Six

48 8 4
                                    

"Čo je to s tebou?" spýtavo na Lean opýtal Pete. "Nič,len premýšľam," stisla pery do jednej úzkej rovnej priamky a prižmúrila oči. "Vravel si,že do školy má prísť nový chalan." konštatovala Lean. Výťah zastavil na prízemí a obaja podišli ku svojim schránkam. Pete skontroloval tú svoju a nesúhlasne prikývol. "U mňa nič,zrejme tie listy chodia len tebe." uvažoval a klepkal si prstom po brade. "Vážne?Nehovor." s prevrátenými očami odvrkla Lean.S roztrasenými rukami otvorila svoju schránku.Nakúkla do vnútra a vyvalila oči.

"Ak tam nebolo dnes nič,znamená to,že ten niekto nevie moju adresu.Listy som väčšinou našla na nejakom inom mieste." spokojne kráčala Lean smerom do triedy. "Alebo len zaspal a nestihol ti ho doniesť." nasucho odsekol Pete,keď prechádzali okolo partičky nafúkancov."Moc mi nepomáhaš a ako vieš že je to chlapec?" smutne poznamenala Lean,mykla plecami a vošla do triedy.

Lea a Sallinsky spokojne obedovali v školskej jedálni.Obaja sa snažili vydumať aspoň jeden dôkaz ku kauze listy.Pete jemne kopol nohou do Lean,tá zodvihla oči a nechápavo pohľadom tikala po každom v jedálni."Ehm.."odkašľal si a prevrátil na Leou očami.Leanin pohľad sa automaticky zastavil na vchodových dverách.Stáli tam traja noví chlapci. "Pete,nevravel si,že má prísť jeden nový,a nie traja?" Vyvalila oči,keď i nechcene,kútiky jej úst sa zdvihli na znak úsmevu.

Kráčala rýchlo,pri uchu pridržiavala svoj telefón a odkopávala kamienky,ktoré jej stáli v ceste.Zamierila priamo k schránke,s účelom vybrať poštu.Mama jej niečo splietala ohľadom nejakej objednávky,doručenie malo prísť poštou.Otvorila malé plechové dvierka a pulz sa jej zrýchlil minimálne desať-krát.Na zem spadla obálka,ten istý škrabopis.Zastonala,obálku vzala a schovala do tašky.Vstúpila do výťahu a šikovne rozbaľovala poštu,smerovanú do jej vlastných rúk.

V rukách prevracala papier,ktorý bol schovaný v obálke."Pete,ten list bol v schránke,zase je to ten istý odosielateľ,ibaže je tam číslo 3 a slovo splnila.Ale ide o to..Začalo to dávať zmysel.Podľa mňa tam je ozaj postupnosť,a tieto slová tvoria vetu.Hviezda ti splnila.Lenže čo splní.."dumala do telefónu.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 09, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Chlapec z budúcnostiWhere stories live. Discover now