Rozdział 1

394 19 10
                                    

Mój jak zwykle okrutny budzik, który nie może zaakceptować mojego związku z łóżkiem, zadzwonił o 5:50. Po około pięciu sygnałach postanowiłam zwlec się z posłania.
Niechętnie zeszłam na dół do kuchni. Mój brat już tam siedział- w pełni ubrany, przygotowany. Jak on to robi?
- Hej Matt.- Powiedziałam ziewając.
- Siemka siostra. Ubieraj się bo nie mam zamiaru czekać. Zaraz wyjeżdżam.
Po tych słowach stwierdziłam, że nie tylko budzik potrafi być okrutny. No cóż, może dzisiaj sobie odpuszczę te zajęcia?
- Nawet nie myśl o tym, że się dzisiaj zerwiesz z lekcji.- Tak, ewidentnie mój brat jest gorszy od budzika.
Czym prędzej poszłam do pokoju. Po wybraniu mojego ulubionego kompletu weszłam do łazienki. Wzięłam prysznic i ubrałam się. Kiedy znalazłam się w jadalni, na stole leżały naleśniki. Może jednak Matt nie jest taki zły? Już miałam zabierać się za jedzenie, kiedy mój telefon zawibrował.
Matt: Masz 5 minut :)
Ja: PRZECIEŻ JA NIE ZDĄŻĘ!
Matt: A teraz masz 4 minuty
Ja: Dupek
Czym prędzej wpakowałam sobie moje śniadanie do buzi i pobiegłam do łazienki. Po umyciu zębów wrzuciłam na siebie kurtkę a na stopy wcisnęłam swoje Conversy. Wybiegłam z domu, oczywiście zamykając po drodze drzwi. Gdy znalazłam się bliżej samochodu zauważyłam, że mój brat pokazuje 10 palców i co chwila każdego po kolei zgina.
-O nie, to są sekundy do upłynięcia tych pieprzonych pięciu minut.- Szepnęłam sama do siebie i przyspieszyłam tempa. Gdy znalazłam się za furtką, mój brat uśmiechnął się do mnie w stylu "za późno mała", odpalił silnik i dosłownie odjechał mi z przed nosa. Przez chwilę biegłam za nim wymachując rękami i krzycząc na niego różne przezwiska, ale po pewnym czasie się poddałam.
- Ugh, super! To teraz piechotą do szkoły. Lekcje mam do 14:00 a o 15:30 zdjęcia w centrum.- Mamrotałam pod nosem. Nagle moje przemyślenia przerwała czarna BM'ka, a raczej jej kierowca.
- Może Cię gdzieś podwieść?- Zapytał chłopak po uchyleniu okna.

-----------------
Hej :)
Komentujcie, gwiazdkujecie. Jak się podoba?
P.S: Zostaw po sobie ślad z postaci ☆! Będę Ci wdzięczna ;)

Karolinna96

PhotographOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz