κεφάλαιο 20

90 15 7
                                    

Μέρες πέρασαν...!Μηνες... τίποτα απο εκείνον... ούτε ένα γαμημένο τηλεφώνημα... ΤΙΠΟΤΑ! Έπρεπε να προχορήσω.... Είμαι 24 χρωνών γαμώτο! Πρέπει να συνεχίσω την ζωή μου είχα πεί και αυτό ήταν το τέλος.... Απο εκείνη την μέρα άλλαξαν τα πάντα πάνω μου. Έφυγα απο εκείνη την καταραμένη πόλη που μου τον θύμιζε και πήγα μακριά... πολύ μακριά... Αγγλία κατακρίβια. Γνώρισα εκεί φίλες και παρέες.... Άλλαξε η ζωή μου αλλά πάντα ένιωθα ένα κενό μέσα μου. Ένα κενό που δεν θα αναπληρονώταν ποτέ. Γιατί; Γιατί μου το έκανε αυτό; Μου είχε υποσχεθεί πως δεν θα με άφηνε ποτέ! (Κεφ 13) Δεν τίρησε την υπόσχεση του. Τώρα τον μισώ! Η αγάπη μου εγκαταστάθηκε απο μίσος. Μόνο μίσος. Είμαι το κορίτσι που καβαλάει μηχανή με μόνο μαύρα ρούχα. Άλλαξα. Άλλαξα και για όλα φταίει αυτός. Μονάχα αυτός. Τις σκέψεις μου τες διέκοψε ξαφνικά ένα τηλεφώνιμα απο την κολλητή μου την Joe.

Joe: Επ κοπελιά πάλι στο κρεβάτι είσαι; Τελίωνε έλα και απόψε θα βγούμε.

Μία: Joe σήμερα θα κλίναμε χρόνο το πιστεύεις;

Joe: Μία φτάνει να μιξοκλές για αυτόν! Φτάνει! Πρέπει να βγείς να διασκεδάσεις! Αχνε δεν σου είπα τα νέα!! Το αγόρι μου ο Τάιλερ θα φέρει και έναν φίλο του μαζί μας απόψε!! Ευκαιρία να τον ξεπεράσεις!

Μία: Καλά θα σου κάνω το χατίρι..

Joe: Σε 5' έλα απ'το σπίτι μου να ετοιμαστούμε.!

Μία: Οκ έρχομαι......

Joe: Ειι τι είναι αυτά τα μούτρα φιλενάδα;;

Μία: Τι είναι αυτά τα μούτρα;; Σοβαρά τώρα; Σήμερα θα κλίναμε ένα χρόνο... Και εγώ τώρα διασκεδάζω χωρίς καν να ξέρω τι κάνει... Με πια είναι τώρα; Με ξέχασε;

Joe: Ει κοριτσάρα μου απλά σταμάτα να τον σκέυτεσαι! Υποσχέσου μου πως απόψε θα είσαι μια θεά και θα λιώσεις καρδιές! Άντε ας ετοιμαστούμε! Βασικά άφησε εμένα να σε ετοιμάσω... Βάλε αυτό το τέλιο φόρεμα!!

Μου έδωσε στα χέρια μου ένα μαύρο κοντό φόρεμα με δαντελένια πλάτη!

Μία: Οχ θεέ μου!!! Είναι το πιο όμορφο φόρεμα που έχω δεί!!!!

Joe: Καλά καλά ήρεμα τώρα! Πήγαινε φόρεσε το και έλα να σε βάψω και να σου φτιάξω το μαλλί.!

Μία: JOE!!! AAAAAAAAAAA

Joe: Τι έπαθες κορίτσ... Μία!!! Σου πάει τέλια!!!!!!!! OMG OMG OMG!!!!!! Είσαι θεά μέσα σε αυτό!!!!

Μία: Ναιιιι!!!!! ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!! Είναι θεικό!!! Σαγαπώ σαγαπώ σαγαπώ!!! Είσαι η καλύτερη φίλη που μπορούσα να έχω ποτέ!!

Διαδυκτιακή ΑγάπηМесто, где живут истории. Откройте их для себя