Τελιώσαμε και οι δύο ταυτόχρονα και κοιμηθήκαμε. Το επόμενο πρωί ξύπνησα και δεν τον βρήκα δίλπλα μου. Συκώθηκα απο το κρεβάτι μου και φώναξα τ' όνομα του αλλά δεν πήρα απάντηση. Κατέβηκα στον κάτω όροφο και πάνω στο τραπέζι βρήκα ένα ασημένιο δίσκο με ένα τριαντάφυλλο, τηγανίτες, χυμό πορτοκάλι ,κρουασάν, αυγά και ένα χαρτάκι που έγραφε 3 2 1. Ένιωσα ένα ασημένιο πράγμα να αγγοίζει τον λεμό μου. Και μετά την καυτή ανάσα του στο αυτί μου να μου λέει ΣΑΓΑΠΑΩ! Δάκρια άρχισαν να τρέχουν στα μάγουλα μου και μετά πήδηξα πάνω του τιλίγωντας τα πόδια μου στην μέση του. Άρχισα να τον φιλάω μέχρι που τον έριξα στον μεγάλο καναπέ. Αρχίσαμε να γελάμε μέχρι δακρίων. Μετά έτρεξα στην τουαλέτα και κοίταξα τον ευατό μου στον καθρέπτη. Κοίταξα τον λεμό μου και φώραγα μια μισή ασημένια καρδιά που να γράφει πάνω θα μετά έτρεξα πίσω και πάνω στα κληδειά του είχε μια μισή καρδιά που έγραφε σαγαπάω. Τα ένωσα και σχηματίστικε η λέξη ΘΑ ΣΑΓΑΠΑΩ μετά το γύρισα απτην άλλη πλευρά και το δικό μου έγραφε πάντα ενώ το δικό του για! Ολόκληρο σχηματιζόταν η πρόταση ΘΑ ΣΑΓΑΠΑΩ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ. Δάκρια άρχισαν μα κοιλάνε ξανά στα μάγουλα μου.
Μία: Άλ δεν το πιστεύω! Είναι τέλιο τέλιο τέλιο!!!! Σαγαπώ σαγαπώ σαγαπώ!!!!! Αχουυ δεν το πιστεύωωω!!! Έκανες αυτό το πράγμα για μένα;; Σ'αγαπώωω!!!!
Άλμπερτ: Κι εγώ σ'αγαπάω πριγγίπισσα μου!! Άντε να φάμε τώρα γιατί χρειάζομαι δυνάμεις.
Μία: χαχαχα χαζό μουυ!!!
Το τηλέφωνο χτυπάει:
Μπέκα: Μία!! Τελείωνε έχεις μάθημα η ώρα 12!!
Μία: Αχνέεε ξέχασα!!! Μα πως το ξέρεις εσύ;;;
Μπέκα: Μου έβαλες σημείωση να σε θυμήσω στο ψυγείο, στο μπάνειο, στην ντουλάπα, στην τηλεώραση και στο κινητό μου!!
Μία: οκ γιατί τι ώρα είναι;;
Μπέκα: 11:30
Μία: Γαμώτο οκ μπαι
Μπέκα: θα σε περιμένω έξω απο το starbucks και δεν είμαι καλά πρέπει να σου μιλίσω επειγώντος
Μία: οκ εκεί θα είμαι.
Μία: Άλ μου συγνώμη αλλά εχω μάθημα!
Άλμπερτ: αχχ γαμώτο και εγώ η ώρα 12!
Μία: κ' εγώ! Τι σπουδάζεις;
Άλμπερτ: Νομική
Μία: Με κοροϊρεύεις έτσι;
Άλμπερτ: όχι γιατί;;
Μία: κ'εγώ το ίδιο!!
Άλμπερτ: άντε τότε πάμε να ετοιμαστούμε
Μία: οκ
Φόρεσα ένα κοντό σόρτς ψυλόμεσο και μια φανέλα adidas και τα superstar μου. Πήρα τα μαλλιά μου έναν ατιμέλιτο κότσο και είμουν έτοιμη.
Άλμπερτ POV
Φόρεσα ένα μπλέ τζιν και την φανέλα adidas μου. Φόρεσα τα superstar μου και ήμουν έτοιμος κα φύγω. Μόλις βγήκε η Μία απο το μπάνιο κοιταχτήκαμε απο πάνω μέχρι κάτω και γελάσαμε για την επιλογή ρούχων μας που ήταν σχεδόν ίδια. Δώσαμε ένα πεταχτό φιλί και μπήκαμε στην ferrari μου για να πάμε. Φτάσαμε στην σχολή και είδα την Μπέκα να έρχεται βίαια προς την Μία.Μπέκα: καλά είσαι ηλίθια κοπέλα μου; Ήμαστε τόσα χρόνια φίλες και με έστισες για αυτόν τον μαλάκα; Να με ξεχάσεις! Έτσι γράψιμο δεν έφαγα ποτέ απο κανέναν! Σε περίμενα στο starbucks για περίπου 20 λέπτα και μετά αποφάσισα να έρθω στο σχολείο γιατί θα αργίσω και σε βλέπω με αυτόν?! Υποτίθετε πως είμασταν κολλητές!! Είμουν δίπλα σου σε ότι χρειάζοσουν και τώρα που σε χρειαζόμουν εγώ δεν πάτησες το πόδι σου να έρθεις; Δεν σε αντέχω είσαι τόσο ηλίθια!!! Ξέρεις κάτι; Το βραχιόλι φιλίας μας να το πάρεις και να το βάλεις εκεί που ξέρεις!!!
Άκουγα τα λόγια της Μπέκας να επαναλαμβάνονται στο μυαλό μου. Έκλεγα και έκλεγα. Τα μάτια μου έγιναν κόκκινα και η φανέλα του Άλμπερτ έγινε μούσκεμα απο τα δάκρια μου. Δεν το πίστευα πως η κολλητή μου μου είπε αυτά τα λόγια. Απο την μια έχει λιγάκι δίκαιο αλλά δεν έπρεπε να αντιδράσει έτσι πολύ! Με πλήγωσε!!
Άλμπερτ: είναι εντάξη πριγγίπισσα μου. Είμαι εγώ εδώ. Μην μου κλαίς. Αυτά τα μάτια δεν αξίζουν να καταλυούν ούτε δάκρι.
Μία: Σου είπα πως σε αγαπάω;
Άλμπερτ: 1 εκατομύριο φορές αλλά όσες φορές το ακούω τόσο πιο πολύ θα ερωτεύομαι μαζί σου. Σαγαπάω πριγγίπισσα μου.
Το ζευγαράκι είναι η Μία και ο Άλμπερτ
Ταραμμμ ❤❤ λοιπόν βαριέμαι να γράψω so ελπίζω να σας άρεσε!❤
Πατάτε το αστεράκι πλιςςς#κεφτεδάκιαπαουερρρ
#λοββγιουυ
YOU ARE READING
Διαδυκτιακή Αγάπη
Teen FictionΗ Μία είναι ένα δεκαεπτάχρονο κορίτσι η οποία εξαπατείται απο ένα διαδυκτιακό έρωτα. Τι θα συμβεί ανάμεσα σε αυτήν και τον υποτειθέμενο "διαδυκτιακό έρωτα" της το Χριστο; Θα είναι πραγματική η αγάπη τους ή θα είπαρχουν εμπόδια;