κεφάλαιο 7

256 24 5
                                    

Συνεχίζω να φωνάζω αλλά τίποτα!! Είμαι ακόμα βυθισμένη σε εκείνο το μαύρο κενό που δεν λέει να με αφίσει να απελευθερωθώ και να πάω στο φώς. Επεξεργαζόμουν στο μυαλό μου όλα αυτά που μου είπε ο Άλμπερτ κλαίγοντας και όσο πιο πολύ και να τα σκευτόμουν τόσο πιο πολύ τον αγαπούσα.

Άλμπερτ POV
Ήθελα να βγάλω απο το μυαλό μου όλα όσα ένιωθα για αυτήν! Ήταν τόσο ηλίθιο όμως να παριστάνω ένα φανταστικό αγόρι μόνο και μόνο για να την πλισιάσω! Δεν ξέρω αν με άκουσε όταν της είπα πως ο Χρίστος δεν ήταν αληθινός και ήταν μονάχα μια δημιουργία μου για να της μιλίσω.Μα τι μαλακίες λέω; Η κοπέλα που αγαπώ είναι σχεδόν νεκρή και περιμένω να με ακούσει;;( Ξανά κρύα δάκρυα κατακλίζουν το πρόσωπο του.) Εγώ αυτά που ήθελα να της πώ της τα είπα στο σχεδόν νεκρό σώμα της και δεν ξέρω αν καν ξυπνήσει για να της τα πώ αυτοπροσώπος σε αυτά τα τέλια μεγάλα γαλανά μάτια της να με κοιτάζουν σαν της λέω την αλήθεια! Γαμώτο μου την αγαπώ!! Θέλω να το φωνάξω όσο πιο δυνατά μπορώ με όλη μου την δύναμη!! Όμως χάνω το πιο σημαντικό πράγμα στην ζωή μου! Δεν ξέρει κανένας αν θα ζήσει ή θα πεθάνει. Εκείνος ο μαλάκας ο Paul πρέπει να πληρώσει ακριβά για αυτό το πράγμα που έκανε σε εκείνο το κορίτσι που ερωτεύτηκα μέχρι τρέλας!!

Αποφάσισε να πάει να πάρει το αίμα του πίσω χωρίς να σκευτεί τίποτα μονάχα εμένα και πως με κατάντησε ο paul. Ήθελε να πάρει εκδίκηση.

Άλμπερτ POV
Τον ακολούθησα σε ένα κλαμπ και μετά όταν βγήκε έξω βρήκα την ευκαιρία να τον πιάσω απο τον λαιμό και να τον κολλήσω στον τοίχο απηλώντας τον να μην ξαναπλισιάσει την Μία την Μπέκα τον Τσάρλι ή κανέναν που να είχε σχέση μαζί τους αλιώς θα μετάνιωνε πολύ ακριβά.

Τριτοπρώσοπη αφήγηση
O paul ακούγοντας τα λόγια του Άλμπερτ το αίμα του αίμα του έβραζε απο θυμό και χωρίς καν να το σκευτεί πήρε το μαχαίρι που μαχαίρωσε τον Τσάρλι και την Μία και τώρα βρισκόταν στην κοιλιά του Άλμπερτ κάνοντας τον να βγάλει μια κραυγή πόνου και μετά να βλέπει την σκιά του paul να φεύγει γελόντας για τα κατορθώματα του.

Άλμπερτ POV
Τον απήλισα καλά καλά μένοντας ήσυχος πως δεν θα ξαναενοχλούσε κανέναν απο τους φίλους μου και την κοπέλα που ήμουν ερωτευμένος αλλά που τέτοια τύχη. Ένοιωσα έναν οξύ πόνο στην κοιλιά και μετά κατάλαβα πως με είχε μαχαιρώσει και εμένα! Ένα μαύρο σκοτάδι πήγαινε να με κυριαρχίσει ενώ εκείνος έφευγε γελόντας και μετά η εικόνα της Μία ήρθε στο μυαλό μου πριν πέσω στο απόλυτο κενό.

Απλά δεν καταλαμβαίνω γιατί δεν ξυπνώ ακόμα. Μετά απο τα λόγια που μου είπε ο Άλμπερτ θέλα να συκωστώ και να του δώσω μια ταιράστια αγγαλειά και γεμίζοντας τον με φιλιά. Έχω ανάγκη να ακούσω την φωνή του. Γιατί δεν ήρθε να με δεί; Δεν γίνεται! Πέρασε πολλή ώρα και αυτό είναι ασυνήθιστο για' υτόν. Προς καλή μου τύχη άκουσα βήματα μέσα στο δωμάτιο και ένα κλαψούρισμα. Η Μπέκα! Ένα κύμα απογοήτευσης με κυρίευσε.

Μπέκα: Μία έχω πολύ δυσάρεστα νέα! Δεν ξέρω αν με ακούς αλλά εγώ θα κάνω αυτή την προσπάθεια. (Έκλεγε πολύ) Ο Άλμπερτ πήγε να βρεί τον Paul αλλά η κατάληξη δεν ήταν και πολύ χαρούμενη. Ο Paul μαχαίρωσε τον Άλμπερτ και τώρα ο Άλμπερτ βρίσκεται σε κόμα. Οι γιατροί είπαν πως αν δεν ξυπνήσει σήμερα ή σε μια ευδομάδα το ποσοστό να ξυπνήσει είναι 20%.

Στα λόγια της ήθελα να βάλω τα κλάματα μόνο που δεν μπορούσα! Έβριζα τον εαυτό μου που δεν ξυπνούσα απο αυτόν τον εφιάλτη. Έβαλα μια απόφαση να ξυπνήσω για να τρέξω κοντά του. Να του μιλήσω όπως έκεινος ήρθε να μου μιλήσει. Λογικά θα με ακούσει όπως εγώ ακούω τα πάντα.

Άλμπερτ POV
Ένα μαύρο σκοτάδι βρίσκετε γύρω μου. Έτσι νιώθει η Μία τώρα άραγε; Στα αλήθεια ακούω τα πάντα απλά δεν μπορώ να δώ. Εκείνο το φως που φώτιζε την ζωή μου δεν είναι εδώ τώρα! Είναι στην ίδια κατάσταση που βρίσκομαι και για όλα φταίει εκείνο το μουνόπανο ο Paul.


Ένα φωτάκι άρχισε να αχνοφαίνεται απο το σκοτάδι. Θα ξυπνούσα ! Το ένιωθα! Θα έτρεχα στον Άλμπερτ να του έλεγα όλα όσα ένιωθα για αυτόν και θα παρακαλούσα να ξυπνήσει. Άνοιξα τα μάτια μου και είδα την Μπέκα δίπλα μου να κοιμάται. Συκώθηκα και πήγα στην κοπέλα στην ρεσεψιόν και ρώτησα που ήταν το δωμάτιο του Άλμπερτ. Μπήκα μέσα...

Άλμπερτ POV
Άκουσα βήματα και ένιωσα ένα σώμα να κάθεται στην καρέκλα δίπλα μου. Άκουσα την φωνή της!! Γαμώτο μου είναι στα αλήθεια τόσο καλό για να είναι αληθινό! Δεν το πίστευα μέχρι που άρχισε να μιλάει.

Μία: Άλμπερτ μου ξύπνησα! Ξέρω πως με ακούς. Πριν λίγο ήμουνα στην θέση σου και άκουσα τα πάντα απόσα μου είπες. Στα αλήθεια εσύ ήσουν ο Χρίστος; Σε αγαπάω! Όσο πιο πολύ και να σκευτόμουν αυτά που μου έλεγες σε αγαπάω περισσότερο!! Σε παρακαλώ ξύπνα για χάρη μου. Ξύπνα σε παρακαλώ!! Ποτέ δεν το περίμενα να ήσουν τόσο γλυκός μαζί μου και το ότι μου το είπες με αυτόν τον τρόπο με κάνει χαρούμενη! Θέλω να ξέρεις πως σε αγαπώ και σε παρακαλώ ξύπνα!

Πως σας φάνηκεε;; Βγήκα απτο νοσοκομείο γειιιι!!! Βαριέμε υπερβολικά πολύ και κυκλοφοράω στο σπίτι με την κουβέρτα γύρω απο το κεφάλι μου για να ζεσταίνωμαι απο το ψωφόκρυο που κάνει και είμαι λιγάκι τρομακτική χαχαχχα!! Κοντέβουν χριστούγεννα γειιι!!! Οκειι φτάνει να γράφω και θα σας τρελάνω μπαιιι

#κεφτεδάκια_παουερρ

Αχχ νεε ξέχασαα να σας πώωω!! Θέλω γνώμες για το αν θα συνεχίσω γιατί δεν μου αρέσει και πολύ θέλω να ξέρω αν σας αρέσει εσάς γιατί απογοητεύτικα λιγάκι... θέλωω γνώμεες θενξ❤❤

Διαδυκτιακή ΑγάπηWhere stories live. Discover now