegt Samuel maar ik laat zijn zin niet afmaken en doe de deur dicht.Ik zucht. "Kom slapen ik ben moe." Zeg ik. Samuel grijnst en dan gaan we naar boven. Ik doe een trui en kousen aan. Ik zie Samuel al liggen en ga naast hem liggen. Ik lig tegen hem aan en val meteen in slaap.
Ik word wakker. Ik kijk hoelaat het is. Tis pas 13.56.Samuel zit nogsteeds te slapen. Ik sta op doe mijn kleren aan (zie afbeelding) en poets mijn tanden. Als make-up doe ik alleen eyeliner,mascara,blush en wat lipgloss.
Ik maak alvast ontbijt. Ik zie Samuel ook naar beneden komen. Hij komt naar me toe en geeft me een kus.
Na het ontbijt hebben we besloten om naar de stad te gaan. Na 2 uurtjes gaan we naar huis.
Als we thuis zijn aangekomen zet ik mijn spullen neer. "Vind je het erg als de jongens komen." Vraagt Samuel. Tja met jongens bedoeld hij: Cassius,Jay,Kaj en Dioni. Wacht. "Komt Dioni ook?" Vraag ik. Samuel geeft geen antwoord. Dat betekent een nee.
Het is 19:43. Zo komen de jongens. Samuel is even weg om wat alcohol te halen. Ik hoor de bel en ga naar de deur. Ik doe hem open en zie Cameron. Shit en Samuel is ook niet thuis. "Zozo en waar is je vriendje nu dan?" Zegt hij en grijnst. "Cameron laat mij met rust." Zeg ik. Ik probeer de deur dicht te doen maar hij houd hem tegen. Hij duwt me tegen de muur. "Cameron...Stop.." Piep ik. "Nee." Grinnikt Cameron. "Laat haar los." Roept iemand. Ik wil kijken wie het is maar ik kan het niet zien door Cameron. Cameron laat me los. Ik kijk wie het is. Huh Dioni?. "Wat doe jij hier Dioni." Zeg ik geirriteerd. Maar Dioni luistert niet en begint Cameron te slaan. "Dioni..stopp." Roep ik. Als Dioni klaar is begint Cameron weg te rennen. "Waarom deed je dat." Vraag ik. "Doe niet dom Amal anders was je hier ik inelkaar geslagen. Ik haal mijn schouders op. "Wat doe jij hier." Vraagt Samuel terwijl hij naar ons toeloopt. "Ja jou vriendin werd hier inelkaar geslagen moest ik haar niet helpen dan." Zegt Dioni met een grijns. "Maar wat doe je hier." Vraag ik. "Ik wou sorry komen zeggen maar toen zag ik Cameron jou tegen de muur duwen." Zegt hij. Ik zucht en ga terug naar binnen.
Ik zie Dioni en Samuel praten ik denk dat ze het goed hebben gemaakt. "En ik heb nog iemand bij me." Zegt Dioni. En dan zien we Josje. "Ik wou sorry komen zeggen." Zegt ze. Ik kijk de andere kant op. Eerst noemt ze me een bitch en dan komt me sorry zeggen ja daag. "Amal ik ben serieus." Zegt ze. Ik zucht. "En waarom kom je sorry zeggen." Zeg ik. "Om hoe ik tegen je deed." Zegt ze en kijkt naar de grond. "Ik weet het niet hoor..." Zeg ik zachtjes. "Vergeef haar ik heb met haar gepraat." Zegt Dioni. Ik zucht en vergeef haar. Josje glimlacht. "Trouwens het is ook goed tussen mij en Samuel." Zegt Josje. "Dus hebben we weer?" Vraagt Josje. Ouch ze weet natuurlijk niet dat ik en Samuel met elkaar hebben. Ik kijk Samuel aan en hij weet ook niet wat hij moet zeggen
"Het ligt zo." Zeg ik. "Ik en Samuel hebben een relatie..." . "Wat?" Zegt Josje zachtjes. "Euh.. Ja wilt er iemand pizza." Zegt Dioni. "Ik denk dat ik er weer van door moet." Zegt Josje en ik zie een traan over haar wang lopen.
Ze staat op en wilt de deur open doen maar ik hou haar tegen. "Luister Josje." Zeg ik. "Niks geluister ik wist wel dat je me vriendje wou stelen." Zegt ze kattig. "Ohw en net zei je nog dat het goed was." Zeg ik terug. Josje zucht en begint te huilen en knuffelt me. Liefst wil ik haar niet terug knuffelen maar ik doe het gewoon. "Shhtt.. Het is al goed." Zeg ik. "Sorry maar ik ga." Zegt ze. Ik zeg haar gedag en als ze de deur opent zien we al de jongens. Josje gaat ervan door terwijl ik alle jongens heb geknuffelt.
Ik ga naar boven want het stinkt helemaal maar alcohol daar beneden. Ik bel mijn moeder
Amal: Maam?
Ma: Ja?
Amal: Gaat het nog goed met je anders kom ik.
Ma: Het gaat prima je hoeft je niet zorgen te maken :)
Amal: Is het goed als ik een paar dagen bij Samuel blijf?
Ma: Ja is goed
Amal: Ik kom zo nog even kleren halen.
Ma: Isgoed.
Amal: Tot zoEn klik weg. Ik ga even naar beneden. Als ik beneden kom zie ik dat Dioni en Samuel dronken zijn geworden. Ik grinnik. Als ik mijn schoenen wil aan doen voel ik een arm om mijn middel. "Waar ga je naartoe babe." Zegt hij. "Ik ga even nog wat spullen halen bij mijn moeder." Zeg ik met een grijns. Ik doe mijn schoenen aan en vertrek.
Ik bel aan. Mijn moeder doet de deur open. Ik schrik. "Mam wat is er gebeurd met je gezicht." Zeg ik bezorgt. Ze heeft allemaal blauwe plekken en haar lippen zitten vol met bloed.
We gaan naar de woonkamer en ze vertelt alles. "Er kwam iemand aanbellen het was een jongen van ongeveer 20 jaar. Hij zei u dochter heeft Justin ofzoiets vermoord en toen sloeg hij me." Zegt mijn moeder. Er valt een traan over mijn wang. "Waarom heb je het me niet eerder verteld?" Zeg ik. "Ik wou niet dat je bezorgt werd."Zegt mijn moeder. Ik zucht een geef haar een knuffel. "Kom met mij mee dan slapen we bij Samuel." Zeg ik. "Nee hoor het gaat prima." Zegt mijn moeder. Ik kijk mijn moeder serieus aan. "Oke dan." Zegt ze. Ik pak mijn spullen en dan gaan we.
Als we er zijn bel ik aan. Shit het ruikt daar naar alcohol. Kaj doet de deur open. Gelukkig is hij niet dronken. Ik breng mijn moeder snel naar een logeerkamer. "Het ruikt hier naar alcohol?" Zegt mijn moeder. "Ja Samuel en zijn vrienden zijn bij de woonkamer." Zeg ik. "Oh oke." Zegt mijn moeder alsof er niks aan de hand is.
Als het 01:27 is gaan de jongens weg. Samuel is nogsteeds dronken. Gelukkig slaapt mijn moeder. "Samuel mijn moeder slaapt vandaag hier want Cameron heeft mijn moeder geslagen." Zeg ik. "Jaja is goed babe." Zegt hij met een grijns.
Ik neem Samuel mee naar boven. Ik trek een pyjama aan. Ik doe Samuel broek uit en zijn trui. Ik zet hem in bed en ga naast hem liggen. "Babe ik heb echt zin om je te neuken." Zegt hij en grinnikt
"Wacht wat?"
🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄
Heuy heuy. Dit keer is het wat langer wat ik had tog niks te doen. Vergeet niet te stemmen en te reageren.
Thankyou 💜
JE LEEST
Be My Baby//S.Leijten
Fiksi PenggemarHet gaat over een meisje genaamd Amal. Het is haar eerste schooldag. Maar dan ziet ze de liefde van haar leven. Justin Drew Bieber. Maar of het goed afloopt?