κεφάλαιο 9

227 22 7
                                    

Μία: Μα τι στο καλό; Εσύ υποτίθετε πως είσουν σε κόμμα!

Άλμπερτ: Ξύπνησα γαμώ το κέρατο μου Μία! Η Μπέκα σου είπε πως δεν είχα ξυπνήσει γιατί είθελα να σου κάνω έκπληξη γαμώτο! Άκουσα την συζήτηση σας Μία! Άφησε με να σου εξηγήσω!

Μία: Τι στο διάολο να μου εξηγήσεις Άλμπερτ; Μου είπες εκείνα τα λόγια που ποτέ κανένας δεν θα τόλμαγε να μου πεί και μετά μαθαίνω πως έχεις κοπέλα; Δηλαδή τι στο διάολο σκεφτόταν ο γαμημένος εγγέφαλος σου;

Άλμπερτ: Μία μα δεν την αγαπάω γαμώτο! Θα την χώριζα αλλα δεν πρόλαβα! Είναι περίπλοκο δεν μπορείς να καταλάβεις!

Μία: Είναι περίπλοκο; Αυτό μόνο μπορείς να πείς; Ε λοιπόν ξεχασέμε! Δεν υπάρχει Μία πλέον για σένα. Αυτό ήταν ότι και να ήταν δηλαδή.

Ίσως να ήμουνα λιγάκι σκληρή μαζί του; Τι μαλακίες λέω ρε γαμώτο; Του άξιζε! Αχχ θα πιάσω τηλέφωνο τον Σκοτ και δεν ξέρω τι θα κάνω!

Στο τηλέφωνο:

Σκότ: Έλα μικρή μου

Μία: Σε χρειάζομαι επείγον! Πήγαινε starbucks και έρχομαι

Σκότ: οκ μικρή μου.

Στο καφέ:

Σκότ: Εϊ εϊ μικρή μου γιατί κλαίς;

Μία: ο Άλμπερτ που σου είπα την προϊγούμενη φορά έχει κοπέλα

Σκότ: Τι εννοείς με όλα αυτά που σου είπε στο τέλος έχει κοπέλα;;

Μία: Ναι ηλίθιο έτσι;

Σκότ: Λοιπόν άκου απόψε θα βγούμε να περάσουμε καλά και δεν θέλω να μου σκέφτεσαι κανέναν Άλμπερτ οκ;

Μία: οκ υποθέτω

Σκότ: Πάμε να κάνουμε λιγάκι σκέιτ;

Μία: το ίδιο σκεφτόμουνα και εγώ χαχαχ

Άλμπερτ POV
Δεν την είδα απο την ώρα που έφυγε απο το νοσοκομείο. Γαμώτο τα έκανα σκατά! Εκείνη ήταν στιγμή να έρθει να μου κάνει χαλάστρα γαμώτο; Έτσι και αλιώς θα την χώριζα αλλα την είδε η Μία γαμώτο. Τελίωνε Άλμπερτ σκέψου θετικά ίσως της περάσει. Θα πάω να κάνω λιγάκι σκέιτ να φύγει λιγάκι απο την σκέψη μου. Για ένα λεπτό το σκέιτ μου το κρατάει έτσι αυτή είναι αφορμή για να της μιλίσω! Μα τι λέω ρε μαλάκα; Δεν θα θέλει να με δεί ! Τελοσπάντων θα πάρω το παλιό μου. Άρχισα με το σκέιτ να πάω στην παραλία και αντίκρισα την Μία μου την δική μου Μία να κάνει σκέιτ με έναν άγνωστο! Ποιος είναι αυτός; Γιατί είναι μαζί; Αυτός την θέλει; Θα τον σκωτόσω το μουνόπανο!

Διαδυκτιακή ΑγάπηDonde viven las historias. Descúbrelo ahora