Proč je sakra život tak těžkej??? nenávidím lidi, kteří si stěžují, jak strašně mají těžkej život.. A jak je to Hrozný. Ale já sama sem vlastně jeden z nich. Když odděláme všechny ty filtry, a podíváme se do našeho vnitra, někam tam dovnitř, odkud to všechno pramení, zjistíme, že tohle dělá úplně každý. Všichni se litujeme, a to bez rozdílu. Někdo víc okatě, někdo jen uvnitř, ale ať už chceme, nebo ne, děláme to všichni.
Je to zkrátka nějaký lidský pud, nějaká vlastnost, které se velice obtížné zbavuje, tedy pokud to vůbec jde. Do jisté míry nám to v některých chvílích může pomoct, ale takových příležitostí moc není.
Určitě taky znáte nějakého člověka, který si neustále, bez přestávky na něco stěžuje. Asi dva roky zpátky jsem měla kamarádku, a to byl přesně tenhle typ člověka. Všechno bylo špatně, nikdy se nic nepovedlo. Už před písemkou prohlašovala, že Ona se to Vlastně nemusí učit, protože ví, že stejně dostane pětku. A co myslíte? Samozřejmě že ji dostala. To na co myslíme si přivoláme. Funguje to jako magnet. Když si něco opravu dlouho a intenzivně přejeme, jednoduše to přitáhneme.pokud jsme o něčem přesvědčení, a víme, že se to stane...pak je samozřejmostí, že to přijde, ať chceme nebo ne. Darja, tak se jmenovala ta celoživotně pesimistická osůbka.