Pov Samuel
Als we uit zijn lopen ik en Amal hand in hand naar de auto. We rijden naar huis. Als we zijn aangekomen lopen we mijn huis in.
Mijn telefoon trilt. Ik pak mijn telefoon uit mijn zak en kijk wie mij belt. Gaya? (Voor de mensen die niet weten wie Gaya is de is de zusje van Samuel)
S:Jah?
G: Sam je moet nu komen.
S: Waarom huil je?
G: Mama en..en papa hebben...hebben een auto ongeluk gehad....
S: Wat?! Ik kom er snel mogelijk aan waar ben je?
G: Ziekenhuis.
S: isgoed ik kom er aan.En ik klik weg. Tranen rollen over mijn wangen. "Sam? Wat is er."Zegt Amal en komt naast me zitten. Ik vertel haar wat er is gebeurd. Ze geeft me een knuffel en veegt mijn tranen weg. "Babe het komt allemaal goed." Zegt ze zacht. Ik druk mijn lippen op die van haar. "Ik hou van je." Fluister ik na onze zoen. "Ik ook van jou." Grinnikt ze.
Als we zijn aangekomen. Ren ik de auto uit en ren naar het ziekenhuis. "Wacht op mij." Roept Amal achter me. Maar ik negeer het even en ren snel door. Als ik in het ziekenhuis ben ren ik naar de balie. Ik vraag welke kamer mijn ouders liggen. "Verdieping 5 kamer 856." Zegt de vrouw. "Maar mijn excuses u kunt niet vandaag bezoeken ze zijn nog bezig." Zegt de vrouw. "Verdomme!" Roep ik kwaad. "Kom we gaan naar huis." Zegt Amal. Ik knik en we lopen naar de auto.
Pov Amal
Uiteindelijk zijn we thuis. "Wil je niet naar een club gaan ofzo?" Zeg ik om hem op te vrolijken. Hij geeft geen antwoord. "Ik wou je alleen op vrolijken.." Zeg ik zachtjes. Hij grijnst en trekt me naar zich toe en geeft me een zoen. "We gaan gewoon naar de club vandaag." Zegt hij. "Yaay!" Roep ik en geef hem een kus op zijn lip.
Het is al 22:26. (outfit zie afbeelding). "Ben je klaar." Roept Samuel. "Jaa ik kom." Roep ik terug. Ik loop de trap af en zie Samuel staren. "Halloo gaan we nog?" Grinnik ik. Hij grijnst en pakt mijn hand en dan lopen we naar de auto. Hij doet de deur voor me open. Ik stap in en daarna doet hij de deur dicht. Hij gaat naar de andere kant en gaat ook zitten in de auto.
Uiteindelijk zijn we er. We lopen de club binnen. Als snel zie ik de jongens en Josje en nog iemand waar ik de naam niet van weet. Ik geef alle jongens een knuffel. " Ik zal jullie haar even voorstellen." Zegt Kaj. "Dit is Grace.". Ik stel mijzelf ook voor en begin een gesprek te voeren met haar. "Heuy heuy ik heb wodka." Zegt Josje en komt naar ons toe. Ik bedank haar en ze gaat weer weg. "Ik ga even opzoek naar Samuel." Zeg ik en ze knikt. Ik sta op en voel gelijk een arm om middel. Ik kijk achterom en zie Samuel. Hij geeft me kusjes op mijn nek en daarna trekt hij me naar de dansvloer. Na een tijdje heb ik het wel gehad en ga weer naar Grace.
Pov Samuel
Ik zit aan de bar en drink nog wat alcohol. Er komt iemand naast me zitten. Ik kijk naast me en zie Een meisje die ik niet ken. "Oh hoi?" Zeg ik. "Hey." Zegt ze kort. "Ik heet Tiffany." Zegt ze na een tijdje. "Samuel." Zeg ik.
"Samuel harder." Kreunt ze. Ik stoot harder. Ze drukt met haar nagels op mijn rug. "Ik ga al." Zeg ik en stoot harder. "Wtf Samuel?" Zegt Josje terwijl ze de wc inloopt. "Fuck." Vloek ik. "Als Amal erachter komt ben je zo de lul." Zegt Josje. "Wie de fuck is zij nou weer." Zegt Tiffany. "Pardon?" Zegt Josje. Ik haal mijn hem er weer uit en doe mijn boxer aan en hijs mijn broek omhoog. "Wtf zonder condoom nog." Zegt Josje. "En waarom kijk jij naar zijn lul?" Zegt Tiffany kattig.Uiteindelijk zitten Josje en Tiffany te vechten en zonder dat ze het door hebben loop ik de meisjeswc uit.
Ik ga zitten bij de bar. "Gast waar was je ik was je overal aan het zoeken." Zegt Jai en drinkt wat van zijn wodka. "Luister dit ga je aan niemand vertellen maar ik heb geneukt met een één of andere Tiffany." Zeg ik. "Dude, ben je gek geworden als Amal erachter-" Zegt Jai maar kan zijn zin nie afmaken. "Ze gaat er niet achter komen." Zeg ik. "Dus je gaat tegen haar liegen?" Zegt Jai. "Euh...Euh eigenlijk wel ja." Zeg ik. "Wat jij wilt." Zegt Jai en gaat ervan door.
Pov Josje
Uiteindelijk heb ik haar een bloedneus gegeven. Ik loop de meisjeswc uit. Dit is zo erg. Als Amal erachter komt word ze woedend. Ik twijfel of ik het wel tegen Amal moet zeggen. Nouja tis toch niet mij probleem dus ik hou mijn mond maar.
Ik zoek Dioni. Hij zit op een bank met een meisje. Ik word eigenlijk een beetje jaloers dus ik ga naar Dioni. Ik ga zitten op zijn schoot en begin hem te zoenen. Uiteindelijk word het een tongzoen. "Oh je hebt een vriendin." Zegt ze en kijkt kattig naar me. "Euh ja haha." Zegt Dioni en zoent verder. "Btw ik moest je nog wat vertellen." zeg ik. "Oke wat?" Zegt Dioni. "Samuel heeft met een ander meisje geneukt in de meisjes wc."Gier ik het eruit."En toen had ik dat meisje geslagen want ze deed best hoog tegen me en toen had ik haar een bloedneus gegeven en ben ik naar jou gegaan." zeg ik. Hij begint te lachen en heeft een kus op mijn wang.
Pov Amal
Eindelijk zijn we thuis. Sam is een beetje dronken maar ja. Ik breng hem naar boven. Ik gooi hem op bed. Hij trekt me mee. "Zullen we?"vraagt hij. Ik zucht en denk diep na. Na een tijdje knik ik en begin me uit te kleden. Hij doet hetzelfde. Dit is de eerste keer. Ik twijfel zo erg. Maar ik doe het. Samuel begint boven op me te liggen. Hij laat een spore kusjes achter. Hij doet mijn bh uit. Hij kneed mijn borsten en ik laat een kreun achter. Hij bijt op mijn slipje en haalt hem eruit met zijn tanden. Ik doe zijn boxer uit en hij doet een condoom om.
"Samuel."Roep ik als ik klaar kom. "Amall."roept hij terug. "Je bent geweldig babe."Zegt hij. Ik bloos moest ik dit wel doen?
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bedankt voor het lezen! Vergeet niet te voten en te reageren thank u so much love u!
JE LEEST
Be My Baby//S.Leijten
FanfictionHet gaat over een meisje genaamd Amal. Het is haar eerste schooldag. Maar dan ziet ze de liefde van haar leven. Justin Drew Bieber. Maar of het goed afloopt?