Nieprzychodzę po wszystkich osobiście, ale gdy już mi się to zdaża trafiają się same durne przypadki
~ Śmierć
_________________________________________________________________
Od 2015 do 2024 dużo się zdażyło. A zaczeło się od spełnienia obietnic PIS-u. Zgodnie z przewidywyniami budżet Polski tego niewytrzymał. Platforma( PO) ''jakimś'' cudem przejeła władzę z zamiarem uratowania kraju. Unia Europejska chciała pomóc. Kopacz ( tak znów jest premierem) i Tusk chwytali się wszystkich kół ratunkowych. Niestety ( albo naszczęście) tylko doprowadzili do jeszcze szybszego bankructwa (21 marca 2016).UE próbowała postawić na nogi bankruta.
Międzyczasie wybuchło wielkie powstanie ludu Pruskiego ( 10 kwietnia 2016). Trwało krótko, 20 dni i zakończyło się zwycięstwe powstańców ( jagby innaczej w końcu to Prusy). Tak oto Prusja zmartwychstał w swoim stylu.Jego przybudzenie zwiastowało wielkie zmiany. Rząd odnowionego kraju manipulował innymi niczym domon ( ale demony do tego akurat się niemieszały). Spowodował wyżucenie Rzeczpospolitej z UE i NATO( 25 maja 2016).
Upadły kraj wyniszczały ataki terrorystyczne, które w porównianiu z innymi były słabe.
Teraz jest idealna sytuacja dla silnych sąsiadów. Rosja, Prusy, i Austria ( który stał się silniejszy dzięki Prusom) przystąpili do IV Rozbioru Polski ( 2017). Podzielili się jak za czasów III Rozbioru. Polacy jak to Polacy ( uparte osły) organizowali liczne powstania. Lecz teraz zaborcy byli owiele silniejsi.
W tym czasie Rosja prowadził wojnę z USA ( 3 maja 2017 - 4 maja 2019) zakończyła się ( znowu oczywiście) Rosji, wskutek czego przegrany przestał istnieć - zwycięsca zabrał jego tereny. Nie co później ( 11 czerwca 2019) wyżej wspomniany pokonał ( z pomocą Niemiec) ISIS.
20 grudnia 2020 Sojusz Niemiec, Prus, Austrii, Rosji i Japonii. Państwa te podbijały stopniowo reszte państw ( oprócz Japonii on został na swojej wyspie). W roku 2023 na mapie politycznej były już tylko te kraje.
CZYTASZ
Why not to help other
RomanceHeru En' Du - w szkole znana jako ,,Niewidzialna". Jako jedyna nie nosi mundurka chodzi ubrana na czarno nikt niewidział jej twarzy ani nie słyszał głosu. Dziewczyna zawsze pojawia sie z nikąd. Kim jest naprawde? - Nikt niewie . Tak widzą ją uczniow...