Pov Amal
"Oke ik vergeef je." Zucht ik. "Echt waar?" Zegt Samuel en kijkt me verbaasd aan. Ik knik. Hij tilt me op en begint me te zoenen.
"Ik wil je nooit meer kwijt." Fluistert hij. Ik grinnik en hij legt me weer op de grond. We lopen naar beneden.
"Is het goed tussen jullie?" Vraagt Sterre nieuwsgierig. Ik knik. "Ik wist het!" Roept ze. Ze loopt naar me toe en geeft me een knuffel. "Wat was er gebeurd dan?" Vraagt Dioni. "Niiiikkksss." Zeg ik geirriteerd. "Ik ga het nooit meer doen." Zegt Samuel. "Dat zien we wel." Zeg ik. De deurbel gaat.
Ik loop naar de deur en doe hem open. "Amaaallll!" Gillen Grace en Josje. "Heeeeyy!!" Gil ik terug en geef ze een knuffel. "Kom binnen." Zeg ik en leid ze naar de woonkamer. "Oh Samuel is hier ook." Zegt Josje geirriteerd. "Het is al goed tussen mij en Amal." Zegt Samuel met een grijns. "Je hebt het goed gemaakt?" Sist Josje. Ik trek haar mee naar de gang.
"Ik wou hem niet vergeven maar ik kon het niet meer tegenhouden." Zucht ik. "Girl hij deed het zonder condoom wat als ze zwanger raakt." Vraagt Josje. Ik zucht. "Ik weet niet wat ik moet doen." Zeg ik hopenloos. "Tja als jij hem vergeeft doe je het maar." Zegt Josje. "Jij hebt Samuel 2x vergeven omdat hij me had gezoend." Zeg ik. "I don't care het was maar een zoen geen seks." Zegt ze. Ik zucht en trek haar weer mee naar de woonkamer.
Ik ga naast Samuel zitten. "Wat zei ze?" Fluister Samuel. "Niks." Zeg ik. "Ik weet heus wel dat ze over mij heeft geroddeld." Zegt Samuel dan. Ik rol met mijn ogen.
Pov Josje
Hoe kan ze hem nou vergeven. Ik wist eigenlijk vanaf het begin dat Samuel zoiets zou doen. Weetje ik moet alles gewoon vergeten. Ik meng mezelf er zomaar erbij. Ik ga op Dioni's schoot zitten. Hij geeft me kusjes op mijn nek. "Stop Dioni." Fluister ik. "Ik wil meer." Fluistert hij en gaat verder. "Uhm dit doen we niet hier doe het maar boven." Zegt Cassius geërgerd. "Aahh jij bent namelijk nog vrijgezel sorry Cassius." Zegt Dioni. "Dioni." Grinnik ik. "Pas maar op." Zegt Cassius. "Jaja." Zegt Dioni.
Pov Cassius
Het is al 21:43 en ik heb eigenlijk geen zin om te blijven aangezien iedereen alleen aan het kleffen is bah! "Jongens ik ga er van door." Zeg ik. "Doei." Zeggen ze in koor en gaan verder met kleffen. Ik loop de deur uit en ga zitten in de auto. Ik start de auto en rij naar Starbucks aangezien ik toch niks te doen heb.
Ik stap mijn auto uit. Ik loop de Starbucks in. Ik bestel en loop de Starbucks uit. PATS! Ik bots tegen iemand aan en mijn koffie valt. "Kijk wat je hebt gedaan." Hoor ik een meisjesstem zeggen. Ik kijk haar aan. Ze is prachtig. "Het spijt me." Zeg ik. Ze zucht. "Het geeft niet." Zegt ze lief. "Hoe heet je?" Vraag ik. "Zoë." Zegt ze met een glimlach. "Cassius." Zeg ik dan. "Leuk je te ontmoeten." Zegt ze. "Maar ik moet er van door...". "Nee wacht mag ik je nummer?" Vraag ik. "Uhm oke." Zegt ze. Ze pakt mijn telefoon aan en typt haar nummer in. "Tot ziens Zoë." Zeg ik. "Tot ziens Cassius." Zegt ze met een glimlach en loopt weg.
Pov Dioni
"Dioni ik wil gaan." Zeurt Josje. "Straks." Zeg ik. "Als we nu gaan, gaan we iets leuks doen." Zegt ze met een grijns. "Oke we gaan." Zeg ik snel. "Wij gaan." Zeg ik. Josje knuffelt snel de meisjes en dan lopen we de deur uit.
Ik doe mijn voordeur open. We trekken onze schoenen uit. Ik til meteen op. "Dioniiii." Grinnikt Josje. Ik breng haar naar boven. Ik gooi haar op bed en ga boven haar liggen. "Ik ga het niet doen." Zegt Josje. "Pech jij zei het." Zeg ik. "Ugh vooruit." Grinnikt ze.
"Diooniii." Roept Josje. "Josjeee." Roep ik als ik klaar kom. "Je was geweldig net als altijd." Zeg ik met een grijns. "Ik haat jou." Zegt ze. "Wat zei je?" Zeg ik nepboos. "Dat ik je haahaaatttttt." Lacht ze terwijl ik haar kietel. "Zeg dat je van me houd." Zeg ik. "Neeee." Lacht Josje. "Dan stop ik niet." Zeg ik beslist. "Oke oke ik hou van je." Zegt ze. Ik stop met kietelen en geef haar een kus. We gaan onder de dekens liggen en beginnen te slapen.
===================
Enjoy xo
JE LEEST
Be My Baby//S.Leijten
Fiksi PenggemarHet gaat over een meisje genaamd Amal. Het is haar eerste schooldag. Maar dan ziet ze de liefde van haar leven. Justin Drew Bieber. Maar of het goed afloopt?