Satranç Jokerleri 4 : Kanlı Dans Ritüeli

223 11 6
                                    


TANITIM


"Jeanne Korowa, tek bir hata yaptı. Katili ormanda arıyordu. Oysa orman, katilin içindeydi. İnsanın içindeki vahşi çocuk gibi."

-Jean Christopher Grange - Ölü Ruhlar Ormanı


-Yıl; 2001-


"Bir rüya gördüm anne" dedi küçük kız. "Korkunçtu." Annesi gülümsedi ki bu çok sık yaptığı bir şey değildi.
"Fazlaca şeker yediğin için, Tanrı seni cezalandırmış olmalı yavrucuğum." Küçük kız, battaniyesini çenesine kadar çekti. Korkuyordu.
"Tanrı, küçük çocukları rüyalarında bir dolaba kapatıp, kemerle dövmemeli" dedi. "Onları çırılçıplak bırakıp gitmemeli." Annesi, ona dehşetle baktı. Daha sonra ise hemen kavradığını kızının pijamasını çıkarıp, sırtına baktı. Gördükleri karşısında ne yapacağını bilemedi; sırtında derin izler vardı, kızının. Kemer izleri.


-Yıl; 2014-

"Hatırlıyor musun, Liz? Rüyalarını hatırlıyor musun? Rüyalarının karanlığında, her gün ve gece öldürdüğün bir kız vardı, bir kez ve bir kez daha. O rüyayı hatırlıyor musun, Liz? O rüyanın katili sendin. Kanayan ellerinde bıçağı tutan sendin.
Ama biliyor musun? Öldürdüğün o küçük kız da sendin, Liz. Bu hikayenin; katili de, kurbanı da sendin Liz. Her gece kendi kanında boğulana kadar, bıçağını bedenine sapladığın kız çocuğu ve onun sapkın katili sendin Liz. Seni izledim, seni gördüm, dehşetinle büyüdüm.
Ben, Lord-u Dejavu'yum. Ben saf kötülükten çok daha fazlasıyım. Ben, kabuk bağlamamış bir yarayım, kaşınan. Ve sen beni tanımıyorsun, Liz. Oysa benim kelimelerim var, sen ise bomboş bir kağıtsın, Liz. Boş bir kağıdın ömrü ne kadardır ki? Ama kelimeler hep kalır, Liz. Kelimeler sonsuza dek kalır. O halde benim sana ihtiyacım yok, Liz. Aksine senin bana ihtiyacın var. Bir mürekkep damlası, bir kurşun kalem izi değmemiş beyaz bir yapraksın sen. Ben ise karalamak istiyorum, Liz. Seni kalıcı kılmam için ihtiyacın olan şey, tam da bu değil mi? Teslim et, Liz. Kendini bana teslim et. Sen beni tanımıyorsun ama ben seni gördüm, Liz. Yok etmen için rüyandaki minik kız çocuğunu, eline bıçağı ben verdim Liz. Seni silahlandıran, güçlendiren bendim, Liz. Ben, Dejavu Lord'um. Benim çukurlarım derindir, sularım ölü. Ben, saf kötülükten çok daha fazlasıyım. Ben senin unutmak istediğim bir sırrım. Ben sana bıçak veren yandaş ve bıçağın karşısında duran minik kızım. Ben senin kurbanınım. Evet kötü olan sensin Liz. Ama seni affediyorum, sana bir şans veriyorum. Üstelik diğerlerinin dileklerini kabul ederken, sana bir hayat bahşettim. Öyleyse, buyruklarıma itaat et, Liz. Aksi halde, kabuslarındaki o küçük kızın, boğazını dişleyerek ve şah damarını paramparça ederek, ruhuna sızacağını biliyorsun. Oysa senin bir ruhun yok Liz, olmasını da istemiyorsun."


-------------------

Ve karşınızda, bir serüvenin sonu; SATRANÇ JOKERLERİ 4 duruyor! Hemen, yazmaya başlamayacağım ama tanıtımını eklemek istedim. Biraz merak uyandırıcı ve fazlasıyla anlamsız gelebilir ama uzaktan bakanlar çok şey görecektir.

İlk yorumların uğruna inandığımı biliyorsunuz, yorumlarınızı bekliyorum.

Sevgilerimle;


-Kırmızı Kraliçe. :)


Satranç Jokerleri 4 : Kanlı Dans RitüeliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin