Nastalo ráno a Lea si až dnes uvedomila,čo sa udialo za včerajších okolností.Pritom ako sa na nebi naskytol pohľad na padajúcu hviezdu,ona si priala osobu,ktorá by bola ako keby stvorená pre ňu.Zatiaľ sa s tým nikomu nezverila,väčšina ľudí by ju vysmiala.Rýchlo sa ponáhľala aby stihla žlté čudo,ktorému vďačí za každodenný včasný príchod do školy.
Pred autobusom stála rada detí,ktoré sa nestihli dostať dopredu,a tým pádom zrejme ani nebudú mať miesta na sedenie..Prví,ktorí vkĺzli do autobusu teraz sedia na najlepších miestach a užívajú si pohľad na chudákov,ktorí musia stáť.Lea patrí k ľuďom,ktorí si pekne asi 15 - minútovú cestu do školy budú musieť vystáť.Avšak,Lea mala ešte jednu možnosť.Mohla si sadnúť vedľa smraďocha,ktorí smrdí viac ako susedov pes.A to radšej nechcela riskovať.
Pred školou vždy stojí skupinka najbohatších ľudí.Chlapci vyberajú od nevinných ľudí násilím peniaze,no a dievčatá,tie si prezerajú oblečenia každého jedného,plus si ho fotia a tak ho môžu strápniť.Fotky dajú na hlavnú,najväčšiu nástenku,a chudákov,ľudí,študentov,si ostatní môžu s posmechom prezerať.Preto,Lea chodí bočným vchodom.Tento vchod je prísne zakázaný.Majú doň vstup len učitelia,záhradník a školník.Lenže stačí len pekne poprosiť znudeného,skoro spiaceho záhradníka a ten vás cez neho pustí.
V škole sa Lea privíta so svojou skupinkou - Mick,Torra,Shanya,Ton a k nim spadá aj Lea.Študenti,ktorý vo väčsine predmetov sú excelentní,no druhá väčšina,nie je až taká dôležitá.Avšak,cez hodiny Leina myseľ blúdi k včerajšiemu večeru.Čo ak,čo ak sa to splní.Väčšinu jej emócií tvoria obavy,čo ak človek,ktorý sa hodí presne k nej je nejaký okuliarnatý,dlhovlasý chalan a k tomu aj bifľoš.
YOU ARE READING
Chlapec z budúcnosti
Fantasy"Vravia,znesiem ti aj modré z neba." "A ja som ti ho naozaj zniesol,aj s tisíckami žiarivých hviezd."