Pomalým krôčikom sa vracala domov.Väčšina ľudí,ktorý okolo nej prechádzali,boli študenti,ktorí však šli so svojimi priateľmi spolu domov.Lea však šla sama,jediné,čo ju sprevádzalo,bol pocit akéhosi nezáujmu,straty a samoty.
V pästi stískala kľúče a v druhej list.List ktorý ešte neprečítala,neotvorila,o ktorom ani nepremýšľala.Pár krokov ju delilo od dverí ich vchodu,bytu,keď však svoj pohľad uprela na akúsi firmu,pri ktorej nervózne postával cudzí chlapec.Dobre stavaný,blondiak,vysoký.Lea ho odhadovala na nejakého športovca.Prechádzala priamo okolo neho,jeho dom bol oproti Leinej bytovky.Poriadne si ho prezerala.Chlapec musel pocítiť Lein zvedavý pohľad,spozornel,a s pozdvihnutým obočím na ňu pozrel.Lea zaklipkala očami a pridala do kroku.Vošla do vchodu,skontrolovala poštu a uháňala smerom domov.
Prstami prechádzala po papierovej obálke,v ktorej sa ukrýval list.Autor bol neznámy,teda bolo tam niečo.Ručným škrabopisom načmárané meno,ktoré by nerozlúštil ani odborník na škrabopis.Váhala. Chcela i nechcela list otvoriť.Čo ak je to omyl,prečíta si niečo nežiadúce,čo ju neskôr môže mrzieť?Zhlboka sa nadýchla,prestala z toho robiť vedu,roztrhla obálku a pred očami,v jej rukách sa jej naskytol pohľad na list.Prekvapivo,na ňom nebolo nič.Teda,nič ako nič.V pravom dolnom rohu bolo slovo Hviezda.Tak to teda určite musel byť omyl.Hviezda,čo s hviezdou.Nechápala jednému jedinému slovu,ním bolo hviezda.Ako mala vedieť,ako to dotyčný,alebo dotyčná myslel,myslela.Hviezda môže byť akákoľvek.Nedávalo to zmysel.List otočila na druhú stranu.Bolo tam obrovská číslica.Číslo 1.To bolo ešte zvláštnejšie.Papier hodila do koša,no neprestala o ňom premýšľať.
Zasadla za obrovský biely stôl,vytiahla zošit a rukou v taške nahmatala ceruzku.Natiahla sa po mobil a vytočila jedno jediné číslo,ktoré pozná naspamäť.Bolo to číslo Peteho."Želáš si niečo?"opýtal sa s ľahkosťou v hlase. "Želám si,aby tu bol niekto,kto mi vysvetlí,čo znamená list,ktorý som dostala."zúfalo volala o pomoc.Chcela vedieť čo to znamená. "Ale ja teraz nemôžem,Lea.Sledujem najakčnejšiu časť seriálu Cear sa vracia!Veľmi rád by som ti pomohol,ale vieš ako milujem túto scénu."ospravedlňoval sa. "Ah,..Čau.."zrušila a jej pohľad automaticky spadol na zhužvaný papier v koši.Čo to má zase znamenať?
YOU ARE READING
Chlapec z budúcnosti
Fantasy"Vravia,znesiem ti aj modré z neba." "A ja som ti ho naozaj zniesol,aj s tisíckami žiarivých hviezd."