Η πρωινή ρουτίνα αρχίζει και πάλι μιας και ξανανίγουν τα σχολεία.
Όπως κάθε μέρα έκανα το πρωινό ντούζ μου έπαιρνα τα ξανθά μαλιά μου μία αλογοουρά και πήγαινα στα starbacks να πάρω τον πρωινό καφέ μου.
Η ώρα ήταν 9 και είχα ήδη αργίσει για το σχολείο. Πάντα πήγαινα στο σχολείο με skateboard. Το αγαπούσα πάρα πολύ με ηρεμούσε. Δεν με ενδιέφερε και πολύ το σχολείο το μόνο που ήθελα ήταν να ασχοληθώ με την μόδα. Ήταν η λατρεία μου μετά το skateboard μου. Τα περισσότερα συνολάκια μου εγώ τα έφτιαχνα και οι φίλοι μου δεν το πίστευαν. Ήμουν αρκετά καλή. Μερικές φίλες μου επίσης μου ζητούσαν συνέχεια να τους φτιάχνω σορτσάκια και τες αγαπημένες μου κοντές φανέλες με τα emoji.
Έφτασα στο σχολείο και με περίμενε όπως πάντα εκεί έξω στο στέκι μας η κολλητή μου η Μπέκα και ο κολλητός μου ο Τσάρλι. Μία φώναξαν και οι δύο και κάναμε μια ομαδική αγγαλιά. Ο Τσάρλι και η Μπέκα τα είχανε περίπου ένα χρόνο. Ήτανε το πιο γλυκό ζευγάρι σε όλο το σχολείο.
Η Μπέκα ζήτησε απο τον Τσάρλι να φύγει γιατί ήθελε να συζητήσουμε κάτι. Απο την έκφραση στο πρώσοπό της και κατάλαβα πως θα μου μιλούσε για αυτό το ηλίθιο σάιτ γνωριμιών που μου ανέφερε κάθε μέρα. Δεν καταλαμβαίνω το κόλλημα που έχει πάθει να μου βρεί αγόρι.
Μπέκα: Λοιπόν πρέπει να σου πώ πως σε δήλωσα στο σάιτ γνωριμιών!!! Περίμενε περίμενε πριν με κατσαδιάσεις να σου εξηγήσω πως πρέπει να δώσεις στον εαυτό σου μια ευκαιρία να γνωρίσεις κάποιον. Είσαι 17 και η μόνη σχέση που έκανες ήταν με τον Γιάννη και όλα πήγαν σκατά. Όποιος σε γουστάρει του δίνεις χηλόπιτα. Είμαι η κολλητή σου και θέλω το καλό σου
Μία: οκ απλά περιμένω τον κατάλληλο. Δεν θα σου θυμώσω γιατι ξέρω πως με θέλεις χαρούμενη αλλά μια χαρά είμαι και μόνη μου.
Μπέκα: Μετά το σχολείο έλα σπίτι μου να μπούμε λιγάκι στο σάιτ και μετά να πάμε να φάμε μεσημεριανό.
Μίας POV
Ηλίθια είναι!! Δεν θα αντιδράσω γιατί είναι κολλητή μου και δεν θέλω να την πληγώσω. Απλά δεν καταλαμβαίνει πως περιμένω τον τέλειο.Μετά απο τον κτήπο του κουδουνιού
μπήκαμε στην τάξη και κάθησα στο τελευταίο θρανίο όμως για κακή μου τύχη κάθισε δίπλα μου ο βλάκας ο πρώιν μου. Δεν του έδωσα και πολλή συμασία. Το μόνο που ήθελε απο μένα ήταν σεξ γι'αυτό τον παράτησα. Ήταν ένας μαλάκας. Μίναμε αμήλιτοι μέχρι να ξεκινήσει το μάθημα.Πέρασαν οι ώρες γρήγορα και επιτέλους τελίωσε το σχολείο χώρις να ανταλλάξουμε μιλιά με τον Γιάννη. Ευτυχώς δηλαδή. Πήγαμε με την Μπέκα να φάμε Mcdonalds και μετά πήγαμε σπίτι της ενώ ενημέρωσα τους γονείς μου. Δεν τους ενφιέφερε και πολύ για μένα κάποιες φορές σκεφτόμουν να φύγω να τους αφήσω. Να φύγω απο την Ελλάδα και να πάω Αγγλία ή Αμερική. Ήταν το όνειρό μου να φύγω και να πάω να δουλέψω σε ένα οίκο μόδας ή σε ένα περιοδικό στο εξωτερικό. Αφήνωντας τα όλα πίσω μου.
Πήγαμε στο σπίτι της Μπέκας. Οι γονείς της είχαν πεθάνει σε δυστήχημα απο τότε που ήταν 3 ετών. Την υοθέτησαν εκατομμυριούχοι γονείς και την έχουν στα όπα όπα. Πήγαμε πάνω στο δομάτιο της και ανοίξαμε το τεράστο apple λαπτοπ της. Μπήκαμε στο σάιτ.
Μπέκα: πως σου φαίνεται;; Σε ξέρω πάρα πολύ καλά έτσι κατάφερα να συμπληρώσω τα στοιχεία σου τέλεια!! Θα βρείς έναν κούκλο να βγείτε πιο γρήγορα απ'ότι νομίζεις!!
Μία : Σόρρι αλλά δεν έχω εμπυστοσύνη σε αυτά τα σάιτ! Αν είναι κανένας ανώμαλος;
Μπέκα: Μην είσαι φοβιτσιάρα και απλά δοκίμασε!!
Ένα κτύπημα στην πόρτα μας διέκοψε.
Μπέκα: Πέρνααα
Μία: περιμένουμε κάποιον;;
Ανοίγει η πόρτα και εμφανίζετε ο Τσάρλι με ένα πακέτο pop corn και τσίπς.
Τσάρλι: Ώρα για ταινεία ομορφιές μουυ
Πάντα αγαπούσα τον Τσάρλι σαν αδελφό είμασταν απο παιδιά μαζί. Είχε ξανθά μαλιά που πάντα έβαζε ένα τόνο τζελ για να τα κάνει να φαίνονται απήθανα και μελιά μάτια. Αντιθέτως η Μπέκα είχε μαύρα μακριά μαλιά που έπεφταν μέχρι την μέση της και γαλάζια μάτια αλλά πάλι ο Τσάρλι και η Μπέκα ταίριαζαν απίστευτα. Ήταν πλασμένοι ο ένας για τον άλλον και ήταν φουλ ερωτευμένοι.
Ξανα ακούστηκε ένα κτύπημα στην πόρτα και μπήκε μέσα η πανέμορφη μητέρα της Μπέκα με ξανθά μαλιά γαλάζια μάτια και ντίσυμο στην τρίχα. Μας έφερε ένα δίσκο με 3 παγωτά και μίλκσεικ. Την ευχαριστήσαμε και έφυγε.
Ξαπλώσαμε και οι τρείς στο κρεβάτι της Μπέκα. Εγώ αγγάλιαζα ένα τεράστιο αρκουδάκι στην διάρκια της ρομαντικής ταινίας και ο Τσάρλι με την Μπέκα αγγαλιάζονταν μεταξύ τους.
Ηαιι ελπίζω να σας άρεσε η ιστορία μουυ❤ Είχα κάνει μια άλλη αλλά την διέγταψα γιατί δεν μου άρεσε και πολύ❤❤ Ίσως βρείτε μερικά (πολλά) ορθογραφικά λάθη αλλά οκ δεν πειράζειι❤ πλιςς πατάτε το αστεράκιι❤✴✴✴ Ευχαριστώ που διαβάσετε ελπίζω να σας άρεσεε❤❤❤
BINABASA MO ANG
Διαδυκτιακή Αγάπη
Teen FictionΗ Μία είναι ένα δεκαεπτάχρονο κορίτσι η οποία εξαπατείται απο ένα διαδυκτιακό έρωτα. Τι θα συμβεί ανάμεσα σε αυτήν και τον υποτειθέμενο "διαδυκτιακό έρωτα" της το Χριστο; Θα είναι πραγματική η αγάπη τους ή θα είπαρχουν εμπόδια;