SATRANÇ JOKERLERİ 3 YAŞINDA

51 2 0
                                    


07.02.2014 - 07.02.2017

Nasıl başlayacağımı bilmiyorum, içimde öyle bir heyecan var ki. Bu çok tuhaf, garip bir his. Rowling, Harry Potter'ın doğum gününü kutluyor mudur bilmiyorum, King, Kujo için üzerinde yarasa olan bir pasta sipariş ediyor mudur, sanmıyorum. Ama içimde güçlü bir mutluluk var ve ben Satranç Jokerleri'nin doğumunu kutluyorum. -Hey, hayır! Yazarınız megaloman bir ruh hastası değil :D-
Hikayeler, yaşanmıştır. Her hikaye yaşanır. Hikayelerin karakterleri, belki de hikayelerin ruhları, güvendikleri bir insana yaklaşır ve fısıldarlar. Anlatırlar. Buna inanıyorum. İnandığım diğer bir şey ise, Lorennah Enkraynıl'ın, -ki o zamanlar Enkraynıl soyadını taşımıyordu- beş yaşındayken bana fısıldamasıdır.
Ufacık, sarı saçlı temiz yüzlü bir kız çocuğu, "beni takip et" dedi, "sana anlatacaklarım var." Böylece düştüm onun peşine, bir Karga bedenindeydim belkide. Bir çalılığın ardında, dumanı tüten bir bacanın üstünde, kıkırdayan köy çocuklarının içinde izledim, önünde yürüyen Elijah'ı ve onu takip eden Lorennah'ı. Bilgisayarımı açtım, yazmaya başladım. "Kahverengi ıslak toprağın üzerinde sonbaharın sarı yaprakları boylu boyunca uzanıyordu..." Lorennah gösteriyordu, anlatıyordu ben de yazıyordum. Sonra hikayeye diğerleri dahil oldu, Ketsihya, AnnaPentran Enkraynıl, Ahya Hahlenfei, Beyaz Kral Enkraynıl, Kara Kahinler, soykanlar... Her biri kendi hikayelerini anlattı, dinledim. "Ve bir gün Dejavu Lord doğacak" dedim. Bu hikayeler birbirine karıştı, birleştiler ve tek bir hikayeyi oluşturdular. Adı Olmayanların Hikayesi'ni, satrancın jokerlerinin, iskambilin piyonlarının, kadınların, erkeklerin, ezilmişlerin ve bazen de ezenlerin hikayesini. Satranç Jokerleri'ni oluşturdular.

Bugün SATRANÇ JOKERLERİ, 3 yaşında. O ıslak yolda yürüyen küçük Lorennah ile başlayıp, bir deli kralın zalimlikleriyle kötüleşen, kralın asi kızının devrimiyle bilenen, bir Kara Kahin'in dünyaya meydan okumasıyla çetrefillenen, Arden'in, Eğalayca'nın çocukluğuyla umutlanan ve nihayet Liz'e ve onun dünyasına, Dejavu Lord'a varan hikayemiz, bugün üçüncü doğum gününü kutluyor. Bir gün bir kitap dünyayı değiştirebilir ama önce onu okumanız gerekir. Satranç Jokerleri, bir şeyleri değiştirir mi bilmiyorum ama ona bu fırsatı sunduğunuz için minnettarım. Ruhunuza dokunduysam, Eğalayca'nın saflığı yüzünüzde bir tebessüm oluşturduysa, Derin size umut verdiyse, AnnaPentran'ın isyanına ortak olduysanız, onunla mücadele ettiyseniz ya da diğer jokerlerden küçük bir parça da olsa bir şeyler aldıysanız, onlarda kendinizi bütünleştirdiyseniz ne mutlu bana.

Hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim. Bu uzun macerada beni yalnız bırakmadığınız, hikayeye güvenip, sabırla yeni bölümleri beklediğiniz için teşekkür ederim. Henüz güzel haber veremiyorum ama Satranç Jokerleri 1: Kargalar Kraliçe'sini düzenleyip (406 sayfa oldu) sevdiğim bir yayın evine gönderdim, 2 aylık bir inceleme süresi verdiler. Şubatın sonunda 2 ay dolmuş olacak, bakalım, belki güzel bir haber veririm sizlere. Eğer olumsuz cevap alırsam ve Satranç Jokerleri'nin basılmayacağı anlaşılırsa, Kanlı Dans Ritüeli'ni ve tabii ki ilk 3 kitabın düzenlenmiş halini burada yayınlarım ve böylece, sizi yarı yolda bırakmamış olurum. Yani her halükarda, finali okuyacaksınız, kitap olarak okumanız daha iyi olurdu tabii. :)
Eh, sözü daha fazla uzatmayayım, sizleri çok özlediğimi söyleyeyim son olarak. Konuşmak isterseniz, bu bölüme yorum yapın ya da wattpad- instagram- twitter Dm'lerden yazın. Sizleri çok seviyorum, kendinize iyi bakın. Eğalayca mutluluğu üzerinize olsun, AnnaPentran gibi güçlü olun, Elance kadar da umarsız olun yahu, üzülüp sıkılmayın hiçbir şey için. :D
Instagram; nilsuyigitoglu
Twitter; LeydiJoker

Sevgilerimle,

-Kırmızı Kraliçe

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 06, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Satranç Jokerleri 4 : Kanlı Dans RitüeliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin